Povídky čtenáře/čtenářky ZJTrane
z fandomu Real Person Fic
ohodnocené na 100%

Příběh na druhou

Odkaz | Autor: Michelle M. | Fandom: Real Person Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy, Tom a Bill Kaulitz | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 48
Shrnutí: Kdo mě znají, vědí, že už delší dobu jsem si pohrávala s myšlenkou propojit mou oblíbenou dvojici z HP slashe s twins. *** Bill číta poviedku zo sveta HP. Láskyplný príbeh Harryho s Dracom ho pohltil a ukázal mu aj jeho cestu...
Klíčová slova: slash, sex, neha, láska, HP/DM, twincest

Extasy:
“Krásný, sladký příběh o oťukávání se, o překonávání překážek a hlavně, o nalezení velké lásky. Autorka úžasně prolnula oba příběhy. Jak Billův a Tomův, tak ten fiktivní Harryho a Draca je popsán velice citlivě. Je to čtivé a moc moc roztomilé :) I když jsou hlavními postavami Bill a Tom, hltala jsem Drarry jak o život. Díky Michelle jsem se později porozhlédla i po dalších počinech z oblasti tohoto fandomu!”
Sylwia:
“jj”
Benny:
“Povídku jsem přeřadila z fandomů HP do Real Persons, dočetla jsem jen do dvacaté kapitoly, ale tohle se spíše o Tokio Hotel.Když jsem tohodle křižence objevila, řikám si MUSIŠ být objektivní, i když víš, že TH je vymělkovaná hudební sračka.Ale to se nedá..styl psaní je hezký a čtivost je v pohodě.Pěkně popořadě;drarry samotné není ničím zvláštní.Přiběh je zmatený, ale to je způsobeno tím, že to není ústřední motiv povídky.Bill si čte drarry povídku a díky sexuálním scénám si uvědomí, že ho přitahuje jeho bratr Tom.Následuje nehoda, Bill v nemocnici a pro změnu zase Tom po přečtení zjistí, že cítí to samé.Co mne na tom irituje je vedlejší postava jménem Dorian Gray.Nálehavě prosím všechny autory nepouživejte jména hrdinu klasické literatury.Vražďila bych když takové zvěrstva čtu.Ohledně incestu, nedostala jsem se dál než k polibku a ošahavání.A nemyslím, že je to bůh ví jak užasné dílko.”
mariaa:
“,”
ZJTrane:
“Nádherný príbeh Draca a Harryho ale aj mojich milovaných twc Toma a Billa. Oba sú naplnené nehou a láskou...”