Povídky čtenáře/čtenářky margotka
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 60%

Brko

Odkaz | Autor: crazylizzie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Draco Malfoy / Hermiona Grangerová, Severus Snape, Harry Potter. Lucius Malfoy | Rating: M | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 43
Shrnutí: Hermiona Grangerová a Draco Malfoy se před závěrečnou bitvou rozhodnou svázat se určitým kouzlem, aby umožnili Harrymu porazit Voldemorta. Harry zvítězí a po 10 letech se začne odvíjet náš příběh - nic totiž není tak jednoznačné, jak se původně mohlo zdát a vynořila se spousta otázek...
Klíčová slova: dramione


Co se ti líbí, máš mít v užívání

Odkaz | Autor: Deeble | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 29
Shrnutí: Co se týče názvu, jde o verš z Goetheho Fausta a povídka obsahuje i další úryvky z této hry. Dále jsou použity verše ze Shakespeareovy Zimní pohádky, Hamleta, Sonetů a dalších knížek. Většinou je jasné, odkud který pochází, když by to jasné býti nemělo, dám tam poznámku. Fan fiction ze soudku harrypotterovského (předesílám, že nepůjde o dětské čtení, vpravdě, pro některé HP fanoušky by to mohlo být čtení přímo toxické - od verze JKR má na míle daleko), vše se točí kolem dvojice Hermiona Grangerová a Severus Snape.
Klíčová slova: snamione


Černobílý svět

Odkaz | Autor: Electra | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Lucius Malfoy, Ebony Potterová (OC) | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Bystrozorka Ebony Potterová musí jednou měsíčně kontrolovat bývalého Smrtijeda v jeho domácím vězení. Šachová partie, kterou spolu rozehrají se však brzy mění v jinou hru ... bez pravidel a s velkým riskem. Kdo nakonec vyhraje bitvu v černobílém světě? A jaká bude cena?
Klíčová slova: psychologické, romance

DenDella:
“Tak tohle bylo docela utrpení dočíst. Ebony mě skutečně nebaví a štvala mě každým slovem. Tohle se mi ještě nestalo, OC asi nejsou pro každého. Její chování mi přišlo hodně dětinské a trapné. A to podle hodnocení ještě nebyla v Černobílém světě nejhorší. K tomu divné vztahy v její dokonalé rodině, která se všude přesouvá společně a nemá na práci nic jiného, než utěšování dospělé bystrozorky, která se každou chvilku nesmyslně uráží a brečí. Jediná záchrana byly rozhovory skoro na konci, které mě na chvilku zaujaly a Lucius, který se jako jediný choval normálně. Jinak jsem ale vážně neobjevila nic, co by stálo za pochvalu.”
bwews:
“...”
KCJerryL:
“Krásná povídka, která ve mě posiluje a živí posedlost Luciem a jeho plavými vlasy.”
kripolik:
“...”
margotka:
“...”
Nade:
“Pěkně napsané. Ebony Potterová trochu bojuje se svým sebevědomím a Lucius Malfoy jí to nijak neusnadňuje. A to nemluvím o tom, že ten chlap je zatraceně sexy.”
angie77:
“Ve zkratce a v náznacích, přesto však poměrně věrohodně popsaný myšlenkový vývoj Luciuse Malfoye. Dle mého názoru nejpovedenější povídka této autorky. Její originální postava Ebony, sestry Harryho Pottera, je sympatická a milá osůbka.”