Povídky čtenáře/čtenářky niktoska
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 60%

Ako každý mesiac zabudnúť na Grangerovú

Odkaz | Autor: Lucyferia | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Hermiona Grangerová, Severus Snape, Draco Malfoy | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Severusa Snapa zasiahla v poslednej bitke neznáma kliatba a nik ju nedokáže ani po dvoch rokoch prelomiť. Hermiona a jej priatelia sú odhodlaní profesorovi elixírov pomôcť, ale budú nakoniec úspešní?
Klíčová slova: HG/SS, ztráta paměti, amnézie


Jediná

Odkaz | Autor: wixie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 22
Shrnutí: Snamionka bez hlubšího děje. Spíše jen hodně odlehčené čtení se spoustou OOC postav :-)
Klíčová slova: snamione


Keď raz voňal tymián

Odkaz | Autor: Zensho | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Draco Malfoy / Hermiona Grangerová a ďalší... | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 32
Shrnutí: Draco a Hermiona cestujú späť v čase a vymenia si svoje pozície v živote. Obaja získajú tvrdé ponaučenie o rodine, cti a láske. Áno - skutočná hrozba pre všetkých DHr priaznivcov, ktorí túžite po dobrej, dlhej fanfics.
Klíčová slova: dramione, návrat v čase


Láska je slepá

Odkaz | Autor: Sevik99 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová, Remus Lupin, Alexander Deber - Snape (autp.), Harry Potter, Ron Weasley.... | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 35
Shrnutí: Povídka se odehrává asi rok po událostech HP a princ dvojí krve. Trojlístek přátel právě více či méně úspěšně ukončil svá bradavická studia zkouškami OVCE. Od Brumbálovi smrti vede školu Minerva McGonagalová. Severus Snape se naplno věnuje své kariéře Smrtijeda a špeha.
Klíčová slova:

