Povídky čtenáře/čtenářky elulinek
z fandomu Harry Potter

Stránky: 

Budoucnost začíná dnes, ne zítra

Odkaz | Autor: wixie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Granger | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 21
Shrnutí: Příběh začíná temně, Hermionu unesou a muči a je držená na Malfoy Manor. Ztrácí paměť. Musí se naučit žít svůj nový život s novou identitou jako "šmukel"...
Klíčová slova:


Bylo o co stát? Když mám teď lepší?

Odkaz | Autor: HaRoHe | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona, Severus, Harry, Ginny, Ron... | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Hermioně to s Ronem nevyšlo. Když se Hermiona podívá zpět bylo o co stát když má teď lepší? Jak do toho všeho zapadá profesor lektvarů?
Klíčová slova: Severus OOC


Co se ti líbí, máš mít v užívání

Odkaz | Autor: Deeble | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 29
Shrnutí: Co se týče názvu, jde o verš z Goetheho Fausta a povídka obsahuje i další úryvky z této hry. Dále jsou použity verše ze Shakespeareovy Zimní pohádky, Hamleta, Sonetů a dalších knížek. Většinou je jasné, odkud který pochází, když by to jasné býti nemělo, dám tam poznámku. Fan fiction ze soudku harrypotterovského (předesílám, že nepůjde o dětské čtení, vpravdě, pro některé HP fanoušky by to mohlo být čtení přímo toxické - od verze JKR má na míle daleko), vše se točí kolem dvojice Hermiona Grangerová a Severus Snape.
Klíčová slova: snamione

SSnape:
“....”
Seyonne:
“Vynikající!!!”
Katekyo:
“....”
Sargo:
“...”
belldandy:
“-”
Tiany:
“...”
Ammorrek:
“Teda musím uznat, že po té změti všeho braku, co jsem přečetla na téma fanfikce tohohle páru, jsem nadšená..... I přes počáteční varování jsem to chtěla po pár kapitolách odložit, protože to od Snapea bylo odporný a moje "snape-je-hrdina" vědomí se s tím těžko srovnávalo, ale ve výsledku jsem ráda, že jsem to neudělala.... povídka se řadí mezi ty nejlepší, co jsem zatím našla (a že jsem jich už přečetla fakt hodně) a určitě se k ní ráda vrátím :-)”
Benny:
“Na Snamionku mě to po první kapitole zaujalo.Z prozaického důvodu.Když Hermiona stála pár hodin před Severusovým stolem připomnělo mi to film Sekretářka(2002, D/s vztah mezi šefem a sekretářkou)Ona tam seděla za stolem celý víkend-nepila, nejedla, pomočila se jen aby získala svého šéfa/milence zpět.Úžasný film.Proč to říkám..samozřejmě se v téhle ff nic podobného nestalo(ach má úchylná dušička to oplakala)Ale když mi to ten film připomnělo, říkala jsem si, že by to mohlo být dobré.Chyba lávky!Budu se opakovat, ale to není ani Hermiona ani Snape.Natož i ten raiting je přemrštěný.Sex, který je popsán v jedné větě a nejodvážnější popis?Prsty v kalhotkách.Nemusela bych mít do detailů popsaný coitus, ale nic vzrušujícího to taky neobsahuje.Do 20kpt bych dala i za nesnamionku 3, ale ty poslední kapitoly jsem prolítla.Za dvě.”
Adelaine:
“Nejvíc mě na tom štvalo, že toho pána v té povídce neustále nazývali Severusem Snapem. Když jsem se snažila předstírat, že si nečtu o Snapeovi a Hermioně, tak to bylo až na chvíle vesměs docela příjemné čtení.”
kattyV:
“Jsem trochu v rozpacích. Trochu rozporný Snape. Napůl romantik (neustále citování veršů mi docela nesedí), napůl manipulátor, který využije - zneužije, každé Hermioniny chyby (to už mi k němu sedí více). Ale nakonec je ten rozpor docela zajímavý, a přestože je konec už možná až moc romantický, po váhání mezi třemi a čtyřmi hvězdičkami, dávám čtyři.”
Luci.e.n:
“Musím se přiznat, že ze začátku jsem byla VELMI na rozpacích a již úvodní zápletka mi k Severusovi jaksi..nesedla. Překousla jsem to, a nakonec se z toho vyklubalo celkem kvalitní dílko, které mě - i svým jazykem - přimělo zhltnout to najednou až do konce. Autorčina představa Severuse se tak úplně neshoduje s mojí, nicméně... I tak se k povídce určitě vrátím! ... jen co si přečtu Fausta muhehehe!”
Ostravanka:
“q”
Usmevava_Barush:
“..”
Potkanice:
“...”
Amarilli:
“Vždy ma uchvacovalo, akú veľkú silu môžu mať slová. A tu môže znamenať jedno slovo všetko... Zapôsobilo”
mayla:
“Naozaj pôsobivé! :) Top”
niktoska:
“...”
belldandy:
“-”
elulinek:
“Tak bez příprav, jen pojďte blíž, jsme pohromadě, spusťte již! Ano, Faust, Goethe, moje srdeční záležitost (nikomu neříkejte, že jsem ho četla kvůli téhle povídce, protože se mi to pak hodilo i na zkoušku z německé literatury). Shakespeara taky žeru. Ale nevím, proč jsem tohle ještě nekomentovala, když tohle je jedna z mých top nejoblíbenějších povídek? Asi chyba v Matrixu či čo, číčo... Severus jako utiskovatel se šlechetným úmyslem, ale špatnou cestou k Hermioně? Pokud to nepíšete tak skvěle jako Deeble, jen do mě. Nádherně to na sebe sedí ty repliky, které říká Severus Hermioně a pokud jste Fausta četli, tak vás při čtení povídky jistě nesčetněkrát zamrazí. Shakespeare je spíš takové jemné doplnění, protože ten Faust tomu fakt dává grády. Líbí se mi, že je tam sex a Hermionino zapření. Někdo tu dole píše, že všechna já si užila - kompletní souhlas. Výbroně, skvěle, úžasně. VELMI Působivé. Dobrý člověk ve svém temném vření přec o jediné pravé cestě ví.”
Chavelierka:
“Ano, ano, ano. Shakespereho prostě miluju a Severuse taky :D”
kripolik:
“...”
kami:
“Túto poviedku by ma nikto nedonútil dočítať. A nie je mi to ani ľúto. Ja som v tých postavách nevidela ani Hermionu ani Snapea.”
margotka:
“...”
Fleur Tera:
“veľmi dobré...dokonca som kvôli tomu prečítala aj Fausta :-)”
Crystal:
“...”
Zuzule:
“Jojo... :D”
Slythoryn:
“Opravdu mě tahle povídka nadchla... až tak, že jsem si půjčila domů klasického Fausta :)”
Keiko.kei:
“Super, líbil se mi hlavně začátek, když jí milostivě objasnil, co to vlastně podepsala a smlouvání. První noc taky super. Ty protichůdné pocity. Krásně popsané, Severus je tady úžasný, ačkoliv ke konci romantik, sedí mi to k němu. Jedna z nejlepších povídek, jestli někdo objevíte další autorčino dílo sem s ním :)”
Nel-ly:
“Nejsem fanouškem snamione, ale zase uričtě raději než snarry. Tohle má ovšem pár geniálních nápadů, několik opravdu povedených dialogů, naprosto skvělý překlad (díky Rio) a hlavně jsem tomu ochotna věřit, což je většinou můj problém s tímhle párem.”
GwenLoguir:
“Severus bol chvíľami na zabitie (veľmi kruté), vážne... Dievča ma môj obdiv. Ja mám tendenciu riadiť sa heslom: Keď ťa niekto zraní raz, je to jeho chyba, keď dvakrát, je to tvoja chyba. Ale je to veľká klasika.”
beruska:
“Ja teda Fausta nemam rada, ale tahle povidka mi prirosla k srdci”
Kate Mathews:
“...”
SaraPolanska:
“Líbilo se mi to moc. Prokládání Faustem je geniální, zápletka skvěle vystavěna, ale konec se mi tam tak moc sladký nelíbil. Jsem romantická duše, ale kdyby bylo o tročku méně cukříku, dala bych 5, kterou si tu bez pár drobínečků skutečně zaslouží. Rozhodně doporučuji!// edit rozhodla jsem se nakonec dát plný počet. Povídka je v mých TOP.”
ZJTrane:
“Tak túto poviedku si prečítam znova a s radosťou, ďakujem za pripomenutie.”
Neferet:
“Tak tahle povídka se mi líbí, i když je poněkud delší. Ten vývoj situace je celkem zajímavý. A hlavně je to čtivý.”
Nade:
“Jeden z těch vztahů "z donucení", ale (můj-ty-bože-asi-jsem perverzní) mně se to líbí. Hermiona jde tvrdohlavě a bez rozmyslu za svým cílem a Snape se rozhodl toho zmijozelsky zneužít ve vlastní prospěch. ”
assez:
“Tak tohle bylo… whauuu. Jistě že ano!”

Člověk míní, život mění

Odkaz | Autor: wixie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HG, SS | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 25
Shrnutí: Hermiona Grangerová po válce opustila kouzelnický svět. Ztratila jednoho ze svých přátel, neunesla stíhání novinářů a raději se stáhla do ústraní. Avšak člověk míní, život mění. Hermiona je nucena vrátit se do míst, které jí připomínají minulost. Vyrovná se s tím? A kdo jí pomůže?
Klíčová slova:


Člověk míní, život mění 2

Odkaz | Autor: Wixie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/HG, ... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 28
Shrnutí: První část skončila malinko neurčitě. A tako část tak v podstatě začne. Jak se budou vyvíjet osudy hlavních hrdinů po tom zvláštním a nečekaném konci? Odpovědi najdete v průběhu povídky.
Klíčová slova: snamione


Den her aneb hry bez hranic

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: profesorský sbor z Bradavic | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Zítra v osm ráno začíná každoroční Den her. Letos poprvé. Jediné co potřebujete je nehořlavé oblečení, pohodlné u krku, bez ostrých částí a ozdob. Těším se na velké nadšení z Vaší strany. Sportu a hrám zdar!!! Brumbál
Klíčová slova: parodie, humor


Dlouhý černý plášť

Odkaz | Autor: Bloodcult of freud | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová/Severus Snape | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Děj se odehrává v alternativním světě, kdy Voldemortova strana Temna vyhrála, Harry Potter zemřel a Hermiona Grangerová se skrývá mezi obyčejnými mudly. To však jen do chvíle, kdy se ve vesnici objeví starý známý. Povídka vyhrála v roce 2006 Hp-fanfiction Awards: Quill to Parchment (brkem na pergamen), v kategorii "Dark Fics".
Klíčová slova: temné, psychologické, drama , snamione


Dnes zaplatím

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Harry Potter | Rating: žádný | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: poslední setkání Severuse a Harryho neproběhlo zrovna nejlépe
Klíčová slova:


Dobrák od kosti

Odkaz | Autor: Corny | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Autorka píše: Romantická povídka vypovídající o krásném a opětovaném vztahu. V povídce je použita píseň Dobrák od kosti od skupiny Chinaski.
Klíčová slova: Snape, ironie, Hermiona, sex


Doplň si...

