Povídky čtenáře/čtenářky belldandy
z fandomu Real Person Fic
ohodnocené na 60%

Zkouška

Odkaz | Autor: Morgana Ehran | Fandom: Real Person Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Veronika, Taťána Orlovská, bedrníka, Blanch, Lilithka, Tofiam a mnohé další. | Rating: 0+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Kauza slashe. Slash to sice není, ale je to povídka, která zcela neseriózně pojednává o slashové komunitě a údalostech kolem kauzy s panem Anonymem.
Klíčová slova: slash, slashařky, soud, pan Anonym

bedrníka:
“Ha, to jsem úplně zapomněla, že tahle povídka vznikla. To byly časy. Fanfiction fakt fakt může vzniknout na cokoliv.”
Severnaya88:
“zkousej zkousej dal a dal treba se jeste zadari”
Akkarra:
“Zdá se, že Brousek neměl svůj den... ;)”
Benny:
“Určitě tady ten počin patří.Upřimně, moc jsem od toho nečekala..alespoň je mé nadšení o to větší.Bedrníka vystihla i můj pohled na slash;je to zajimavější a vzrhlejší:D A Mary Sue by měla být nezákonná, její propagací hrozí pár let v Azkabanu a čtenářům zase St.Mung.:D”
belldandy:
“Já jsem zkrátka neodolola. Nejsem si tak úplně jistá, zda tahle věc na FF deník patří. Patří?? A taky si nejsem nijak jistá, jak ji hodnotit. Nicméně pro mě mělo její nalezení jakýsi půvab, je v ní zachycen kousek onoho času od kterého nás dělí již šest let. A třebaže jsem ty časy sama nezažila, nebo možná právě proto, má pro mne takový nostalgický náboj. Jako by to byla časová konzerva s kouskem roku 2007, kterou si můžu otevřít na malou chviličku v něm pobýt.”