Povídky čtenáře/čtenářky ZJTrane
z fandomu Originální Fic
ohodnocené na 60%

Bratříček

Odkaz | Autor: Dahaka | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Florian/Dany | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 38
Shrnutí: Florian je normální mladík jenž se chystá po prázdninách na lékařskou fakultu. Ovšem jeho orientace je poněkud jiná. Problémy nastanou když se jeho matka zasnoubí s novým přítelem a náš milý chudák Flo nafasuje nového brášku. Jejich soužití však nebude lehké, jelikož Dany je rozený provokatér a s bratříčkem si rád hraje na kočku a myš, navíc jeho orientace je také jaksi sporná. Jak tohle dopadne? Vydrží Florian odolávat tomuhle tabu nebo ho zláká zakázané ovoce v podobě nevlastního bratříčka?
Klíčová slova:


Dovolená

Odkaz | Autor: Sax | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: ??? / Michal | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 37
Shrnutí: Příběh skoro osmnáctiletého homosexuálního mladíka, který musí trávit prázdniny s bratrem svého švagra, mezi cizími lidmi v neznámém prostředí.
Klíčová slova:


Jedna runda navíc

Odkaz | Autor: Alane | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Prokop, Julián, Ivanka, Saša aj. | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Báječnou dovolenou si každý představuje jinak. Některé vztahy se na dovolené upevní, jiné jsou nenávratně pryč. O dovolené se taky seznamujeme s úplně novými lidmi a s jinými pohledy na život. Jak taková "báječná dovolená" ovlivní život manželského páru Prokopa a Ivanky?
Klíčová slova:


Rolničky I.

Odkaz | Autor: Dahaka | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Peter, Michail | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 32
Shrnutí: Moje první yaoi povídka vůbec. Sladké začátky, proložené vánoční atmosférou, ruskou mafií a jedním osudovým setkáním na letišti. Peter a Michali se potkají o Vánočních svátkách na letišti, o Vánocích by neměl být nikdo sám. Stačí jim jen pár dnů, aby jejich vztah zajiskřil. Aby se do sebe zamilovali.
Klíčová slova: rolničky