Povídky čtenáře/čtenářky beruska
z fandomu Harry Potter

Stránky: 

A budeš můj

Odkaz | Autor: Spirit | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry/Draco | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 14
Shrnutí: Harry se pokusí otrávit, ale Draco ho najde a z merlin ví jakého popudu se o něj postará. Harry ale ztratí paměť a až ji znovu získá, nebude z nejšťastnějších. Povídka o hledání cesty...
Klíčová slova:


A sova jménem Romeo

Odkaz | Autor: Rickey | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Po válce, Draco je chovatelem sov, Harry je bystrozor a sova jménem Romeo je svede dohromady.
Klíčová slova: sovy , drarry


And then people need love

Odkaz | Autor: M.R.K.E.V. | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 14
Shrnutí: Může člověk rozhodovat o vlastním životě?
Klíčová slova: romantika, psychologické


Brko

Odkaz | Autor: crazylizzie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Draco Malfoy / Hermiona Grangerová, Severus Snape, Harry Potter. Lucius Malfoy | Rating: M | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 43
Shrnutí: Hermiona Grangerová a Draco Malfoy se před závěrečnou bitvou rozhodnou svázat se určitým kouzlem, aby umožnili Harrymu porazit Voldemorta. Harry zvítězí a po 10 letech se začne odvíjet náš příběh - nic totiž není tak jednoznačné, jak se původně mohlo zdát a vynořila se spousta otázek...
Klíčová slova: dramione


Cambiare Podentes: Invocare

Odkaz | Autor: Jordan Grant | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 50
Shrnutí: Objevuje se nové proroctví, předpovídající podrobení magického světa a smrt Harryho Pottera. Kouzelníky a jejich svět může zachránit jen Harry, pokud bude souhlasit a stane se - dobrovolně, nezrušitelně a do konce života - otrokem Severuse Snapea.
Klíčová slova: otrok, sex, rituál


Co se ti líbí, máš mít v užívání

Odkaz | Autor: Deeble | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 29
Shrnutí: Co se týče názvu, jde o verš z Goetheho Fausta a povídka obsahuje i další úryvky z této hry. Dále jsou použity verše ze Shakespeareovy Zimní pohádky, Hamleta, Sonetů a dalších knížek. Většinou je jasné, odkud který pochází, když by to jasné býti nemělo, dám tam poznámku. Fan fiction ze soudku harrypotterovského (předesílám, že nepůjde o dětské čtení, vpravdě, pro některé HP fanoušky by to mohlo být čtení přímo toxické - od verze JKR má na míle daleko), vše se točí kolem dvojice Hermiona Grangerová a Severus Snape.
Klíčová slova: snamione

