Povídky čtenáře/čtenářky ave
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 20%

Dar z nebes

Odkaz | Autor: Veronika | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/DM, SS/OMC (James Milverton), SS/JP, SS/HP (oboje okrajově) | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry se cítí jako v pasti. A náhle dostává novou šanci jako nečekaný dar z nebes. I velmi zlé může být k něčemu dobré...
Klíčová slova: po válce, Snape a Draco žijí jako mudlové, AU, homofobie

bedrníka:
“Jako obžaloba homofobní kouzelnické společnosti se mi to líbí a vzhledem k tomu, co je to za páry, mi nevadí ani zevrubná stručnost vyprávění. Vlastně to není povídka pro příznivce drarry, to párování samo o sobě v ní není podstatné. Jde o to ukázat, jak obtížně se s queer orientací žije v homofobní společnosti, a to se Veronice povedlo.”
Luczaida:
“Zajímavý námět, ale bylo to tak nějak uspěchaný. Jednoduše výcuc z 30ti kapitolové povídky, se kterou se někomu nechtělo..”
larkinh:
“No, není to úplně špatný, ale dobrý taky ne.”
Ostravanka:
“q”
Benny:
“Povídka je popsaná jako shrnutí příběhu v dost umělých větach.A nad 11.zářím jsem jen kroutila hlavou.”
Adelaine:
“Povídka má dobrý nápad, jen je to podaný tak, že to vypadá jako shrnutí delší povídky.”
Mrmla:
“...”
Sectumsempra:
“...jak se pise v popisu k tomuto hodnoceni "se zatnutymi zuby precteno"...od zacatku se mi tahle povidka nelibila SPOILER (jo, jasne, snape a dvacetipatrovej dort, uplne ho vidim, jak je z toho nadsenej a jeste k tomu to 11. zari, co mi tam absolutne nesedelo), davam bod za originalni napad, ale to je tak vsechno...”
Nerla:
“To by chtělo tak dvacet kapitol. Ach jo, a přitom se mi to líbilo, a teď vůbec nevím, jak mám hodnotit. Pohybuji se někde mezi dvěma body za stručnost vyprávění a třemi body za vcelku neotřelý příběh. Dva - tři - dva - tři... Hm. Dám na pocit, takže za tři.”
Sargo:
“Jako popis delší povídky by to šlo. Kdyby to autorka rozvedla na odpovídající počet kapitol a zvládla se vyhnout přeslazenosti, bylo by to výtečné :-) Takhle je to na dva body a ten třetí za... éééé... asi mám dobrý den. I když, vlastně se mi to docela líbilo :-D”
SaoKissa:
“Dobrý nápad, ale podání pokulhává.”
Crystal:
“Nedočetla jsem...”
Akkarra:
“Já to taky nedočetla. Na HP mi to přijde příliš popisné. Ale dávám bodík za Jamese a jeho přepadávací techniku. ;)”
ave:
“Hodně teoreticky by takový příběh mohl mít potenciál. Ale ten příšerně popisný styl ho spolehlivě zabíjí během několika prvních odstavců. A my si můžeme mezi řádky přečíst autorčino přesvědčení: Nepřemýšlejte o tom, co se stalo, já vám řeknu, co přesně si máte o postavách myslet, já vám řeknu jak to máte vnímat. A všechno je přece tak krásně jednoznačné.”
Ivet:
“Vcelku originální, stylem velmi dobře podaná povídka, ve které se i čtenář musí skrýt, aby ho nezavřeli do Azkabanu. =)”
zmije:
“Nepřinutila jsem se ji dočíst.”
Pyriel:
“Ne ve všech povídkách je kouzelnický svět tolerantní vůči homosexualitě, někdy je naopak konzervativnější než svět mudlovský. Pak gayům nezbývá než žít v celibátu, riskovat Azkaban nebo opustit kouzelnický svět a nafingovat vlastní smrt. Zajímavé využití 11. září a radost pro fanynky Severuse, kterému jistě přejí štěstí :-)”

Zasaďte lilie na jeho hrob

Odkaz | Autor: Miraella | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry, Severus | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Drobná povídečka, založená na opakujících se předehrách a dohrách.
Klíčová slova: slash/smutné