Povídky čtenáře/čtenářky l.terka
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 60%

Stránky: 

A Change in History

Odkaz | Autor: Kinda-Mayvelle | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP, LV | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Harry, neglected by his parents, runs away in the night. Who should find him, but Voldemort and his trusted familiar? Awakening in a strange place with the most feared Dark Wizard around, what becomes of our Harry?
Klíčová slova: Harry dědicem Voldemorta, Harry není považován za Vyvoleného, Harry má sourozence, Sirius žije, Lily a James žijí


A Mistaken Sorting

Odkaz | Autor: Silver Pard | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP, SS, Minerva McG. | Rating: K (5+) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: Sequel k 'Mistaken Identity'. Tupec, který přežil a jeho nešťastný bratr konečně dorazili do Bradavic. Snape je manipulativní a vsadí se. Not so oneshot.
Klíčová slova: Harry není považován za Vyvoleného, Harry má sourozence, humor, parodi


A New Darkness

Odkaz | Autor: lilysunshine | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/DM | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 30
Shrnutí: Když se ukáže, že všechno, co o svém životě považoval Harry za pravdu, je lež, co udělá? Šíří se nová temnota a svět bude litovat, že kdy zkřížil cestu Chlapci, který přežil.
Klíčová slova: manipulativní Brumbál, zlý Brumbál, Temný Harry, Harry dědicem Voldemorta, Harry synem Voldemorta


A sova jménem Romeo

Odkaz | Autor: Rickey | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Po válce, Draco je chovatelem sov, Harry je bystrozor a sova jménem Romeo je svede dohromady.
Klíčová slova: sovy , drarry

LiviaCullen:
“Prečítané, bolo to pekné ale asi sa k poviedke už nevrátim. HP/DM nie je práve moja šálka čaju ale bolo to pekné”
Tereza:
“...”
ygritte:
“Vlastně mám tu povídku docela ráda. Nebýt kostrbatosti překladu, dala bych vyšší hodnocení, ale... Ale.”
Alisenka666:
“Drarry skoro nečtu, ale na tohle jsem narazila náhodou a četlo se to velice dobře, i námět mi přišel originální.”
Nel-ly:
“Miluju Drarry a tohle je jedna z těch, které stojí za to. Roztomilá a hezoučká a v originále i snadno čitelná.”
Rulie:
“Vrátila jsem se k ní už poněkolikáté a asi mě neomrzí”
shadow:
“Povídka ke které se ráda vracím.”
Gartepka:
“:)”
Adelaine:
“Takové typické shrnutí většiny Drarry v nepříliš podařeném obalu. Navíc čeština tu taky nepatří k nejlepším.”
Ostravanka:
“q”
KalamityJane:
“Málokdy mi hezkou povídku zkazí překlad, nebo styl obecně, ale tady mi to fakt vadilo. :-( hodnotím ale příběh a ten mám vážně ráda.”
Ookami-sama:
“Pěkné, odpočinkové”
l.terka:
“zajímavý příběh :)”
Onnyinka:
“...”
Sargo:
“Napad se sovami se mi libil. Mene mizerna cestina s nezvyklym mnozstvim chyb. Konec byl desny. Jelikoz jsem tak zridka kdy ten, co dava mene bodu nez ostatni, asi si jeste pujdu overit, jestli jsem na spravne povidce, ale... sorry, fakt nebyla dobra.”
Casiopea:
“Tuhle nekriticky miluju. Bez ohledu na kostrbatost začátku. Efektivních nálado-zvedačů je tak málo... :) 4-5 Zaokrouhleno nahoru.”
Mandragora:
“Takové milé.”
Mrmla:
“...”
Tintinka:
“Pěkný a nápaditý příběh s originálním východiskem...”
Lutadora:
“:)”
Sectumsempra:
“dobre napsane, ale misty jsem se trosku nudila”
te.ss.sa:
“krásná povídka. poutavý příběh”
k.y.t.k.a:
“Překlad byl dobrý a povídka pěkná.”
Velká_koule_chaosu:
“Povídka krásná, ale celkem mě nudila a Harry se mi zde nelíbil. Takže za 3*”
mariaa:
“Povídka je mile napsána a i když není ničím vyjímečná, našla si místečko u mě v srdci a v budoucnu se k ní určitě vrátím.”
Victoria:
“Má svoje kouzlo, taková oddechovka =)”
beruska:
“Moc me pobavila korespondence mezi Harrym a Dracem. Preklad byl vyborny”
finde:
“mám ráda happyend a tady jsem si ho vychutnala”
Marion Daé:
“milá, čtivá povídka, zpříjemnila mi večer”
Sanasami:
“Tak to bolo úžasné xixixix a ten koniec no proste úžasné...BRAVO BRAVO”
Nade:
“Jedna z těch povídek, která rozhodně neurazí. A kdo má rád tenhle pár - není co řešit.”
Ivet:
“Našla jsem tam všechno, co by měla správná povídka mít. Romantiku, napětí, vtip a Harryho s Dracem. :D Překlad od Hajmi byl skvělý. :))”
Akkarra:
“Docela jsem se i zasmála. Hlavně nad těma dopisama co si psali Draco a Potter. Nebo když se ukázalo, že oba musejí zapracovat na svých signálech rukama. :) Pár Potter a Draco mám poměrně dost v oblibě a tady byl - podle mě - podán docela dobře. :)”
ZJTrane:
“Poviedka je čitateľná, vtipná a nakoniec celkom pekná. Nemám rada pár HP/DM ale tu mi Harry nevadil :)”
zmije:
“Povídka je průměrná, ale bavily mě dopisy, které si Harry s Dracem posílali po sově.”

An Idle Mind Is The Devil's Playground

Odkaz | Autor: night flame miko | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter/Lord Voldemort | Rating: T (13+) | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2010-07-16 | Počet kapitol: 18
Shrnutí: Znuděný Harry Potter není nikdy dobrá věc. Brumbál mu řekl, že nemůže psát přátelům, tak co takhle nepřátelé? Sledujte, jak se kvůli tomu věci začnou měnit a pravda vyjde na 'světlo' nebo 'temno', jak kde.
Klíčová slova: humor , harrymort


Betrayed

Odkaz | Autor: kateydidnt | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP | Rating: K+ (9+) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 26
Shrnutí: V pátém ročníku byl Harry falešně obviněn za vraždu a odsouzen do Azkabanu. O deset let později je prokázána jeho nevina. Co Harry udělá?
Klíčová slova: Harry neprávem v Azkabanu, po válce


bezva prázdniny

Odkaz | Autor: zazo | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 55
Shrnutí: Harry najde novou rodinu, takovou jakou by nikdy nečekal. Co se stane, když mu jeho babička z matčiny strany představí strýce bystrozora, tetu černokněžníka a jeho adoptivního otce - bývalého smrtijeda. Když se potkají s vedoucím oddělení bystrozorů Rufusem Brouskem a jeho podřízenými, a když společně dostanou z vězení černokněžníka Gelerta Grindewalda. V jejich domě vypukne válka.
Klíčová slova: nová rodina, démoni


Black Truth

Odkaz | Autor: InferiorBeing | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 13+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 42
Shrnutí: And, with bated breath, Draco traced the silver line down one more step in the family tree. Draco Lucius Malfoy... the third full blooded Veriae in the Malfoy family... and future life mate of Harry Potter.
Klíčová slova: Drarry


Can't Fight The Moonligh

Odkaz | Autor: DebsTheSlytherinSnapefan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter/Edward Cullen | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 31
Shrnutí: Harry moves to Forks to be with his mother, he was just a normal boy until he meets the Cullen's and is bitten by James. Carlisle removes the venom from Harry but a dormant gene just awoken. Harry's great great grandfather was a vampire. Harry is a hybrid and they are unsure of what it could mean for Harry's future. Lily's is just as uncertain too.
Klíčová slova: Crossover s Twilight


Cat Eyes

Odkaz | Autor: DhalaElenaAngel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, HG, RW, GW, AB, LV, RB, LM, DM a další | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Harry už dlouho neví, za co má teď vlastně bojovat a zvláštní chování jeho přátel ho nutí k zamyšlení, především když Ron ztratí nervy, protože mu nemůže dát peníze, jelikož při sobě žádné nemá. Frustrovaný utíká pryč, jen aby ho zasáhlo kouzlo, které bylo určeno Ginny a které ukáže, že její zájem nepatřil jemu, ale jeho trezorům u Gringottových. Nyní, uvězněn ve své zvěromágské podobě, šokovaný věcmi, které se dozvěděl, se v dešti plíží Prasinkami, až je zvednut - a tím se dostává z bláta do louže...
Klíčová slova: Snarry, AU, všechny postavy OOC, zlý Brumbál, Ron i Hermiona...


Catch and Release – Sevřít a uvolnit

Odkaz | Autor: RoozetteR | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Ron Weasley/Hermiona Grangerová, Ginny Weasleyová | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Překlad Patoložka/ Harry si o lásku musí říct, když ji potřebuje. Ron si nikdy neuvědomil, že Severus má podobný problém. Povídka vyprávěná z Ronova pohledu.
Klíčová slova: Snarry


Coven of The Rose

Odkaz | Autor: CRose | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: | Rating: M (16+) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 14
Shrnutí: Harry uprchl z Azkabanu a chce pomstu! Ale tohle není vaše všední pomsta, Harry je z druhé generace Pobertů a chce si to vyřídit s prakticky každým, kdo si myslí, že se ho může zbavit jako obnošených bot
Klíčová slova: mocný Harry, humor, šílené


DCHR

Odkaz | Autor: aknelinka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP, LV, ER, AB | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 22
Shrnutí: Harry má rodinu jako každý jiný. Avšak jak je nám všem známo, osud si rád hraje s našimi životy. A i on tomu není ušetřen. Jak se mu bude žít jako nejmladšímu potomkovi Pánovi Zla ?
Klíčová slova:


Extrémní svádění

Odkaz | Autor: Elehyn | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 22
Shrnutí: Přes noc se změní Harry z Chlapce-který-přežil na Chlapce-který-přiměl-bradavické-muže-po-něm-šílet. Ale ne všechny muže. Co se stalo a co to zapříčinilo? A kdo byl zasažen Harryho extémním sváděním?
Klíčová slova:


Famfrpálový zápas na Adama

Odkaz | Autor: Evilgoddss | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Ron Weasley, Hermiona Grangerová, Fred&George Weasleyovi a další | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: Když se zvrtla magická hra Vadí-nevadí, nebelvírský famrpálový tým se musí ‚odhalit‘ a čelit následkům. Jakmile se zprávy rozšíří jako lesní požár po m-mailech (čili magických mailech), věci se zcela vymknou kontrole
Klíčová slova: Vadí-Nevadí, sázka


Hádka

Odkaz | Autor: Patoložka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape, Remus Lupin, další kanonické | Rating: 13+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Na Grimmauldově náměstí se schází stará garda z války, ovšem to Severusovi a Harrymu nebrání, aby se tam do krve pohádali.
Klíčová slova: Snarry, po válce


Haloweenská noc

Odkaz | Autor: Majka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: přístupné | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Na Haloween jsou kouzla nejsilnější a díky tomu se navzájem Snape a Harry vyznají lásku aniž by věděli, že to udělali a magie noci je spojí jako partnery.
Klíčová slova: romantika, vyznání lásky


Harry James Potter a James Potter

Odkaz | Autor: margelinazv | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: hp, jp, lv, gw | Rating: u některých kapitol 15+ | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2011-10-08 | Počet kapitol: 46
Shrnutí: James Potter přežil, jelikož je dědicem nebelvíru. Vychovává svého syna v Irsku, ale pak se přesunou do Bradavic a Harry zjišťuje, že je Vyvoleným a zároveň dědic Zmijozelu.
Klíčová slova:


Harry Potter a noční můry minulé budoucnosti

Odkaz | Autor: Viridian | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry, Weasleyovi, Hermiona, Sirius, Brumbál | Rating: pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2011-04-23 | Počet kapitol: 42
Shrnutí: Válka konečně skončila a Voldemort je konečně mrtev. Škoda, že už nezbyl nikdo, kdo by to ocenil. Harry riskuje všechno, i oživení lorda Voldemorta, pro šanci se vrátit a udělát tentokrát všechno lépe. Překlad Alastora Madeye Moodyho z anglického originálu HP and the Nightmares of Futures Past. Původně zveřejňováno na http://fanfiction.potterharry.net/cze/povidka/4605%7CHarry-Potter-a-Nocni-mury-Minule-budoucnosti/
Klíčová slova: Weasleyovi, nitrobrana


Harry Potter a stříbrný čaroděj

Odkaz | Autor: Jarwis | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, klan Weasleyovcov, Hermiona Grangerová, ... | Rating: max T | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 29
Shrnutí: Harry by měl nastoupit do 7 ročníku v Bradavicích, ale po přečtění zpráv v Dením Věštci se rozhodne předstírat smrt. Také zjišťuje, že je ze starého rodu Potterů, který má zvláštní schopnosti. Harry neváhá a začíná se je učit využívat. V Bradavicích, kde nastoupil pod skrytou identitou, vytváří spolek na boj proti Voldemorovi. Jak to bude pokračovat se dozvíte až v povídce.
Klíčová slova:


Harry Potter, Wizarding Savior?

Odkaz | Autor: dbzdragonlanceman | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter/Daphne Greengrass | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 21
Shrnutí: Harry in his anger at the Headmaster after the death of Sirius finally burns through the Memory Charm that the Headmaster cast on him just before third year and comes to some surprising revelations
Klíčová slova: Het, maipulativní Brumbál


Hledá se pan Dokonalý

Odkaz | Autor: Martan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Tady je další moje kapitolovka a opět je to slash. Upozorňuji, že se nejedná o nic vážného... Harry touží po lásce. Hermiona mu touží pomoct. Draco touží po lásce. Pansy touží po něm. Oliheň touží po Colinovi. Snape touží po změně image. A Brumbál touží omládnout...
Klíčová slova: humor, drarry


HP a strasti školství I.

Odkaz | Autor: Berinka Eleanor Roockwood | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Albus Brumbál, Harry Potter, profesoři Bradavic, Sirius Black a další | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 25
Shrnutí: V Bradavicích jako každoročně chybí učitel Obrany proti černé magii. Brumbál nemůže dlouho nikoho najít a pak ho něco napadne. Co kdyby se jím stal sám? Sice již dlouho neučil, ale učení dětí ho vždy bavilo. Chyběla vyřešit ještě jedna věc. Nemohl být ředitel a učitel zároveň a tak potřeboval pro Bradavice nového ředitele. Jednou hledal něco v knihovně a nalezl knihu dávných rodů ve které se dozvěděl, že je Harry Potter dědic Nebelvíru a Zmijozelu. Harry měl tento rok nastoupit do sedmého ročníku, ale Brumbál s ním měl jiné plány. Udělat z něj ředitele ať to stojí co to stojí.
Klíčová slova: komedie


Chasm of Darkness

Odkaz | Autor: Twinfetish | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP, LV, AB, SS, Luna, Neville | Rating: 17+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 16
Shrnutí: Harry zná Voldemorta tak dlouho, jak jen si dokáže vzpomenout, a považuje Temného pána za svou rodinu. Harry netouží po ničem jiném než stát po jeho boku a zničit zrádné světlé čaroděje a kouzelnice. Ale jak může, když ho má Brumbál uvázaného jako psa? Harry ve Zmijozelu, znovuzatřídění.
Klíčová slova: manipulativní Brumbál, zlý Brumbál, Hermiona proti Harrymu, Ron proti Harrymu, Harry ve Zmijozelu, opakované Zařazování


Indelible

Odkaz | Autor: Aisling | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/DM, HP/Tom R. JR., HP/LV, RL/SB | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 19
Shrnutí: Ginny died in the Chamber of Secrets and only Harry and Tom know how it really happened; not to mention the fact that Harry can hear Tom in his head. Dumbledore sends Harry to Azkaban. I suppose Voldemort will have to find another way to get his body back. When he does, will Harry join him, or will he go back to those who betrayed him? He has to choose: it won’t be easy for him to hide when he escapes, especially with that mark on his forehead and a pet Grim named Snuffles.
Klíčová slova: Harry neprávem v Azkabanu, Temný Harry, manipulativní Brumbál, smrt postavy


Stránky: