Povídky čtenáře/čtenářky Vrána
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 100%

JÁ PÍŠI VÁM…

Odkaz | Autor: Aveva | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: bez omezení | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Zdrcující příběh nenaplněné lásky! Oslepující lhostejnost! Spalující touha! Tisíc slonů! A jedna postava tajně píše... ale pozor, nikoli deník!
Klíčová slova: drabble

belldandy:
“Líbí se mi to spojení poetické melancholie s nadsázkou. :)”
Mrmla:
“...”
Arengil:
“Roztomilý femmeslash s neotřelými "postavami".”
assez:
“Ba ne, je v tom hodně emocí. Klubíčko melancholie, které obaluje vtip.”
Sectumsempra:
“...asi jsem stejne emocionalni jako kybl ledove vody, kazdopadne to ve mne nevzbudilo nic (a to jsem si to precetla dvakrat po sobe)”
GwenLoguir:
“nápad bezpochyby originálny. Ale bez citovej odozvy u nás teplokrvných”
Victoria:
“Já nevím, mám takový pocit, že jsem to nepochopila. Nijak mě to neoslovilo”
Rebelka:
“Ty emoce! To napětí! To erotické dusno! A vše jen ve stovce slov. K tomuto drabblátku se moc ráda vracím ;o).”
SaraPolanska:
“Líbilo se mi. Cítila jsem...co víc by si mohl čtenář přát.”
Aha_Lucia:
“ja som potom asi tiež divná..”
SinamLlumi:
“Kdyby autorka pochopila verše: "že třeba jednou za týden --- vás u nás na vsi uzřím jen", nemohla takovou kravinu vůbec napsat. S.L.”
Akkarra:
“Asi jsem divná, ale mě to absolutně neoslovuje. Omlouvám se, ale je to tak. :(”
Mysty15:
“Bylo v tom to něco, to něco, co... vám jistým způsobem dokáže zlomit srdce během jedné vteřiny. Ačkoliv je to tak krátké.”
Zuzule:
“Jé, to sem jednou četla a podruhý už sem si nepamatovala, kde sem to našla. :)”
Vrána:
“Jejda, to je pěkné drabble (to drabble bez drabbla:-) Jedno oko nezůstalo suché:-)”
ZJTrane:
“Nádhera, ako všetko čo Aveva napísala.”
bedrníka:
“Kratičká povídka, která mně připomíná ještě tragičtější verše Jiřího Ortena, Píši vám, Karino, a nevím, zda jste živa,”

Náhražka

Odkaz | Autor: Julie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Lupin | Rating: Teen And Up Audiences | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Je to praktické. Realistické. Rozumné. Pohodlné. Pragmatické. Oboustranně výhodné. Stabilní.
Klíčová slova: po válce


Vlažný

Odkaz | Autor: Juxian Tang | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Lupin | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Lupin zjistí, že k ubytování v Bradavicích dostane ještě něco navrch. Povídka má ještě dvě pokračování - Můj a Z temnoty. Více o povídce zde: https://fanpolis.fandom.com/cs/wiki/Vla%C5%BEn%C3%BD
Klíčová slova: sex