Povídky čtenáře/čtenářky modrooczka
z fandomu Harry Potter
rozečtené

A budeš můj

Odkaz | Autor: Spirit | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry/Draco | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 14
Shrnutí: Harry se pokusí otrávit, ale Draco ho najde a z merlin ví jakého popudu se o něj postará. Harry ale ztratí paměť a až ji znovu získá, nebude z nejšťastnějších. Povídka o hledání cesty...
Klíčová slova:


Co způsobil deník

Odkaz | Autor: Ivet | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter / Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 18
Shrnutí: Harry si ještě za jeho studia v Bradavicích začal psát deník. Co se stane, když ho o hodně let později najde jeho žena Ginny a přečte si v něm velmi zajímavé věci? Naučí se s tím žít kvůli jejich dětem a nebo se s Harrym rozvede? A jak bude pokračovat Harryho život?
Klíčová slova: romantika, láska, Bradavice


Hledá se pan Dokonalý

Odkaz | Autor: Martan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Tady je další moje kapitolovka a opět je to slash. Upozorňuji, že se nejedná o nic vážného... Harry touží po lásce. Hermiona mu touží pomoct. Draco touží po lásce. Pansy touží po něm. Oliheň touží po Colinovi. Snape touží po změně image. A Brumbál touží omládnout...
Klíčová slova: humor, drarry


Nové Bradavice

Odkaz | Autor: Darkness deStination | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, Hermiona Grangerová/autentická postava | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 22
Shrnutí: Voldemort padl, Bradavice byly zničeny. Musí to tak zůstat na věky?  Alternativní odkaz: http://labyrintem.4fan.cz/archiv-hp/hp-kapitolove/nove-bradavice
Klíčová slova:


Red Hills

Odkaz | Autor: Akame Sora | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 50
Shrnutí: Kouzelnický svět se po válce vrací do normálu. Harry chce uskutečnit svou vizi, Draco vidí obchodní příležitosti. Škodolibý osud zkříží jejich cesty. Oba si myslí, že vědí, co od sebe mohou vzájemně očekávat. Skutečně to tak bude?
Klíčová slova: drarry, poválečné období


Rub a líc

Odkaz | Autor: Ryiuhi | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy,??/?? | Rating: 12+ později 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 31
Shrnutí: Upozornění: Příběh navazuje na 5. díl ale její následující vývoj bude pravděpodobně zcela odlišný. Je to kapitolovka, rozsah neznámy xD...Btw, k sexu tam veeelmi dlouho nedojde ;-P
Klíčová slova: drarry

Haluzka:
“Mno. Čekala jsem trochu víc. :D Začátek povídky místy vylučuje sám sebe, neplyne, spíš se tak nějak motá. Vyprávění se sice časem zlepšuje a zhruba od poloviny příběhu se objevují i hodně zajímavé a silné momenty, závěr ale opět zapadnul do bahna průměrnosti. Škoda. Zápletka je poměrně originální a zasloužila by si vytěžit do dna. :) 2/3”
Tereza:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“Přečteno za 1 den, příjemná oddechovka s dobrým nápadem. :) Slaďák - to já můžu.”
Rulie:
“Sladká oddechovka, nic geniálního, ale snadno se to čte.”
KalamityJane:
“já si to tak hrozně moc užila. No a co, že je konec jak z červené knihovny, trocha cukru je občas potřeba. ♥ Draco je naprosto k sežrání a zcela mě odrovnalo to přetahování kolem vztahu založeném jen na sexu a hlubším vztahu. SPOILER. A to, jak si Harry uvědomil, že chtít trvalý vztah se vším všudy je sobecké, to bylo tak úžasné.... KONEC SPOILERU Naposledy mě takhle odrovnalo Red Hills... To jejich sbližování a přitažlivost, to bylo dokonalé. No, rozhodně to nečtu naposledy.”
Adelaine:
“Přiznávám, že se mi hodně tady líbil Draco. Mám taky dojem, že co se týče stylu psaní, měl stoupající tendenci, autorka to měla dobře promyšlené a celkově povídka rozhodně stála za přečtení. 2/3, ale čistě subjektivně 3”
modrooczka:
“...”
l.terka:
“:)”
Akae21:
“...”
shadow:
“Ano, já budu jedna z těch nadšených čtenářek. Hodnocení vidím na 4, ale za to, že se jedná o novou dlouhou českou drarry povídku (a autorka se nevyžívá v mučení postav), kterých je jak jehel v kupce sena, dávám 5.”
Sargo:
“xxx”
Lucie:
“Příjemné”
Mrmla:
“Není to špatné, ale ten konec se mi nelíbil. Takže mezi 2 až 3.”
Akkarra:
“Musím přiznat, že mě se to moc nelíbí. Ano, má to logiku, ale to pojetí... A navíc ty poslední 3 kapitoly, které jsou jak z deníčku třináctileté puberťačky. Ne, k hodnocení 3 se přinutit nedokážu. Ale věřím, že spousta lidí z toho bude nadšená. :)”
Benny:
“Zdá se to jen mně, nebo nás slashařky zasáhla Drarry horečka?Kdo to sem zavlekl?!*nevinný pohled*Musím říct, že jsem nad tím strávila opět skoro celý den:)Prvně nedostatky:Harry je zde nevědomky infikován Voldemortem, začne chrlit červené provazy(přebytečná energie?Moc jsem to nepochopila)A nakonec vidí aury lidí a slyší hudbu..nebojte žádné schopnosti navíc nezískal, spíš naopak.Dál mi vadilo, že tak skvělý nápad nebyl zcela dobře promyšlen na celou povídku.A konečně epilog-slaďák nečekejte, je to takový PWP epilog:)Tss, že zrovna já si stěžuji na sex..no nic:)A teď VELKÉ PLUSY:Uplně jsem slintala z Draca!Z jeho charakteru, chování a celkového dojmu.Úžasné!To samé Severus, i když nehrál velkou roli, byl dokonalý.Porážka Voldemorta měla logiku a uzdravení Harryho, to byla červená knihovna, ale vyloženě to čtenáře neznechutí.Jen kvůli pár nedostatkům za 4, ale rozhodně tahle ff stojí za pozornost.”
belldandy:
“Dá-li Bůh, jednoho dne si to vážně přečtu. Dá-li Bůh ...”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Odkaz | Autor: Dayspring | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter / Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 44
Shrnutí: Proč by měl Draco Malfoy čekat, až svět zachrání Harry Potter? Plný nespokojenosti s rodinou předurčeností vezme záležitosti do vlastních rukou.
Klíčová slova: drarry, elf, Mpreg


Tajemství je ve vyprávění

Odkaz | Autor: Sakuri | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy, Remus Lupin/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 42
Shrnutí: Draco Malfoy, čistokrevný a zmijozelský princ, musí snést nepředstavitelné, když je napaden a pokousán Remusem Lupinem. Jak může po tomhle žít takový život, zvlášt když Potter stále do všeho strká ten svůj nevítaný nos?
Klíčová slova: vlkodlak


Ukolébavka

Odkaz | Autor: Nel-ly | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2013-09-07 | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Uběhlo již několik let od Velké bitvy o Bradavice. Smrtijedi jsou zavření v nově zbudovaném Azkabanském vězení a Harry Potter si žije klidným životem, avšak postupně zjišťuje, že mu něco schází. Jenže co?
Klíčová slova: drarry