Povídky čtenáře/čtenářky jajafilm
z fandomu Avengers
ohodnocené na 80%

Captain Grandpa

Odkaz | Autor: MolMcN | Fandom: Avengers | Jazyk: AJ | Postavy: Steven "Steve" Rogers, Peter Parker | Rating: G – pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Aunt May dies of a heart attack and leaves Peter completely alone. That is until some research is done on Peter's ancestors. It turns out Peter is the great-grandson of Steve Rogers. Peter moves into Avengers Tower with Steve. Will he be able to keep Spider-Man a secret? (I don't own cover)
Klíčová slova: Spiderson, humor


I told you to be better (and you became the best)

Odkaz | Autor: HaruK | Fandom: Avengers | Jazyk: AJ | Postavy: Peter Parker, Tony Stark | Rating: G – pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Tony was blessed with a healthy baby boy, and for once in his life, was actually happy. Until everything derailed and he had to send his son away to keep him safe, because those related to the Stark family, one of the worlds biggest and most targeted families in the black market, always end up hurt. With a new name and identity that Tony himself doesn't know, the young baby was wiped off the map, his existence erased, never to be heard of again. . Years later, Anti-hero Iron Man meets a local superhero vigilante and Tony becomes surprisingly close with young Peter Parker.
Klíčová slova: IronDad, Spiderson, zlý Iron Man, Peter je Tonyho syn, ztracený syn


Nepochopený

Odkaz | Autor: Věrka Womi (womiska) | Fandom: Avengers | Jazyk: ČJ | Postavy: Loki/Tony Stark | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 58
Shrnutí: Nastává konvergence, jež má sílu smazat hranice mezi devíti světy Yggdrasilu. Malekith a jeho temní elfové vstali z popela, Loki buduje armádu. Oběma jde o stejnou věc. O Aether. Tony Stark se stane obětí neplánovaného únosu a pod pohrůžkou smrti jeho blízkých svolí ke spolupráci se šíleným bohem. Možná jsou však Lokiho pohnutky jiné, než si Tony myslí. Aether. Měl být zničen v čase Bora, otce Odina, byl však pouze ztracen a zapomenut. Až doteď. Pokud se dostane do nesprávných rukou, všechny světy zaniknou.
Klíčová slova: Ironfrost, akční, únos, romantika, humor


Vzkazy, které zůstaly bez odpovědi

Odkaz | Autor: smilingxqueen | Fandom: Avengers | Jazyk: ČJ | Postavy: Peter Parker, Tony Stark | Rating: G – pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Jak se naučit žít s vinou a bolestí, s pocitem, že kdybychom udělali něco jinak, ty špatné věci by se zkrátka nestaly? Kde najít tu sílu kráčet životem dál, když vás někdo, na kom vám záleželo, opustil? S tím vším musí bojovat Tony, jenž přihlížel tomu, jak se po Thanosovu lusknutí Peter změnil v prach. S tím vším se musí smířit Peter, kterého opustil muž, jenž mu byl vzorem, mentorem a otcem. Teprve když o něco přijdeme, uvědomíme si, co jsme ztratili.
Klíčová slova: IronDad, Spiderson, smrt blízké osoby, smutné