Povídky čtenáře/čtenářky romana55
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 100%

Co se ti zdá nemožné, není nereálné

Odkaz | Autor: A-SISI | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/HG | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 45
Shrnutí: „Od konce války uběhly tři měsíce. Jak se vyvíjejí osudy postav, jenž stály na straně dobra? Hermiona potřebuje "malou službičku". Pomůže jí s tím náš Mistr lektvarů? A je vůbec něco, co se na první pohled zdá nereálné?“
Klíčová slova:

Katekyo:
“..”
Reni38:
“,,,”
Rulie:
“Je to kapitolovka vyloženě pro zabití času, při které nemusíte přemýšle, ale jen odpočívt - nečekejte velké činy nebo finále. Co však musím ocenit je podle mě skvěle vykreslený Severus (proto o bod lepší hodnocení, než bych tomu dala)”
Tiany:
“...”
kattyV:
“***”
Lucie:
“...”
Sargo:
“Naprosto klasická klasika, v dobrém i ve zlém, docela příjemně napsaná, určená k bezmyšlenkovitému pokojnému splývání.”
bwews:
“Autorčin styl psaní mi dokonale sedl, zezačátku jsem se bála, že vzhledem k počtu kapitol to bude celé moc natahované.. Ale čtení utíkalo rychle a já ji zhltla skoro jedním dechem. Je mi docela jedno, či se jejich charaktery dokonale shodovaly s originálem - Snape byl naprosto super, a ostatní postavy jakbysmet. + Jsem se kolikrát docela nasmála:)! Takže já jsem spokojená.”
Ostravanka:
“q”
Potkanice:
“...”
mayla:
“Dobrá poviedka - napriek tomu, že to bola autorkina prvotina, typicky iritujúci Ron, ironický Severus plný zášte. Jej :)”
Licona:
“...”
Adelaine:
“Já mám trochu pocit, že tomu není vlastně moc co vytknout a rozhodně je to dalece nejlepší snamione, co jsem četla (ale já na snamione rozhodně nejsem odborník) Na druhou stranu mi to asi ukázalo, že v mých očích se prostě Hermiona ke Snapeovi nehodí... Takže stručně a jasně, vracet se k tomu nikdy nebudu a nepřesvědčilo mě to o správnosti Snamione v mých očích, nicméně v rámci snamione 5.”
Nerla:
“Poslední dobou mám problém s povídkami, ve kterých se zúčastnění chovají jako idioti. Což je potom samozřejmě nefér vzhledem k hodnocení povídek, které jsem četla ještě v době, kdy jsem to byla schopná přejít. Pardon. Když ale... dobře, Hermiona tu je navzdory všemu svému hrdinství pořád ještě sedmnáctiletá káča, takže má nárok se tak chovat. Ale Snape? Vždyť je mu proboha čtyřicet nebo kolik, ten už by to měl mít v hlavě trochu srovnané. Navíc i v téhle povídce - jako ve většině - se vztah začne nepravděpodobně rychle a bezdůvodně a prostě nepravděpodobně. Je ale pravda, že navzdory tomu, kolik to má kapitol, to odsýpá opravdu rychle. Jako... nebolelo to číst (teda bolelo to kvůli interpunkci, ale mluvím o obsahu), ale asi bych to nikomu nedoporučila.”
Mariana:
“Zbožňovala jsem, zbožňuju a už navždy budu zbožňovat tuhle povídku. A-SISI je autorkou, od níž bych si přečetla absolutně všechno. Proč? Její styl je vytříbeně jedinečný, dokonce i dobře rozpoznatelný. Jinými slovy – Sisi je zaručená kvalita. Tato povídka, spolu s jejím pokračováním, patří dnes mezi naprostou klasiku, a jistě je jednou z nejlepších našich povídek s párem SS/HG (v rámci něj je to moje vůbec nejoblíbenější povídka). Má vše, co lze od podobné povídky očekávat – perfektně napsaného Severuse, sympatickou Hermionu, s níž se lze krásně ztotožnit, přiměřenou dávku vtipu. Navíc i značnou dávku originality. Povídka mi pokaždé spolehlivě zvedla náladu o několik stupňů. Jedná se o autorčinu prvotinu – a snad u žádné jiné povídky tomu úroveň psaní naprosto neodpovídala. Od prvních řádků byla psána nadprůměrně, s postupem