Povídky čtenáře/čtenářky bwews
z fandomu Originální Fic
rozečtené

Bratříček

Odkaz | Autor: Dahaka | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Florian/Dany | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 38
Shrnutí: Florian je normální mladík jenž se chystá po prázdninách na lékařskou fakultu. Ovšem jeho orientace je poněkud jiná. Problémy nastanou když se jeho matka zasnoubí s novým přítelem a náš milý chudák Flo nafasuje nového brášku. Jejich soužití však nebude lehké, jelikož Dany je rozený provokatér a s bratříčkem si rád hraje na kočku a myš, navíc jeho orientace je také jaksi sporná. Jak tohle dopadne? Vydrží Florian odolávat tomuhle tabu nebo ho zláká zakázané ovoce v podobě nevlastního bratříčka?
Klíčová slova:


Jedna runda navíc

Odkaz | Autor: Alane | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Prokop, Julián, Ivanka, Saša aj. | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Báječnou dovolenou si každý představuje jinak. Některé vztahy se na dovolené upevní, jiné jsou nenávratně pryč. O dovolené se taky seznamujeme s úplně novými lidmi a s jinými pohledy na život. Jak taková "báječná dovolená" ovlivní život manželského páru Prokopa a Ivanky?
Klíčová slova:


Námluvy a sázky

Odkaz | Autor: Amater | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Vašek, Jack, Martin, Míša | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 22
Shrnutí: Povídka z prostředí VŠ
Klíčová slova: Vysoká škola


Projekt Solos

Odkaz | Autor: Dahaka | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Ewan Orton, Caim/Raim | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 25
Shrnutí: Jedná se o Sci-fi povídku. Ewanova sestra zemře za záhadných okoností, které mu ani rok po její smrti nedávají spát. Ewan rozhodnutý zjistit proč a kvůli čemu jeho sestra zemřela, pátrá, ale bohužel nic nenachází. Až jednou mu zavolá tajemný dokotr, který tvrdí, že zná přesný důvod smrti jeho sestry. Ewan odhodlaný zjistit pravý důvod souhlasí se setkáním. To ovšem ještě netuší, že onen "důvod" do jeho života zasáhne víc než by chtěl a od základu ho změní. (pozn. Každý by chtěl "takového" mimozemšťana :D)
Klíčová slova:

bwews:
“..”
Ostravanka:
“q”
ZJTrane:
“Roztomilé divoké mimozemské stvorenie očarilo aj mňa :)”
Mrmla:
“..”
Akkarra:
“Jo, mimozemšťan, který mi vždycky tak trochu připomínal chobotnici... ;)”
Benny:
“Project Solos aneb Akta X bez Dainy Scallyové.Nejsem sci-fi fanoušek, ale tahle povídka vás chytne(i když pár prvních kapitol je hodně informativních)Postavy mě bavily, zvlášť Caim a jeho montérské schopnosti, touha po sladkém(tu mám taky).Sexu nebylo moc, ale popsán opravdu hezky.Sakra, tak ja tu pětku dám a tohle dílo si ho zaručeně zaslouži.”
shadow:
“:-)”
sandymathews:
“...”
mariaa:
“:)”
te.ss.sa:
“Nejlepší sci-fi povídka co sem kdy četla. Opravdu sem se u toho nasmála. Hlavně vyvýjející se vztah mezi Ewanem a Caimem je naprosto okouzlující. Je to napsáno vtipně a s neuvěřitelnou lehkostí. I když je pravda, že asi první tři kapitoly jsou trochu pomalejší na rozjezd, ale pak až do konce je to naprosto úžasná povídka. Hrozě ráda se k té povídce vracím.”