Povídky čtenáře/čtenářky Victoria
z fandomu Originální Fic
ohodnocené na 100%

Myrtilles

Odkaz | Autor: Syhrael | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: on/on | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 36
Shrnutí: Na počátku byla jedna dvojice. Jedna homosexuální dvojice. Psalo se jaro 2007, které plynule přišlo do léta... a tihle dva si skočili takříkajíc do rány. Možná za to mohl fakt, že Bernardovi by na zavolání přiběhl telefon, možná jenom to, že naivní žábě, které neumělo postavit ani přiblblý stan, bylo až příliš sladké, ale jedno vám povím jistě - tahle dvojice se hledala tak dlouho, až se jí Syhrael zželelo a slepila je dohromady...
Klíčová slova: borůvky, pištění, romantika, psychologické, erotika, sex, prostituce

bwews:
“Před nedávnem jsem od autorky četla jinou ff, kde dominovalo násilí a prostituce.. a to mi k těm křehkým stvořením, jak je sama vykresluje, absolutně nesedí... Inu, váhala jsem jestli se pustit do této.. Od Myrtilles jsem očekávala naopak jakýsi upištěný slaďák, ale nakonec jsem velmi mile překvapená.. Opět se mi potvrdilo, že na první dojem dát nemám, a jsem ráda, že jsem se do tohoto díla pustila. Ne ani romantické.. ale prostě okouzlující.. :)? Citlivé, něžné, osobité, barvité.. a hlavně velké plus pro mě - mladá krev:). Jen poslední kapitoly mi přišly docela už natahované - prostě se mi nechce věřit, že by Alan Bernarda už dávno neznásilnil a později naopak:D Ale přesto děkuji za zážitek! Silná 4!”
Ostravanka:
“q”
sisi/ctenar:
“Borůvčí je citová záležitos, pořád je to jako mávat mi pod nosem miskou s těmi sladko trpkými plody. Pokaždé neodolám a alespoň jedinou uloupím. Po telepatii vždy vyberu ten díl který je na mé citové rozpoložení. Je to tvárná představa.”
shadow:
“:-)”
te.ss.sa:
“miluju ji”
k.y.t.k.a:
“Tuhle miluju.”
sandymathews:
“...”
mariaa:
“Už v polovině mi přišla zbytečně natáhla. Ale dobrá povídka, i když do pokračování jsem se raději už nepouštěla...”
ZJTrane:
“Málo poviedok je takých, ktoré ma úplne pohltia a prestávam vnímať svet a ja si myslím, vlastne lepšie povedané, ja cítim, že táto medzi ne patrí.”
Victoria:
“Ano, tu jsem asi před rokem četla a přesto jsem nezapomněla... =)”
sigam:
“Opravdu moc pěkné dílo. Roztomilosti mi taky občas vadily, ale jinak jsem z ní byla strašně nadšená :).”
marwin:
“Sladká, fialová, láskyplná a upištěná povídka. Nelze si ji neoblíbit.”
Akkarra:
“Mě tahle povídka neskutečně chytla. A některé kapitoly jsou jak z mého života - hlavně ty, kde vystupují potrhlí přátelé a panovačný domácí mazlíček. :) Ale nejvíc bodů dávám za Filipa. Ten je totiž opravdu zlatíčko. :)”
Starvation:
“Ach ano - milovaná upištěná borůvka. Tuhle povídku jsem celou přečetla dvakrát a šla bych do toho klidně znova! :) Není nad malé ušmudlané dětičky, zrádného Sašu, milované koníky a láskyplný příběh, v jakém se neustále něco děje. :):)”
Ivet:
“Borůvky, fialová, Alan, Bernard.. dokonalá kombinace v krásně sladké povídce, která se velmi líbí i kamarádovi, který normálně slash nečte ;) Nedávno jsem ji celou projela za celý den.. nemohla jsem si pomoct.. miluju celou povídku, i pana Čtyřnohého.. =D "Štěstí se rodí po malých kapičkách a najdete jej pouze na listech borůvčí ..."”
darken:
“Pěkné, dobře napsané, ale na mě šíleně přeslazené a později už absolutně o ničem. Nicméně některé kapitoly měly vážně něco do sebe. Možná bych dala i čtyřku, ale k této povídce se vážně nehodlám vracet.”
Ice:
“Výborně napsaná povídka, ke které se čas od času ráda vracím. Čtyři body dávám jen proto, že posledním kapitolám docházel dech, zápletka mizela. Jinak musím souhlasit s Mysty.”
Mysty15:
“Krásná a neskutečně roztomilá a sladká povídka, plná pištění, chudokrevnosti a potřebě lásky. Probouzí fialové mánie. Doporučuji každému, i těm, kteří romantiku zrovna dvakráti nemusí... Borůvky si lehce zamilujete.”

Světlo temnoty

Odkaz | Autor: Amater | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Tostig/Patrik | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 23
Shrnutí: Příběh nově proměněného upíra a jeho ochránce
Klíčová slova: upíři


Ve jménu Říše

Odkaz | Autor: Amater | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Ethan/Amine, Max | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 24
Shrnutí: Amater napsala: Povídka vznikla, když jsme jednou si povídali a válce a mě napadla šílená scéna. Podle toho vznikl i název díla Vše ve jménu německé říše, ale nakonec jsme to zkrátili. Doufám, že se vám příhody Amine, Maxe a vesnice Bois budou líbit a málem bych zapomněla i na Bubiho a Puppiho a spoustu dalších postaviček.
Klíčová slova: Válka