Povídky čtenáře/čtenářky sirina
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 100%

Could You Love Me?

Odkaz | Autor: Siner | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/LM, DM/? | Rating: - | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Lucius forces Harry to marry him. Things get bad and then they get better. This is a story about two different people from different worlds trying to make it work. Complete.
Klíčová slova: mpreg, manželství z donucení


Goodbye Alice in Wonderland

Odkaz | Autor: malika-azrael | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter/Lucius Malfoy | Rating: +15 | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2012-11-16 | Počet kapitol: 21
Shrnutí: Harry a Lucius jsou manželé a díky nehodě, za kterou má na svědomí jejich nejstarší syn se dostanou do minulosti.
Klíčová slova: cestování časem, romantika, manželství, drama, harrylu


Harry and Snape: Láska je slepá - fanvid

Odkaz | Autor: KeltskaTigrice | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanvid | Postavy: HP/SS | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Harry se zamiluje do profesora Snapea a udělá nejhorší věc, ve svém životě, aby mohl být s ním!
Klíčová slova: youtube


Kouzelníky neštvěte, jinak vám to vrátí

Odkaz | Autor: heartSirius | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS HP/LM SS/DM | Rating: +12 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Jak to dopadne, když Severus Harryho podvede? Překlad: Sirina
Klíčová slova: nevěra


Návrat domů

Odkaz | Autor: Salazaret | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: +15 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Je po válce a svět šest dalších let žil s vědomím, že chlapec-který-zachráni-svět, zmizel. Nikdo neví kam a nikdo neví proč. Ale jednou musela přijít chvíle návratu a tak se mladý hrdina ujme místa učitele Obrany proti černé magii ve škole v Bradavicích. Ale vše se začíná komplikovat už v prvních chvílích a minulost se začíná pomalu, ale jistě dostávat na světlo... Ale jakou roli v tomhle příběhu hraje všemi nenáviděný profesor Lektvarů?
Klíčová slova: Mpreg, snarry


Prsten s erbem

Odkaz | Autor: Veronika | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy, Harry Potter/Lucius Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: O Harryho Pottera se v jeden den velmi zajímají hned dva Malfoyové. A jak se zdá, jde jim oběma o stejnou věc...
Klíčová slova: PWP, semi non-con, harrylu, drarry

Badinek:
“Jediné co bych vytekla je její délka. Chtělo by to pokračování protože to bylo vážně skvěle.”
sirina:
“Zajímavě podané, škoda, že není delší”
Luczaida:
“Na jednu stranu námět pro pwp zajímavý, ale trochu se mi příčí ta ich forma..”
Tereza:
“...”
jesssnape:
“...”
Meera:
“Opět jedna z povídek, které mi na tváři vykouzlily tupý výraz. Povídla byla hezká, sice zdlouhavá, ale dobře propracovaná. Vzdor byl také přesvědčivý, takže nemám co vytknout. :)”
Adelaine:
“Jj, Harryho myšlenky mě taky brzo přestaly bavit, ale nepopírám, že dílo u mě nejspíš dosáhlo svého. Chtít a zároveň nechtít a nesnášet.”
Benny:
“Také nepopírám, že mi imponuje slizský a krutý Malfoy(no jo, když máte doma hodného chlapa)Ovšem zde je Malfoy zřejmě pod vlivem chemické kastrace, sorry, vlastně víliho kouzla.Harryho myšlenkové pochody mne bavily, jen už jich v polovině bylo hodně a cyklicky se opakovaly.Kdybych to měla hodnotit jako PWP, klidně bych tu pasáž se "sexem" vyprávěla jako pohádku na dobrou noc pětileté neteři.Upřimně mne to zklamalo.”
Lanevra:
“Velice pěkná povídka, mám ji ráda, bohužel už není k dispozici (kdo ví jestli kdy bude), což je velká škoda.”
belldandy:
“Pěkně rozvité, nápaditě, D/S PWP. - Lucius Malfoy jako slizký, neodolatelně svůdný a děsivě manipulativní mizera (, u kterého si nemůžete rozmyslet, jestli ho poslat do haj... nebo mu podlehnout. a k tomu ... spousta vílí magie. / Nějak si k tomu neumím vymyslet hodnověrné pokračování, ale .. zatraceně hodně se mi to líbilo. Mám z toho vzrušivé brnění v rozkroku a při tom osypky po kůži z nevole, která se mě zmocňuje, když na mě někdo šahá a já to při tom nechci.”
Mrmla:
“..”
kripolik:
“me to pořád píše že je to jen pro registrované uživatele, ale když se přihlásím tak mi to stejně nejde zobrazit. neví někdo jak to mám udělat?”
Akkarra:
“Ty Potterovy myšlenkové pochody stály za to. :) Jen mi tady neseděl Luciusův charakter - byl prostě až moc...nemalfoyovsky citlivý.... Ale Pottera přechcal (omlouvám se za ten výraz, ale jinak to vyjádřit nelze) dobře. ;)”
Nade:
“Lucius Malfoy je opravdu pomilováníhodný dobyvatel. Harry prostě nemá šanci. Navíc mě často rozesmály Harryho myšlenkové komentáře. Skutečně by to chtělo pokračování, protože se nabízí spousta možností a já miluju Lucia.”
Pyriel:
“Nijak nezapírám, že prostě miluju Lucia Malfoye. A tahle povídka je pro mě dokonalá ukázka semi non-con s Luciem v hlavní roli. Má jen jednu vadu - chtělo by to pokračování :-)) Navíc je to POV z pohledu Harryho, takžse se spoustou vnitřích komentářů.”