času potom ještě zrála a vyvíjela se, až dospěla do úrovně, která se mi těžko popisuje. Pro autorčin styl je charakteristické, že si hraje se slovy, vymýšlí úchvatná slovní spojení a věty, čímž si mě zcela získala. Nedá se říct, čeho si na povídce cením nejvíc, ovšem velké uznání autorce náleží za to, jak citlivě pracovala s charaktery hlavních postav, jak vysoce uvěřitelné a živé byly její dialogy mezi nimi. A i prosté výrazy dovedla popsat tak, že jsem se cítila být součástí té scény. Je mi líto, ale ani kdybych se zbláznila, tak na této povídce nedokážu najít nic, co bych jí vytkla. Zkrátka ve všech směrech excelentní záležitost, kterou všem fanouškům zmíněného páru upřímně doporučuji. Pokud vůbec existuje některý, jenž by toto dílo neznal :-)”
belldandy:
“Mně připadá, že A-sisi skvěle popisuje takové to milostné tápání, ale já nemám pocit, jak tu někdo napsal, že postavy jsou jako v originále. Vlastně si myslím, že k tomu jim cosi chybí. Kde se tu třeba projeví, že je Hermiona čertovsky chytrá a zároveň nepříjemně pedantická ? Můj verdikt kolísá mezi 3-4 a že tady dávají všichni dobré hodnocení, můžu si pro jednou dovolit být já ta zlá. Za tři, ale za lepší tři. Něco zajímavého v tom je, nehádám se ... (Možná prostě jen neumím docenit snamione :) )”
niktoska:
“Krásna poviedka. Rada sa k nej ešte niekedy vrátim. Zhltla som ju na jeden šup.”
Fleur Tera:
“Podľa tých skvelých hodnotení, ktoré som si prečítala, som čakala, že to bude bomba, no nedočkala som sa. Chýbalo mi v tom niečo, čomu by som hneď na začiatku uverila, čo by ma vtiahlo do deja a nepustilo až do konca. Minervino takmer úplné parodovanie Dumbledorovho správania ma vytáčalo a opäť som narazila na poviedku, ktorej epilóg u mňa pomohol k lepšiemu konečnému hodnoteniu.”
romana55:
“Tuhle povídku mám hrozně ráda a často se k ní vracím. Patří u mě mezi TOP 10.”
beruska:
“Moje asi nejoblibenejsi povidka ss/hg, vzdycky se k ni vracim kdyz je mi zle. A_sisi se opravdu povedla :-)”
Beltrix:
“Musím říct, že mě tato povídka opravdu zaujala. Možná proto, že postavy se chovají tak, jako se chovají v knížce a nedělá se z nich to, co nejsou.”
Mája:
“Pěkně napsaná povídka, určitě se k ní časem vrátím.”
GwenLoguir:
“:)”
Kate Mathews:
“...”
ZJTrane:
“Aj po druhom prečítaní sa mi toto dielo páči a určite patrí k tým, ku ktorým sa budem občas vracať.”
Neferet:
“Nádherně napsaná povídka. Odteď patří mezi nejoblíbenější díla. :)”
Rebelka:
“Milá, odreagovávací povídka, která je navíc moc hezky napsaná. Severus a Hermiona jsou místy jako živí a dokonce i dohazovačka Minerva nabízející všem citrónový čaj, je dokonale uvěřitelná :). To, co mi naopak vadilo, je skutečnost, že se všech pětačtyřicet kapitol zabývá téměř bez výjimky vývojem vztahu Severuse a Hermiony - tak dlouhá povídka by si podle mě zasloužila více děje. Tak tři a půl, ale to se zaokrouhluje nahoru :).”
Mysty15:
“-”
Zuzule:
“Souhlasím. Prostě v sobě má to "něco", co předává svým povídkám.”
zuzka:
“jedna z mých nejoblíbenějších :-) a-sisi má skvělý styl psaní! vřele doporučuju všem, kdo si tento pár radi!”
sallome:
“Povídka patří mezi mé oblíbené, je vtipná, lehká a milá... Sisi je skvělá psavka...”
assez:
“Uchvátila mě Sisina lehkost psaní a nepodbízivá inteligence s obdobně nepodbízivým vtipem. Příběh je klasický, prostý… a přece v něm je NĚCO. A to něco mě k sobě prostě vždycky přitáhlo. Stejně jako jsem neváhala a četla Zdá se ti to nemožné? - pokračování. A podle mě se jí jako jedné z mála podařilo druhou část nepohřbít. Nevím, Sisi v sobě prostě to „něco“ má.”