Chavelierka:
“Povídku Láska je slepá jsem četla, když jsem teprve objevovala svět FF a musím se přiznat, že mi po ní zbyl velmi hezký příjemný pocit. Často si na ni vzpomenu, když tak brouzdám světem HP. Rozhodně si ji znovu přečtu Sevíkovi se náramně povedla. A pro všechny, kdo mají rády pár SS/HG vřele doporučuji.”
Adelaine:
“Dá se říct naprostý souhlas s Nerlou.”
Ammorrek:
“má to své mouchy.... amazonka mi tam nesedí, ale pořád patří mezi nejlepší :-)”
Lucie:
“...”
Ostravanka:
“q”
Madam Bookfly:
“Moje milovaná. Má svoje mouchy, ale je to moje srdcovka, takže zaokrouhluju nahoru ;)”
Licona:
“...”
Sectumsempra:
“mam pocit, ze uz jsem to kdysi cetla... ale kvuli hodnoceni once more”
Rebeka:
“Vyborna povidka :)”
Nerla:
“(SPOILER) Nebýt té zdejší chvály, tak to odložím pro nezájem po čtvrté kapitole. Snape používá v rozhovoru fráze jako "zazdít téma", "snůška keců", "miluju tě, amazonko" a "jste docela praštěná", pomoc! Navíc v prvních dvaceti kapitolách úplně chybí atmosféra, naštěstí jsou kapitoly tak krátké, že se tím dá prokousat. S přibývajícími kapitolami se styl psaní lepší, konec je dobrý - když se autorka konečně přestala pokoušet o romantiku a začala popisovat akci. Charaktery jsou všechny úplně mimo, nejvíc Snape, (viz výše,) ale i Harry a Ron to hodně ošklivě schytali a já opravdu z duše nesnáším povídky, kde jsou za absolutní idioty. No a pak je tam samozřejmě hromada logických nesrovnalostí, jakože úředně mrtvá Hermiona svolává BA, ačkoliv o tom, že žije, se do té doby nesmělo říct ani Řádu, aby se na ni neuspořádal obrovský hon. Že Snape vlastní padesát tisíc nemovitostí, už jsem z fanfikce zvyklá a bratra jsem si docela vychutnala. Ale safra, ten únos Ginny ze smrtijedského sídla - to ji jako kolem stráží pronášel pod kabátem či jak? A proč furt bylo "naštěstí", když se viteál nerozbil, a to například i při finální bitvě? A jak ho ničili kluci, když jim ho Hermiona nedala a byla unesená pryč? A nejlepší hláška povídky: (řadový smrtijed se vrací z krmení Nagini) „Potvora jedna zatracená. Zblajzne dvě kila masa a ještě mě pokouše. Proč si ji pán nekrmí sám, hada mizernýho.“ No, ehm, jak hodnotit? První třetina za jedna, druhá třetina za jedna a půl, poslední třetina za tři? Dám dva, je to něco, k čemu se už rozhodně nechci vracet, ale jednička by asi byla přehnaná.”
Crystal:
“Jejda, tohle jsem četla dávno... když jsem ještě četla het povídky :D ale co si pamatuju, tak to byla luxusní povídka.”
Onnyinka:
“Krásná povídka na nevlídná odpoledne, kdy potřebujete vědět, že láska existuje”
niktoska:
“pekné”
Luna Snape:
“skvělá povídka ráda se k ní vracím”
patolozka:
“Skvělá povídka, úžasný pár SS a HG, šílení a nic nechápající HP a RW.”
Fleur Tera:
“Táto vec ma veľmi potešila. Zaujímavý dej a koniec nesklamal :-)”
Slythoryn:
“Taková klasika a není to jen tím, že to byla možná první povídka s tímhle párem :)”
Kate Mathews:
“Úžasné. Nemám co víc k tomu dodat :)”
Emily:
“Dokonalost sama... romantika jako blázen!”
beruska:
“Nadherna povidka, misty trochu drsna, byly to muka kdyz vznikala. Ted ji prectu na jeden zatah, vrele doporucuju”
Aha_Lucia:
“k přečtení”
GwenLoguir:
“:)”
Neferet:
“...”
Nade:
“Až budu mít chvilku ...”
zuzka:
“podle mě sevikova nejlepší povídka.skvělě propracovaný příběh a Opatrovník, to je třešnnička na dortu, také velice zajímavá povídka. chtěla bych opravit elis...opatrovník je pokračování této povídky, ale severus s hermionou v ní adoptují jednu studentku bradavic, která vyrůstala v dětském domově. dcera patří právě do povídky hledáš... :-)”
Elis:
“Skvělá povídka.. četla jsem ji několikrát a stránky Sevik99 navštěvuju často i kvůli pokráčování této povídky a to Opatrovník, kde Sev zjistí, že má dceru, která studuje v Bradavicích.. A taky je skvělá povídka Hledáme, Hledáš, Hledám.. kde už se píše druhý díl.. :D.. vřele doporučuju.. ;)”
ZJTrane:
“Zaujímavá dlhá a dobrá poviedka. Nevedela som sa odtrhnúť.”
nadin:
“Jedna z mojich prvých fan poviedok, ktoré som začala čítať a bola som ňou uchvátená. Severus je v nej skrátka skvelý! Asi si ju prečítam ešte raz. A celkom ma prekvapilo, že vo FF denníku doteraz autorka Sevik99 chýbala”

Láska nad kotlíkem

Odkaz | Autor: Jane | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová, Severus Snape, Jeremy | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 40
Shrnutí: Hermiona studuje lektvary na Salemské univerzitě v USA a vzpomíná na svou lásku Rona. Po rozchodu s ním není schopna najít si nový vztah, dokud jednoho dne nepotká někoho, koho by vůbec nečekala. Její život se úplně změní.
Klíčová slova:


Potvůrka

Odkaz | Autor: Blesk | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/HG | Rating: od 12 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Jeden nepovedený lektvar a jeden strašně otravný tvor u ještě otravnějšího profesora. Výbušná kombinace, i když...
Klíčová slova: snamione