Povídky čtenáře/čtenářky te.ss.sa
z fandomu Originální Fic

Cesta

Odkaz | Autor: Alice O´Really | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Dominik / Vítek | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: O vážných věcech nevážně. Aneb potkali se na Krizáči.
Klíčová slova:


Česká trojka

Odkaz | Autor: Alice O´Really | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Patrik/Mates, Lucka Patrik/Štěpán, Mates/Gabriel | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Nevšední příběh o přátelství. Aneb není trojka jako trojka.
Klíčová slova:


Myrtilles

Odkaz | Autor: Syhrael | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: on/on | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 36
Shrnutí: Na počátku byla jedna dvojice. Jedna homosexuální dvojice. Psalo se jaro 2007, které plynule přišlo do léta... a tihle dva si skočili takříkajíc do rány. Možná za to mohl fakt, že Bernardovi by na zavolání přiběhl telefon, možná jenom to, že naivní žábě, které neumělo postavit ani přiblblý stan, bylo až příliš sladké, ale jedno vám povím jistě - tahle dvojice se hledala tak dlouho, až se jí Syhrael zželelo a slepila je dohromady...
Klíčová slova: borůvky, pištění, romantika, psychologické, erotika, sex, prostituce


Okamžik

Odkaz | Autor: Alice O´Really | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Daniel / Alexandr | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Člověk roste bolestí. A tak se může stát, že se jednoho dne dotkne hvězd.
Klíčová slova: drama


Poslední mise

Odkaz | Autor: Archea Majuar | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Vittorio Rossi/Enrico Mancini | Rating: +18 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 20
Shrnutí: Kdo by neznal nejpopulárnější českou hru Mafii, popř. její druhý díl, že? Tato povídka se těmito hrami inspiruje, odehrává se v prostředí italské mafie v městě Neapol. Příliš si neláme hlavu s historickými nepřesnostmi, zaměřuje se téměř výhradně na hlavní hrdiny. Ačkoliv se ze začátku může jevit jako vcelku slušná povídka, pochybuji, že člověk, jenž příliš nemiluje sladké šťastné konce, se k ní ještě někdy vrátí, popř. zda ji vůbec dočte.
Klíčová slova: mafie slash


Projekt Solos

Odkaz | Autor: Dahaka | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Ewan Orton, Caim/Raim | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 25
Shrnutí: Jedná se o Sci-fi povídku. Ewanova sestra zemře za záhadných okoností, které mu ani rok po její smrti nedávají spát. Ewan rozhodnutý zjistit proč a kvůli čemu jeho sestra zemřela, pátrá, ale bohužel nic nenachází. Až jednou mu zavolá tajemný dokotr, který tvrdí, že zná přesný důvod smrti jeho sestry. Ewan odhodlaný zjistit pravý důvod souhlasí se setkáním. To ovšem ještě netuší, že onen "důvod" do jeho života zasáhne víc než by chtěl a od základu ho změní. (pozn. Každý by chtěl "takového" mimozemšťana :D)
Klíčová slova:

bwews:
“..”
Ostravanka:
“q”
ZJTrane:
“Roztomilé divoké mimozemské stvorenie očarilo aj mňa :)”
Mrmla:
“..”
Akkarra:
“Jo, mimozemšťan, který mi vždycky tak trochu připomínal chobotnici... ;)”
Benny:
“Project Solos aneb Akta X bez Dainy Scallyové.Nejsem sci-fi fanoušek, ale tahle povídka vás chytne(i když pár prvních kapitol je hodně informativních)Postavy mě bavily, zvlášť Caim a jeho montérské schopnosti, touha po sladkém(tu mám taky).Sexu nebylo moc, ale popsán opravdu hezky.Sakra, tak ja tu pětku dám a tohle dílo si ho zaručeně zaslouži.”
shadow:
“:-)”
sandymathews:
“...”
mariaa:
“:)”
te.ss.sa:
“Nejlepší sci-fi povídka co sem kdy četla. Opravdu sem se u toho nasmála. Hlavně vyvýjející se vztah mezi Ewanem a Caimem je naprosto okouzlující. Je to napsáno vtipně a s neuvěřitelnou lehkostí. I když je pravda, že asi první tři kapitoly jsou trochu pomalejší na rozjezd, ale pak až do konce je to naprosto úžasná povídka. Hrozě ráda se k té povídce vracím.”

Sparkless

Odkaz | Autor: Dyamirity | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Homura Seiji, Nanami Shirogane | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 41
Shrnutí: Už se Vám někdy stalo, že se Vám do života vtírnul někdo koho ste neznali a převrátli váho ho vzhůru nohama? Ne? no tak to si přečtěte jak by to taky mohlo dopadnout. (Na stránkách musíte být přihlášeni)
Klíčová slova:


Sparkless: Double Bang

Odkaz | Autor: Dyamirity | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Homura Seiji, Shirogane Nanami | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Pokračování Sparkless aneb jak to s nimi všemi bylo dál :D (na tránkách musíte být přihlášeni)
Klíčová slova: