Povídky čtenáře/čtenářky kratula84
z fandomu Sherlock BBC
ohodnocené na 100%

Daleká cesta před spaním

Odkaz | Autor: iwannabefixed | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: Sherlock Holmes/John Watson, Mycroft Holmes/Greg Lestrade | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Bez Holmese není Watsona, a proto se po Sherlockově smrti John nedokáže znovu postavit na nohy, alespoň ne kompletně. Křehký klid a jeho snaha o navrácení k životu se ovšem o rok a půl později ostře zlomí a je načase, aby se detektiv opět objevil na scéně, jeho přítel totiž nedokáže čekat navěky.
Klíčová slova: johnlock


Given In Evidence

Odkaz | Autor: verityburns | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: Sherlock Holmes / John Watson, Mycroft Holmes, Greg Lestrade, Mrs. Hudson | Rating: 16+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 19
Shrnutí: BBC Sherlock. Author's Note: Coming back from the dead can be a complicated business. With a new case on the horizon, rebuilding a life is one thing... rebuilding a friendship quite another. For Sherlock and John, things may never be just the same... Slash.
Klíčová slova: post-Reichenbach, Johnlock, BBC Sherlock

kratula84:
“Jl povídek, které krom romantické linky obsahují i slušný případ, je pomálu (což je hřích, když už se píše o dvojici detektivů), takže dávám plusový bod už jen za to. Ale i jinak jde o parádní, propracovaný kousek, který člověk napjatě hltá od začátku do konce.”
Usmevava_Barush:
“....”
KalamityJane:
“:-)”
Casiopea:
“Ano, případu mohlo být věnováno víc prostoru, but I don´t care. :D Nááádhera! :)”
Heredhether:
“Je toho spousta, co se mi na téhle povídce líbilo: je dlouhá, má detektivní zápletku, zaměřuje se na psychologii postav, které jednají v souladu s kánonem, je dobře napsaná a téměř bez chyb... A i když obsahuje sex, není žádná lechtivá scéna samoúčelná a vždy nese ony typické rysy, díky kterým by nebylo možné si za Johna a Sherlocka dosadit libovolnou dvojici a nic by se nezměnilo. Plný počet nedávám jen kvůli řešenému zločinu, který mohl být přece jen trochu složitější a klíďo i nebezpečnější. Doporučuji všem, kteří mají rádi sexuální napětí, co se dá krájet a cpát do matrací, ale nepostrádají romantickou duši. Po téhle povídce se už na kuchyňský stůl 221b Baker Street nebudete schopni dívat stejnýma očima ;D”

Odvrácená strana mince

Odkaz | Autor: Ygritte | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: John/Sherlock, Molly, Mycroft, Mary, Cristóbal Navarro | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Od Sherlockovy smrti uplynul přesně rok. John vzpomíná. Molly naslouchá. A to, co se dozvídá, její dosavadní představu o geniálním detektivovi dost zásadně mění. Nehledě na to, že ji začne pořádně hryzat svědomí… A tak zatímco Sherlock Holmes urputně likviduje Moriartyho pavučiny kdesi v zemích třetího světa, Molly Hooperová se rozhodne. Nebo spíš – nechá za sebe rozhodnout vesmír. A právě v této chvíli se začíná odvíjet úplně jiný příběh, než který napsali pánové Moffat s Gatissem. Příběh o tom, jak to mohlo být, kdyby se John dozvěděl pravdu o Sherlockovi už o rok dříve. Jak na takové zjištění zareaguje? S jakou nabídkou za ním přijde Mycroft? A kde vlastně je právě teď Sherlock Holmes?
Klíčová slova: johnlock, post 2. série


Problém v Edinburgu

Odkaz | Autor: snorklepie | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: Sherlock Holmes/John Watson | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 39
Shrnutí: Poté, co se John rozejde s Mary, vrací se zpět do Baker Street. Detektiv a jeho blogger si udělají výlet do Edinburgu, protože Sherlocka jeho sestřenice Violet žádá o pomoc. John o rodině Holmesů zjišťuje víc, než čekal, ale pokusí se neutéct s křikem…
Klíčová slova: johnlock