Povídky čtenáře/čtenářky elulinek
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 60%

Stříbřitý předěl

Odkaz | Autor: Somigliana | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová, Harry, Ron, Hagrid, Minerva | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 16
Shrnutí: Hermiona se jednoho rána setká s podivným obyvatelem bradavického jezera. Nové přátelství jí otevře oči a ona dokáže proniknout až k podstatě té nejtajuplnější bytosti, jaká kdy existovala...
Klíčová slova: selkie, vodní lidi

Ammorrek:
“:-)”
Usmevava_Barush:
“...”
Blajzloch:
“Neotřelé! Výborný nápad jak vysvětlit některé Snapeovy vlastnosti a vzhled. Povídka je psaná neobvyklým stylem, a ačkoli je pointa jasná, nemohla jsem se odtrhnout, dokud bylo co číst. Jen ten závěr mi připadal dost ochuzený, nedotažený. Snad autorka přeloží i jednorázové pokráčko, které se týká vánoc.”
elulinek:
“Byla jsem donucena to přečíst. Přiznávám. Není to špatné, ale očekávala jsem víc. Alespoň od oné poslední kapitoly. Nebylo to špatné, fakt ne, pokud si chcete přečíst vážně něco lehkého. Lehkého podotýkám. Překladatelka si s tím dala dost práce, takže hodnotit to jí a říkat jí, jaké to bylo, to mi přijde nedůstojné, když jí se to líbilo, ona odvedla dobrou práci a autorce stejně psát nebudu, že. Hodila jsem komentář na fan pod poslední kapitolu, takže víc k mým dojmům tam. 3, 5 pračky whirpůl, pračky vítězů”
Slythoryn:
“Tak tohle mě naprosto uchvátilo! Má to pointu, kterou jsem ještě nikde jinde nečetla. Vodu mám šíleně ráda, takže mi to téma bylo velice blízké, chápu tu touhu si zaplavat, uvolnit se, relaxovat, vidět svět z jiného úhlu...”
Akkarra:
“Je to teda fantasy i na HP a přiznávám, že vodničtina mě smíchy zlomila v pase (Nemělal to být spíš náhodou jezerština?), ale opravdu to má něco do sebe... Taky jsme to musela přečíst na jeden zátah, ačkoli hlavní zápletka je jasná hned v první nebo ve druhé kapitole, stejně to podnítilo moji zvědavost. :) Nepovažuji to sice za nějaký skvost, ale rozhodně mě to bavilo. :) Je to tak 3, 5 ale budiž...”
SaraPolanska:
“Jsem navěky ztracena. Tahle povídka mě doslova vcucla a obávám se, že už nepustí. Vůbec nic jsem od toho nečekala, ale ani ve dvě ráno jsem nedokázala povídku nedočíst. Autorka geniálně vymyslela, proč je Severus vzhledově takový, jaký je. Moc se mi to líbilo - řadí se k mým TOP. Děkuji i za úžasný překlad. (edit: tedy, až na tu vodničinu - to je pravda, že mě velmi pobavilo :-D).”
GwenLoguir:
“:-)”