Povídky čtenáře/čtenářky elulinek
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 80%

Nelíbejte učitele za jízdy

Odkaz | Autor: Danae | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermione Granger, Severus Snape | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Povídka napsaná v rámci Vánoční nadílky na SOS (http://sosaci.net). Pobradavická HG/SS romance okořeněná tajemnem v zasněženém předvánočním Londýně.
Klíčová slova: snamione


Odměna

Odkaz | Autor: Frox | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus, Hermiona | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Hermionu unesli Smrtijedi a Severus ji dostává jako odměnu za dobře vykonanou práci.
Klíčová slova: PWP, voyerismus, zmíněno násilí

Nel-ly:
“pwp no... :D”
KalamityJane:
“...”
Zuzi:
“Četlo se mi to jako bych měla hlavu pod vodou nebo aspoň pod sprchou))”
Benny:
“Netušila jsem,že i takový brak jako Bravíčko může být dobrý rádce.Takových perel tam bylo více.”
Mrmla:
“...”
Keiko.kei:
“Když se chce člověk zasmát - Tohle zabere!”
Lanevra:
“A ta povídka je tu přitom uvedena ten seriozně... umřela jsem smíchy. :-D”
ZJTrane:
“Dokonalé. Ja som si to tam všetko užila všetko s nimi. Aj ten smiech s Rodolfusom a Bellou. Ďakujem Ti Frox, kdekoľvek si ♥”
Sectumsempra:
“premyslim, proc byla bellatrix tak pruderni :D:D”
belldandy:
“:D, lepší než průměr”
Akkarra:
“Ten Lestrange... :D Tohle je vážně pěkná parodie. Ať žije Bravíčko! ;)”
Tintinka:
“Slušně napsané, ale nic pro mě”
Sargo:
“Nemůžu si pomoct, ale je to skvělá parodie na všechny TYHLE povídky. :-D”
GwenLoguir:
“Tečú mi slzy... viem precítiť čo prežíval cítil Lestrange... ja nemôžem.... moja bránica je zničená...”
patolozka:
“Tedy tohle bylo úžasné, pobavila jsem se.”
elulinek:
“Je to věky, co jsem to četla, ale když jsem si dneska připomněla, o co jde (a potěšeně shledala, že TO je ta povídka, co ji už půl roku hledám, žeanojaksi), neodolala jsem a musím přidat komentář. Hláška "Četla jsem to v Bravíčku." bude navždy v mém srdci; stejnětak poznámka o čvachtající roznožce. Lestrange válející se smíchy po podlaze byl jen bonusem před dnešní zkouškou, na kterou zcela typicky neumím. Miluju styl, jakým Frox píše. Jak ironii, tak depresi, tak parodii, tak romantiku.”
SaraPolanska:
“Určitě jsem to už četla. Naprosto určitě, ale stejně mě to opět srazilo na kolena a já mezi slzama smíchu pomalu neviděla na text anéb jak se dá klišé napsat trochu jinak. :-D 4+”
Luna Snape:
“další skvělá povídka od Frox”

Smrt je zážitkem na celý život

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Granger | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Povídka má celkem 12. kapitol + 6 mezikapitol. :-) Takže celkem 18 nových přidání. Hlavním párem je SS/HG a povídka je situovaná do doby hned po válce, kdy dobro klasicky zvítězilo, ale díky chybám zemřelo více lidí, než bylo nutné. Je to fanfiction a vůbec se nedržím některých věcí z knihy. Povídka by měla být laděna romanticky, ale je tam i trocha drama, jak se ostatně přesvědčíte hned z první kapitoly. A jak to dopadne? Nechte se překvapit :-)
Klíčová slova: