Povídky čtenáře/čtenářky elulinek
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 80%

Nelíbejte učitele za jízdy

Odkaz | Autor: Danae | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermione Granger, Severus Snape | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Povídka napsaná v rámci Vánoční nadílky na SOS (http://sosaci.net). Pobradavická HG/SS romance okořeněná tajemnem v zasněženém předvánočním Londýně.
Klíčová slova: snamione

Pogroma:
“ále tak... šlo to. Peter Parker, vážně? xD Pěkný detail s hrníčkem.”
Mandelinka:
“:-D”
Cora:
“Nerla to pode mnou vystihla do puntíku tak, jak tuhle povídku vnímám i já. Jen za mě je ta čtyřka poctivá a silná.”
Lady Aludnev:
“...”
Nerla:
“Po Útočišti asi moje nejoblíbenější povídka od Danae. Připadá mi trochu fascinující, že by se to vážně mohlo stát a že ty úvahy o kouzelnících definujících se svým darem kouzlení jsou tak pravdivé. Za to jsem ochotná odpustit i zcela nepravděpodobnou proměnu charakteru Snapea. A mně se líbil i přeslazený konec, k tomuhle se hodil. Hodně silná tři nebo maličko slabší čtyři.”
palanda:
“fajny”
belldandy:
“No jo, už je to dávno, co jsem to četla. A jsem ráda, že mám už odstup, protože tenkrát to bylo docela zklamání. Bylo to mé první setkání se snamionkou a já si i vybrala doufeje, že mě to tak nějak prosnamionkářsky naladí. To zrovna nefungovalao, ale z odstupu ... . To kamino tvrzení o Alanu Rickmanovi mi připadá trefné, ale ... atmosféru to vážně má.”
Sargo:
“Ještě že ten osud máme, že jo... proč se lehce připitoměle nezausmívat v propršeném středečním odpoledni. A chci ten hrnek! :-)”
Mrmla:
“Nebylo to špatné.”
Casiopea:
“Jé, na tu už jsem málem zapomněla. Nádherná věc. A i když je hodně, ale opravdu hodně OOC, má úžasnou atmosféru.”
kami:
“Prekvapivo mi je táto poviedka sympatická a čítala som ju viackrát. Hoci Snape mi tu pripadá skôr ako Alan Rickman. :D”
nancy:
“"..."”
elulinek:
“Skvělé, skvělé, skvělé! Originální a skvělé. Líbil se mi popis Severusova obličeje - jak se poskládal do původního obrazu, když ho políbila. A taky se mi líbilo, jak Herma utekla zvracet :-D sice jeto hnusné, ale myslela jsem, že si cvrnknu do spoďárů :-D A hlavně bylo vtipné, že jsem to četla nějak v době, kdy jsem sama dělala autoškolu :-D Kdybych ji dělala se Severusem, myslím, že bych možná jezdila na něčem jiném... No dobře, moje úchylné já zase promluvilo. Výborná povídka”
Chavelierka:
“Milá povídka. Má své malé zádrhely, ale v celku se mi vážně líbila”
Fleur Tera:
“vždy si na ňu spomeniem, keď vidm London Eye ;-)”
Susie:
“Povídka s trochu zvláštním tématem, však si to přečtěte ;)”
Slythoryn:
“Trochu kratší záležitost, ale to povídce neubírá na kráse :) Konec sice trošku sladší, ale to přece někdy chceme, ne?”
Lennroe:
“Tohle byla moje první fanfiction, úplně první, nemůžu jinak než jí zbožňovat”
Anne:
“Četla jsem to v době, kdy mi SS/HG nevadil a líbilo se mi to, až na konec, který je moc přeslazený.”
GwenLoguir:
“Rozkošná klasika”
beruska:
“Pekne a romanticke”
Kate Mathews:
“...”
ZJTrane:
“"Tá poviedka je úžasná, zostal mi po nej blažený úsmev, neviem ako dlho tam bude, ale zrejme ho budem musieť nejako vysvetliť. Vyzerá fakt divne." tak tento komentár som Danae napísala keď som si túto poviedku prečítala vlani prvý krát a pri mojom druhom raze sú pocity asi ešte krajšie.”
angie77:
“Nádhera! Povídka, na jejíž dokončení se rozhodně vyplatilo čekat. Danae tenhle pár prostě umí - je to trochu dojemné, s lehounkými náznaky humoru a naprosto uvěřitelné.”
SaraPolanska:
“Opět jedna z těch, co jsem četla dávno... není čas si to snad zopakovat? Rozhodně to za to stojí :-)”
Neferet:
“Tahle povídka se mi moc líbila. Taková lehce romantická.”
Aha_Lucia:
“výborná, výborná, výborná!”
Mysty15:
“Heart.”
Nade:
“Zajímavé a vtipné, taky romantické a vůbec. Jsem optimisticky založený člověk a mám ráda happyendy. Svinstva je kolem dost. Tohle bylo milé.”
ave:
“Od Danae nelze čekat v zásadě nic jiného než dobře napsanou a zajímavou povídku. I tahle je taková. Ale jiné její povídky mám raději, tahle je těsně pod vrcholem na solidních 4, 5 bodů, které tu ovšem udělit nejdou :o)”
Akkarra:
“Nelituju, že jsem si to přečetla. Je to jemné, romantické, ale ne přeslazené. Úžasné. :)”
Jacomo:
“Příběh navazuje na 7. díl a zpracovává poměrně obvyklou otázku přežití Snapea, přesto zde dlouho není jisté, jestli to tak opravdu je. Co je však jisté, je Danae coby záruka kvalitní povídky a Hermiona a Severus v jejím podání jsou zárukou výjimečného příběhu, u kterého nedočkavě vyhlížíte každý další díl.”
Smrtijedka:
“Co mám na to říct? :D Ta povídka byla pro mě, takže už se mi tak nějak z principu musí líbit :). Ta atmosféra je úžasná - a ten humor! Danae je génius! ;)”
zuzka:
“milá povídka :-) nejvíc se mi líbilo asi to,že mi připadala reálná. jako by se něco takového opravdu mohlo stát ;-) jsem moc ráda, že je dokončená!”
neviathiel:
“Za mě asi nejlepší a "nejrealističtější" HG/SS fanfiction. Čas od času se k ní vracím, líbí se mi skvěle promyšlená policejní práce londýnských bystrozorů, atmosféra adventního velkoměsta, strastiplné řízení ve sněhu a břečce (brrr) a skvěle odsejpající děj s milými maličkostmi a nečekanými obraty.”

Odměna

Odkaz | Autor: Frox | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus, Hermiona | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Hermionu unesli Smrtijedi a Severus ji dostává jako odměnu za dobře vykonanou práci.
Klíčová slova: PWP, voyerismus, zmíněno násilí


Smrt je zážitkem na celý život

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Granger | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Povídka má celkem 12. kapitol + 6 mezikapitol. :-) Takže celkem 18 nových přidání. Hlavním párem je SS/HG a povídka je situovaná do doby hned po válce, kdy dobro klasicky zvítězilo, ale díky chybám zemřelo více lidí, než bylo nutné. Je to fanfiction a vůbec se nedržím některých věcí z knihy. Povídka by měla být laděna romanticky, ale je tam i trocha drama, jak se ostatně přesvědčíte hned z první kapitoly. A jak to dopadne? Nechte se překvapit :-)
Klíčová slova: