Povídky čtenáře/čtenářky bwews
z fandomu Originální Fic
ohodnocené na 80%

Česká trojka

Odkaz | Autor: Alice O´Really | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Patrik/Mates, Lucka Patrik/Štěpán, Mates/Gabriel | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Nevšední příběh o přátelství. Aneb není trojka jako trojka.
Klíčová slova:


Daruj mi křídla

Odkaz | Autor: KalamityJane | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Aiden Carter/Brian Scott | Rating: 15+(tipuji) | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2014-05-24 | Počet kapitol: 25
Shrnutí: Aiden Carter má rád svůj klid a svou práci, kterou vykonává s největší precizností.Nikoho k sobě nepouští a případné vetřelce rychle likviduje.Do chvíle než je mu jeden vetřelec natrvalo nasazen do kanceláře.Svého klidu a pohodlí se ale nehodlá vzdát jen tak.Brian Scott je ambiciózní, spontánní a ničím si moc neláme hlavu.Jen na svou rodinu si nenechá sáhnout.Možná ale potřebují právě to, co má ten druhý-klid, spontánnost a optimismus.Ale pochopí to?
Klíčová slova: Originál slash

shadow:
“Aidene Cartere, kde ses přede mnou tak dlouho schovával?! Na povídku jsem narazila taky teprve nedávno a byla jsem jí doslova okouzlená. Trochu mi to ke konci sice skřípalo - na obou stranách rodinné problémy, tak jsem zvědavá, jestli při novém vydání nedojde třeba k přepsání této zápletky. Ale jinak velká spokojenost. Škoda, že (podle mě) kvalitních povídek, ať už Benny zmiňovaných snarry či originálek, vzniká méně a méně. Daily Slash v poslední době jen prokliknu.”
bwews:
“Po delší době zase něco, co mě vážně zaujalo. KalamityJane, píšeš skvěle, jsem tvůj nový fanoušek!:). Mám přečtené ze 3/4 ale myslím, že už to mé hodnocení asi nijak neovlivní:). Benny děkuji za tip.”
ZJTrane:
“skúsim”
Benny:
“Něco je špatně na české slash scéně.Jsem znechucena náplavou hovadin na téma snarry, které se objevují v posledních třech týdnech.(Až na jeden, tak uvidím)A přitom je tady Jane a víc než dobře rozvíjející se vztah mezi muži na pracovišťi.No, nic.Nač ukazovat kaviár na stole, když směrem k toaletám jsou drobky zdarma, že?Povídka již vyšla na stránkách bez-hranic, ale prochází korekturou.Užívám si každý díl.”

Dovolená

Odkaz | Autor: Sax | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: ??? / Michal | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 37
Shrnutí: Příběh skoro osmnáctiletého homosexuálního mladíka, který musí trávit prázdniny s bratrem svého švagra, mezi cizími lidmi v neznámém prostředí.
Klíčová slova:


Myrtilles

Odkaz | Autor: Syhrael | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: on/on | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 36
Shrnutí: Na počátku byla jedna dvojice. Jedna homosexuální dvojice. Psalo se jaro 2007, které plynule přišlo do léta... a tihle dva si skočili takříkajíc do rány. Možná za to mohl fakt, že Bernardovi by na zavolání přiběhl telefon, možná jenom to, že naivní žábě, které neumělo postavit ani přiblblý stan, bylo až příliš sladké, ale jedno vám povím jistě - tahle dvojice se hledala tak dlouho, až se jí Syhrael zželelo a slepila je dohromady...
Klíčová slova: borůvky, pištění, romantika, psychologické, erotika, sex, prostituce