Povídky čtenáře/čtenářky ave
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 40%

Čtvrtá zakázaná kletba

Odkaz | Autor: lilithka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/LM, DM/RW | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: No... tohle je jenom mírný preslash a co hůř, je to pokus o parodii. Pochybuji, že se někdo bude smát, ale já jsem si při jejím psaní opravdu užila, tak to sem taky hodím... Vážně ale varuji, je to nemístně ironické!!!
Klíčová slova: parodie, šílené

bedrníka:
“Krutě nelaskavá parodie.”
palanda:
“zajimava stranka humoru ))”
Meera:
“Popravdě se mi to moc nelíbilo, humor nebyl humorný a i jako prodie je to hodně hodně slabé”
Benny:
“Připojuji se k Adelaine;parodii nechápu.Ironii v životě použivám denně a taky jsem ji neobjevila.Sorry.”
Nerla:
“Není to dost dlouhé, aby to člověka stihlo znechutit, takže vlastně dobrý. Líbí se mi, jak je pojatý vztah DM/RW. A vlastně - protože jsem si dopředu přečetla pairing - i vztah LM/SS, protože jsem si dopředu prohlédla i délku povídky a byla jsem nesmírně zvědavá, jak se ti dva v textu projeví. Jo, za mě průměr, který neurazí.”
Adelaine:
“Asi prostě nemám pochopení pro parodie”
Mrmla:
“,,,”
SaraPolanska:
“Heh... To není smích, to je spíš podiv. Já jsem to moc nepochopila a co hůř - nesmála jsem se.”
Sectumsempra:
“nejak jsem to nepobrala...”
Kate Mathews:
“...”
ave:
“Neurazí, nenadchne. Ale je to krátké a má-li čtenář správnou náladu, může vzbudit úsměv.”
Akkarra:
“No, zajímavý nápad, kterak vyřešit (to jen tak na okraj) válku ve světě kouzelníků.”
Mandragora:
“Povídka mě docela pobavila. Taková vtipná hříčka o tom, že i hodina lektvarů může rozhodnout o výsledku války.”
SinamLlumi:
“Na tuhle povídku jsem narazila náhodou, komentáře mě dost navnadily (asi až nemístně), každopádně.... nevím, nevím... že bych se smála, to se říct nedá. Přišlo mi to spíš zmatené než ironické, a to se v humorných povídkách přímo vyžívám. Nehodnotím, aby mě někdo nenapadl, že.... Prostě aby mě někdo nenapadl. S.L.”
Memorin:
“Budete se smát. Ale...”
Bilkis:
“Neznat tuhle povídku je snad skoro hřích... Výborné a vtipné čtení.”
Pyriel:
“Pokaždé, když na tuhle povídku narazím, tak si ji znova přečtu a bavím se. Je krátká a bláznivá :-)”