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Za vnuknutí nápadu děkuji wixie. Ano, ukažme si na ni. Nevinně mi posílala pár vět z povídky a ještě nevinněji za jedním slovem udělala závorku, která měla za následek skutečnou katastrofu, neb mně stačí sebemenší blbost, abych se toho chytla, že. Zkrátka: v závorce je vždy několik dalších nápadů, které může autor (či čtenář) využít při vymýšlení relativně jednoduchého příběhu. Jelikož je teď moderní psát sex, jsou témata volena hlavně do těchto dimenzí. :-D Pro zvýšení efektu si povídku přepište a nechte jen vámi navolené možnosti (tak jak to udělala wixie v komentáři...). Příjemnou zábavu! :-)
Klíčová slova: parodie, humor


Dovolená 2 aneb Bradavice opět dobývají svět

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: profesorský sbor z Bradavic | Rating: přístupné | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 11
Shrnutí: Z deníčku Severuse Snapea: Oprášil jsem tvé mrtvé listy, neboť má mysl tuší další podpásovku. Blíží se zimní prázdniny a mně je již teď naprosto jasné, že Brumbál dělá to, co doufám, že nedělá, protože jestli to dělá, tak já taky něco udělám!
Klíčová slova: parodie, humor


Dovolená 3 aneb Bradavice opět dobývají svět

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: bradavičtí profesoři | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Tak jste mě přemluvili a já, ač jsem původně nechtěla, dávám další sérii Dovolené, kterou prožívají (dost nedobrovolně) naši profesoři už po třetí. Snad Vám bude přinášet smích a radost.
Klíčová slova: parodie, humor


Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: bradavičtí profesoři | Rating: kdokoliv | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: „Zaplatil jsem nám společnou dovolenou v Itálii. Letíme pozítří.“ Brumbál hodil na stůl velkou barevnou cestovní tašku a počal do ní přede všemi skládat své věci. Když se pokoušel dostat tam i nafouknutého kačera do vody, Severus se zvedl a raději beze slova odešel. Z deníku Severuse Snapea: Milý deníčku, dnes nám ten šílenec oznámil, že poletíme letadlem někam do hajzlu a to hned pozítří. Byl nadšený jak Hagrid po adopci draka a já začínám mít obavy, že se z té dovolené nevykroutím ani kdybych si zlomil všechny končetiny. Z deníku Albuse Brumbála: Dnes jsem svým milovaným přátelům konečně oznámil, že pojedeme na dovolenou. Všichni vypadali nadšeně a Severus dokonce odešel balit jako první.
Klíčová slova: humor, parodie


Jediná

Odkaz | Autor: wixie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 22
Shrnutí: Snamionka bez hlubšího děje. Spíše jen hodně odlehčené čtení se spoustou OOC postav :-)
Klíčová slova: snamione


Nelíbejte učitele za jízdy

Odkaz | Autor: Danae | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermione Granger, Severus Snape | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Povídka napsaná v rámci Vánoční nadílky na SOS (http://sosaci.net). Pobradavická HG/SS romance okořeněná tajemnem v zasněženém předvánočním Londýně.
Klíčová slova: snamione


Odměna

Odkaz | Autor: Frox | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus, Hermiona | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Hermionu unesli Smrtijedi a Severus ji dostává jako odměnu za dobře vykonanou práci.
Klíčová slova: PWP, voyerismus, zmíněno násilí


Odsouzenci

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová, Harry Potter a ostatní | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 17
Shrnutí: Příběh se odehrává během závěrečné bitvy, kdy se Harry Potter postaví Voldemortovi, ale Harry je smrtelně zraněn. Hermiona se rozhodne umožnit svým přátelům rychlé přemístění a vrhne se před Smrtijedy, aby Rona a Harryho zachránila. Skončí však v Azkabanském vězení a brzy zjišťuje, že vedlejší cely se začínají rychle plnit lidmi, které by tam nikdy nečekala. Nebo minimálně by nečekala, že bude některým z nich vděčná za všechno. Povídka Odsouzenci má 10 kapitol a epilog, u kterého si nejsem jistá, zda nepřepíši nebo ho úplně nevynechám. Odsouzenci jsou s párem SS/HG. Každopádně povídka je hotová, již skoro celá obetovaná (díky wixie) a předpokládám týdenní frekvenci přidávání kapitol.
Klíčová slova: Snamione


Proklatá věta

Odkaz | Autor: Chavelierka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová | Rating: pre všetkých | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Tvrdohlavý a zatrpknutý Severus a ešte tvrdohlavejšia a trpezlivá Hermiona. Tvrdím to zas, Chavy píše zimomriavkotvorným štýlom.
Klíčová slova:


Překroč stíny, pokud se jich bojíš

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Sarah Wellerová, Severus Snape a celé Bradavice | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 31
Shrnutí: Byli seřazení do skupinek podle kolejí, oblečeni ve školních hábitech a čekali na Brumbála, který měl prozradit instrukce k nadcházející soutěži. Za nedlouho před ně předstoupil celý učitelský sbor tvářící se slavnostně, tedy až na jediného člověka a není těžké uhodnout, kdo by to mohl být. Zvykla si na ten jeho věčně nevraživý pohled, který skrýval mnohá tajemství, ale i odhaloval krutosti časů minulých, jakými byla bezpochyby i válka a roky po ní. V lese bylo mrazivě chladno. Vydechla a zrychlila krok, aby se zahřála a zároveň se trochu vzdálila od ostatních a měla tak více šancí najít nějaké erby. Za nedlouho osaměla. „Tyhle akce by se měly pořádat na konci školního roku, kdy je teplo a ne, když ráno začíná mrznout“.
Klíčová slova:


Sázka

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Ginny Weasley, Severus Snape, Hermiona Granger | Rating: +18 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Myslíte si, že Ginny a Severus nejdou dohromady? Pak vám Sara vytře zrak s gracií sobě vlastní. Aneb jak to dopadá, když se jedna umanutá holka rozhodne pro dobrodružství se svým profesorem ;)
Klíčová slova: sázka, sex


Smrt je zážitkem na celý život

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Granger | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Povídka má celkem 12. kapitol + 6 mezikapitol. :-) Takže celkem 18 nových přidání. Hlavním párem je SS/HG a povídka je situovaná do doby hned po válce, kdy dobro klasicky zvítězilo, ale díky chybám zemřelo více lidí, než bylo nutné. Je to fanfiction a vůbec se nedržím některých věcí z knihy. Povídka by měla být laděna romanticky, ale je tam i trocha drama, jak se ostatně přesvědčíte hned z první kapitoly. A jak to dopadne? Nechte se překvapit :-)
Klíčová slova:


Snapeova vánoční idylka

Odkaz | Autor: Styx | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Albus Brumbál, Minerva McGonagallová, Remus Lupin, Rubeus Hagrid, Filius Kratiknot | Rating: 15+(vulgarismy) | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Jeden (ne)klidný Štědrý večer Severuse Snapea a co mu dokáže zcela zkazit sváteční atmosféru.
Klíčová slova: Snape, Vánoce, slash


Souhvězdí

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Luna Lovegood | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 27
Shrnutí: Luna má nakonec hotových 26. kapitol a Epilog a je tedy dokončená. :-) Prvních pár kapitol je čistě rozjezdových a hlavní zápletka přijde, až se trochu seznámíte s povahami, postavami a začátkem příběhu, který se pak dost změní. :-)
Klíčová slova:


Společnice

Odkaz | Autor: wixie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Granger | Rating: 18 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 23
Shrnutí: Tak trochu variace na film Pretty Woman na bradavický způsob :) Hlavní pár samozřejmě hg/ss. _________________________________________________________ Poznámka: posledná kapitola je vlastne epilóg po roku.
Klíčová slova:


Stříbřitý předěl

Odkaz | Autor: Somigliana | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová, Harry, Ron, Hagrid, Minerva | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 16
Shrnutí: Hermiona se jednoho rána setká s podivným obyvatelem bradavického jezera. Nové přátelství jí otevře oči a ona dokáže proniknout až k podstatě té nejtajuplnější bytosti, jaká kdy existovala...
Klíčová slova: selkie, vodní lidi


Stránky: