Povídky čtenáře/čtenářky te.ss.sa
z fandomu LOTR
ohodnocené na 100%

Dvě srdce

Odkaz | Autor: Mats Christiana | Fandom: LOTR | Jazyk: ČJ | Postavy: Legolas/Haldir | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Říká se, že jde o vůbec první českou slashovou povídku. Ta by tu přece neměla chybět. / Když se mladičký princ rozhodne strávit svou první noc s lórienským elfem, je to pro všechny překvapení. Pro oba se tento krok ukáže osudným.
Klíčová slova: Poprvé, lehčí PWP

Ann20:
“Výborné :333”
Vithra:
“..”
shadow:
“Začátek povídky byl skvělý, ale někde v polovině druhé kapitoly mě to přestalo bavit. Alespoň, že konec je podařený.”
Tina_tt:
“...”
Usmevava_Barush:
“..”
Ostravanka:
“q”
kami:
“Tie štyri odstavce, ktoré sa mi podarili prečítať boli hotové utrpenie. Prvá, neprvá, pre mňa to bol hrôzostrašný "literárny" zážitok.”
Zástupkyňa:
“...”
Potkanice:
“...”
Mrmla:
“Krásné”
Benny:
“Nemám slov.”
mariaa:
“Pěkné dílko... ale mě prostě nedokázalo ničím oslovit... nedočteno”
te.ss.sa:
“neuvěřitelná povídka. četla sem to se zatajeným dechem, slzami v očích a s očekáváním v srdci. rozhodně to neni naposledy.”
belldandy:
“Rozhodně je to nadprůměrně napsané a nejen to značí, že to vůbec není špatné. Ovšem, pokud jde o mne, s elfy je potíž. Jsou krásní, dokonalí a všichni tak děsivě stejní. A já mám ráda, když je sex živočišný, je cítit potem a vůbec tělesnými tekutinami ... Zkrátka přesně to, co tady zrovna moc není. Ale když se zkusím odmyslet od své nelibosti, není to špatné. Povídka se skládá ze tří částí. První mi přišla vynikající, druhá mě trochu nudila a třetí docela ušla. Celkové hodnocení bych za sebe viděla jako něco mezi 3 - 4. A když zvážím, o jaké jde průkopnické dílo, první svého druhu, tak tady jsou ty čtyři. Vím, že tam je ve třech kapitolách třikrát sex, ale považujete i vy ostatní tohle za PWP? / PS: Vždycky mi přišlo trochu legrační, že ve dvou fanfikcích, které se uchází o titul "první česká slashová povídka" (ve Dvou srdcích a ještě "Esprite" od Estriel) se v obou vyskytuje ukeho ztráta vědomí během orgasmu při prvním sexuálním styku. Bylo to snad dřív nějaké oblíbené klišé? Nevím, ale je to prostě zajímavá shoda okolností.”
Akkarra:
“Úžasné i když místy bolestné.”
Akkarra:
“Krásné, místy smutné, ale má to určitý happyend. :)”
Starvation:
“Povídka je velmi hezky sepsaná, ale dle mého nepobrala moc děje. Moc se mi však líbila (veliké plus tam pro mě má Legolas :) )!”
Dahaka:
“Musím uznat, že tato povídka se mi také velice líbila. Další z fandomu LOTR, kterou jsem byla ochotna přelouskat a nelituju toho. Haldir a Legolas je moc hezký páreček, povídka celkem není ani příliš dlouhá a snadno se čte. Příjemné spestření studených zimních večerů.”
Pyriel:
“k přečtení”
Pyriel:
“k přečtení”

O tatíčcích a učení

Odkaz | Autor: Silverin | Fandom: LOTR | Jazyk: ČJ | Postavy: Legolas/Glorfindel, Thranduil/Talí, Elrond/Erestor a další | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 11
Shrnutí: Mladý temnohvozdský princ je vyslán do Imladris do učení. Čeká ho kromě hodin první pomoci také první láska?
Klíčová slova: humor


Srdce v okovech

Odkaz | Autor: Morgana | Fandom: LOTR | Jazyk: ČJ | Postavy: Haldir/Glorfindel, Haldir/Erestor, Erestor/Elrond, Orophin/Celeborn | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 41
Shrnutí: Kdo je Erestor a co se mu během jeho dlouhého života přihodilo? Co způsobilo, že zachránil Elrondův život, když Nejvyšší král zahynul a zanechal Peredhela osamělého a zlomeného?
Klíčová slova: týrání v dětství, Mpreg, smrt dítěte