SSnape:
“....”
Seyonne:
“Vynikající!!!”
Katekyo:
“....”
Sargo:
“...”
belldandy:
“-”
Tiany:
“...”
Ammorrek:
“Teda musím uznat, že po té změti všeho braku, co jsem přečetla na téma fanfikce tohohle páru, jsem nadšená..... I přes počáteční varování jsem to chtěla po pár kapitolách odložit, protože to od Snapea bylo odporný a moje "snape-je-hrdina" vědomí se s tím těžko srovnávalo, ale ve výsledku jsem ráda, že jsem to neudělala.... povídka se řadí mezi ty nejlepší, co jsem zatím našla (a že jsem jich už přečetla fakt hodně) a určitě se k ní ráda vrátím :-)”
Benny:
“Na Snamionku mě to po první kapitole zaujalo.Z prozaického důvodu.Když Hermiona stála pár hodin před Severusovým stolem připomnělo mi to film Sekretářka(2002, D/s vztah mezi šefem a sekretářkou)Ona tam seděla za stolem celý víkend-nepila, nejedla, pomočila se jen aby získala svého šéfa/milence zpět.Úžasný film.Proč to říkám..samozřejmě se v téhle ff nic podobného nestalo(ach má úchylná dušička to oplakala)Ale když mi to ten film připomnělo, říkala jsem si, že by to mohlo být dobré.Chyba lávky!Budu se opakovat, ale to není ani Hermiona ani Snape.Natož i ten raiting je přemrštěný.Sex, který je popsán v jedné větě a nejodvážnější popis?Prsty v kalhotkách.Nemusela bych mít do detailů popsaný coitus, ale nic vzrušujícího to taky neobsahuje.Do 20kpt bych dala i za nesnamionku 3, ale ty poslední kapitoly jsem prolítla.Za dvě.”
Adelaine:
“Nejvíc mě na tom štvalo, že toho pána v té povídce neustále nazývali Severusem Snapem. Když jsem se snažila předstírat, že si nečtu o Snapeovi a Hermioně, tak to bylo až na chvíle vesměs docela příjemné čtení.”
kattyV:
“Jsem trochu v rozpacích. Trochu rozporný Snape. Napůl romantik (neustále citování veršů mi docela nesedí), napůl manipulátor, který využije - zneužije, každé Hermioniny chyby (to už mi k němu sedí více). Ale nakonec je ten rozpor docela zajímavý, a přestože je konec už možná až moc romantický, po váhání mezi třemi a čtyřmi hvězdičkami, dávám čtyři.”
Luci.e.n:
“Musím se přiznat, že ze začátku jsem byla VELMI na rozpacích a již úvodní zápletka mi k Severusovi jaksi..nesedla. Překousla jsem to, a nakonec se z toho vyklubalo celkem kvalitní dílko, které mě - i svým jazykem - přimělo zhltnout to najednou až do konce. Autorčina představa Severuse se tak úplně neshoduje s mojí, nicméně... I tak se k povídce určitě vrátím! ... jen co si přečtu Fausta muhehehe!”
Ostravanka:
“q”
Usmevava_Barush:
“..”
Potkanice:
“...”
Amarilli:
“Vždy ma uchvacovalo, akú veľkú silu môžu mať slová. A tu môže znamenať jedno slovo všetko... Zapôsobilo”
mayla:
“Naozaj pôsobivé! :) Top”
niktoska:
“...”
belldandy:
“-”
elulinek:
“Tak bez příprav, jen pojďte blíž, jsme pohromadě, spusťte již! Ano, Faust, Goethe, moje srdeční záležitost (nikomu neříkejte, že jsem ho četla kvůli téhle povídce, protože se mi to pak hodilo i na zkoušku z německé literatury). Shakespeara taky žeru. Ale nevím, proč jsem tohle ještě nekomentovala, když tohle je jedna z mých top nejoblíbenějších povídek? Asi chyba v Matrixu či čo, číčo... Severus jako utiskovatel se šlechetným úmyslem, ale špatnou cestou k Hermioně? Pokud to nepíšete tak skvěle jako Deeble, jen do mě. Nádherně to na sebe sedí ty repliky, které říká Severus Hermioně a pokud jste Fausta četli, tak vás při čtení povídky jistě nesčetněkrát zamrazí. Shakespeare je spíš takové jemné doplnění, protože ten Faust tomu fakt dává grády. Líbí se mi, že je tam sex a Hermionino zapření. Někdo tu dole píše, že všechna já si užila - kompletní souhlas. Výbroně, skvěle, úžasně. VELMI Působivé. Dobrý člověk ve svém temném vření přec o jediné pravé cestě ví.”
Chavelierka:
“Ano, ano, ano. Shakespereho prostě miluju a Severuse taky :D”
kripolik:
“...”
kami:
“Túto poviedku by ma nikto nedonútil dočítať. A nie je mi to ani ľúto. Ja som v tých postavách nevidela ani Hermionu ani Snapea.”
margotka:
“...”
Fleur Tera:
“veľmi dobré...dokonca som kvôli tomu prečítala aj Fausta :-)”
Crystal:
“...”
Zuzule:
“Jojo... :D”
Slythoryn:
“Opravdu mě tahle povídka nadchla... až tak, že jsem si půjčila domů klasického Fausta :)”
Keiko.kei:
“Super, líbil se mi hlavně začátek, když jí milostivě objasnil, co to vlastně podepsala a smlouvání. První noc taky super. Ty protichůdné pocity. Krásně popsané, Severus je tady úžasný, ačkoliv ke konci romantik, sedí mi to k němu. Jedna z nejlepších povídek, jestli někdo objevíte další autorčino dílo sem s ním :)”
Nel-ly:
“Nejsem fanouškem snamione, ale zase uričtě raději než snarry. Tohle má ovšem pár geniálních nápadů, několik opravdu povedených dialogů, naprosto skvělý překlad (díky Rio) a hlavně jsem tomu ochotna věřit, což je většinou můj problém s tímhle párem.”
GwenLoguir:
“Severus bol chvíľami na zabitie (veľmi kruté), vážne... Dievča ma môj obdiv. Ja mám tendenciu riadiť sa heslom: Keď ťa niekto zraní raz, je to jeho chyba, keď dvakrát, je to tvoja chyba. Ale je to veľká klasika.”
beruska:
“Ja teda Fausta nemam rada, ale tahle povidka mi prirosla k srdci”
Kate Mathews:
“...”
SaraPolanska:
“Líbilo se mi to moc. Prokládání Faustem je geniální, zápletka skvěle vystavěna, ale konec se mi tam tak moc sladký nelíbil. Jsem romantická duše, ale kdyby bylo o tročku méně cukříku, dala bych 5, kterou si tu bez pár drobínečků skutečně zaslouží. Rozhodně doporučuji!// edit rozhodla jsem se nakonec dát plný počet. Povídka je v mých TOP.”
ZJTrane:
“Tak túto poviedku si prečítam znova a s radosťou, ďakujem za pripomenutie.”
Neferet:
“Tak tahle povídka se mi líbí, i když je poněkud delší. Ten vývoj situace je celkem zajímavý. A hlavně je to čtivý.”
Nade:
“Jeden z těch vztahů "z donucení", ale (můj-ty-bože-asi-jsem perverzní) mně se to líbí. Hermiona jde tvrdohlavě a bez rozmyslu za svým cílem a Snape se rozhodl toho zmijozelsky zneužít ve vlastní prospěch. ”
assez:
“Tak tohle bylo… whauuu. Jistě že ano!”

Co se ti zdá nemožné, není nereálné

Odkaz | Autor: A-SISI | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/HG | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 45
Shrnutí: „Od konce války uběhly tři měsíce. Jak se vyvíjejí osudy postav, jenž stály na straně dobra? Hermiona potřebuje "malou službičku". Pomůže jí s tím náš Mistr lektvarů? A je vůbec něco, co se na první pohled zdá nereálné?“
Klíčová slova:


Cokoliv

Odkaz | Autor: Brygminka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 16
Shrnutí: Jak sama autorka říká - Jen "obyčejný" příběh ze života Harryho Pottera. Povídka prodchnutá jemným humorem, nejasnými city a temnými stíny, které sedly na Bradavice.
Klíčová slova: drarry


Čierny jednorožec

Odkaz | Autor: Ms Severus Kenobi | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape, nové postavy | Rating: T | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 11
Shrnutí: autorka: Harry musí zostať na Vianočné prázdniny s profesorom Snapeom. Tajomstvá o Snapovi sú odhalené a "veselé" časy nasledujú. Je to piaty ročník a zrejme to nebude súhlasiť s knihami 6 a 7. Harry bude trošku, alebo viac OOC, pretože nemám rada jeho charakter v knihách. ~ poviedku preložila Lucy.
Klíčová slova:


Člověk míní, život mění

Odkaz | Autor: wixie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HG, SS | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 25
Shrnutí: Hermiona Grangerová po válce opustila kouzelnický svět. Ztratila jednoho ze svých přátel, neunesla stíhání novinářů a raději se stáhla do ústraní. Avšak člověk míní, život mění. Hermiona je nucena vrátit se do míst, které jí připomínají minulost. Vyrovná se s tím? A kdo jí pomůže?
Klíčová slova:


Člověk míní, život mění 2

Odkaz | Autor: Wixie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/HG, ... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 28
Shrnutí: První část skončila malinko neurčitě. A tako část tak v podstatě začne. Jak se budou vyvíjet osudy hlavních hrdinů po tom zvláštním a nečekaném konci? Odpovědi najdete v průběhu povídky.
Klíčová slova: snamione


Čokoládový hrdina

Odkaz | Autor: Laura (z ph.netu) | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Hořkosladká tragikomedie plná omylů... Jiná verze Harryho vítězství nad Voldemortem, psaná formou deníky a v JÁ-formě. ; Báseň od Lilithky.
Klíčová slova: romantika, drama, čokoláda


Dědic světla

Odkaz | Autor: Arjon Silme | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Hermiona Granger, Ronald Weasley, Ginny Weasley, ... | Rating: od 12 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 40
Shrnutí: Dle autorky: Další z řad verzí na Harryho šestý ročník v Bradavicích. O prázdninách se stane nehoda, která Harrymu totálně "obrátí" život naruby. A nejenom jemu. Od té chvíle se věci budou ubírat jiným směrem, než by si kdo představoval...
Klíčová slova:


Dech života

Odkaz | Autor: Sallome | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 33
Shrnutí: Harrymu se podaří před poslední bitvou zachránit Snapea z rukou jisté smrti. Zdá se Vám to jako námět na happy end? Dost možná, ale pro nás je právě tato událost začátkem našeho vyprávění. Jak tato příhoda ovlivní celkový výsledek války? A jak ovlivní přímo naše dva hlavní hrdiny? A za jak dlouho si začnou uvědomovat, že některým silám… silám mocnějším, než dokážou sami pochopit, nemá cenu vzdorovat? Kdo se chopí šance a usedne do pomyslného trůnu zla místo… Vy-víte-koho? Dokáže Severus pomoci Lupinovi s jeho… chlupatým problémem? Jaké skrývá Ron tajemství? Jak se vyvine jeho vztah s Hermionou? Jakou úlohu bude mít v našem vyprávění paní Weasleyová? To a mnohé jiné se dočtete v našem novém příběhu, který jsem nazvala vznešeně, ale Merlin-žel nepříliš originálně „Dech života.“ Beta-read bude mít opět na svědomí Niki.Moonlight a celý příběh vám pomocí obrázků přiblíží Hannellka.
Klíčová slova: Albín, spojení duší, Gundhilda z Gorsemooru , Snarry


Dohodnutý sňatek

Odkaz | Autor: Vanityfair | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Granger | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 22
Shrnutí: Ministerstvo kouzel uvedlo v platnost zákon, který nařizuje, aby si kouzelníci/čarodějky z mudlovských rodin vzali/y čarodějku/kouzelníka z čisté krve a naopak. Pokud chce zůstat v kouzelnickém světě, musí si Hermiona někoho vzít. Děj povídky se odehrává po tom, co Hermiona, Ron i Harry ukončili studium v Bradavicích. Válka stále trvá. Tato povídka byla přeložena z anglického originálu An Arranged Marriage se souhlasem autorky vanityfair. Translated with permission. Originál povídky najdete na: http://www.fanfiction.net/s/2132643/1/An_Arranged_Marriage
Klíčová slova: snamione


Dohra...

Odkaz | Autor: whampingwillow | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Kingsley Pastorek, Lucius Malfoy, Hermiona Grangerová, Weasleyovi | Rating: přístupné | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Jak se bude vyvíjet vztah Harryho a Severuse po návratu z LA? Jedná se o pokračování povídky Hraj! A má pokračovní s názvem Výhra nebo prohra?
Klíčová slova: Snarry, OOC, Nepravděpodobná zápletka


Dostat se tam

Odkaz | Autor: Rickey | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Útok na zámek Malfoyů nebyl to, co se na poprvé zdálo. Hermiona je přidělena jako psycholožka Dracu Malfoyovi. Má za úkol pracovat s ním poté co přežil pokus o sebevraždu.
Klíčová slova: Pokus o sebevraždu, drarry


Draco in darkness

Odkaz | Autor: Plumeria | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 13+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: V sedmém ročníku přijde Draco následkem nehody o zrak.
Klíčová slova: přátelství, romantika, preslash


Důsledky pravdy

Odkaz | Autor: Seal1 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 32
Shrnutí: Překlad: Baceba (1 - 6) a Marvel (7 - 32) / Odpověď na severitus výzvu.
Klíčová slova: severitus, Harry je synem SS


Elysejský klíč

Odkaz | Autor: Alice O´Really | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Albus Brumbál a další | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 38
Shrnutí: Můj příběh začíná na posledních stránkách šesté knihy. Jednoduše si neumím představit, že by Harry poslušně čekal ukrytý ve stínu, zatímco vyčerpaný a zraněný Albus čelí Smrtijedům…Zásadní prohřešek proti světu paní Rowlingové je ten, že v Elysejském klíči jsou všichni o jeden rok mladší. Důvod je prostý – domnívám se, že kouzelník dosáhne plnoletosti v okamžiku, kdy se jeho magie ustálí a on se tak ocitne na svém magickém vrcholu; protože respektuji hranici plnoletosti 17 let a současně potřebuji, aby plnoletý byl až po absolvování sedmého ročníku, v mém příběhu nastoupil do Bradavic o rok dříve. Ostatní odchylky, velké, malé, úmyslné či neúmyslné, mi snad laskavý čtenář odpustí. Je tedy počátek června 1996, Albus Brumbál právě vypil smrtelný jed chránící viteál, Severus Snape, vázaný Nezrušitelným slibem k Narcisse Malfoyové, za ním spěchá na astronomickou věž a Harrymu chybí necelé dva měsíce do šestnáctých narozenin… Podrobnosti k vzniku a významu povídky pro český fandom jsou na Fanpolis: https://fanpolis.fandom.com/cs/wiki/Elysejsk%C3%BD_kl%C3%AD%C4%8D
Klíčová slova: snarry, dobrodružství, po šestém dílu


Extrémní svádění

Odkaz | Autor: Elehyn | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 22
Shrnutí: Přes noc se změní Harry z Chlapce-který-přežil na Chlapce-který-přiměl-bradavické-muže-po-něm-šílet. Ale ne všechny muže. Co se stalo a co to zapříčinilo? A kdo byl zasažen Harryho extémním sváděním?
Klíčová slova:


Finding His Voice

Odkaz | Autor: Michmak | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Po vojne sa Snape vzďaluje do svojho podzemia a je pripravený prežiť svoj život bez priateľov a sám. Dovolí mu to Hermiona?
Klíčová slova: Snamione


Fool if you think it's over

Odkaz | Autor: Enahma | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP, SS | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: Zrazený a zklamaný Harry po letech bojů prchá do mudlovského světa. Válka není u konce, takže je třeba, aby ho někdo přivedl zpět. Jedinou dostupnou osobou je Snape, který se o duševní stav svého bývalého studenta nezajímá. Změní se to, když zjistí, co očekávání kouzelnického světa udělalo s mladým kouzelníkem?
Klíčová slova:


Gepard

Odkaz | Autor: whampingwillow | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Harry se vrací po pěti letech od pádu Voldemorta do Británie jako úplně jiná osoba. Je to s jeho změnou ale vážně tak horké?
Klíčová slova: Snarry, práva za homosexuály


Golden boy

Odkaz | Autor: Bilkis | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 17
Shrnutí: Hlavními postavami jsou Severus a Harry, příběh se odehrává pět let po ukončení Harryho studia Bradavicích. Zápletka je velmi neoriginální, povídka je slashová a zřejmě je to AU, protože nerespektuje konec šestého dílu a celý díl sedmý (ten se mi do krámu opravdu nehodí).
Klíčová slova: EWE


Stránky: