Povídky čtenáře/čtenářky Victoria
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 100%

Cokoliv

Odkaz | Autor: Brygminka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 16
Shrnutí: Jak sama autorka říká - Jen "obyčejný" příběh ze života Harryho Pottera. Povídka prodchnutá jemným humorem, nejasnými city a temnými stíny, které sedly na Bradavice.
Klíčová slova: drarry


In whisky veritas

Odkaz | Autor: Styx | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Lucius Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Jak to vlastně bylo s jejich přátelstvím? Zkušený Lucius zasvěcuje svého mladého přítele Severuse do umění milovat a tato investice se mu do budoucna rozhodně vyplatí. Severus mu bude stát po boku nejen jako jeho přítel a Smrtijed, ale bude mu stát i v jeho posteli. Ze staré známosti ho Lucius představí svému přímému nadřízenému, lordu Voldemortovi a zařídí mu u něj pracovní poměr na dobu neurčitou
Klíčová slova:

Haluzka:
“TBE”
l.enik.c:
“Krásně vyvíjející se vztah, který sledujeme v řádu několika let. Líbí se mi, že Lucius je tu v závěru ten citlivější, resp. citovější. Jejich soukromý obřad byl nádherný. Dobře vyvážený děj, se sexuálními scénami, jen mě iritovaly některá přídavná jména, která se v těchto scénách často opakovala. Dokonce i BDSM s Voldemortem byla opravdu žhavá. Jediné, co jsem nepochopila a co mi nesedělo, bylo rodinné uspořádání u Malfoyů. To jako byli Lucius s Narcisou svoji, žili ve stejném domě, ale Lucius vesele sdílel každou noc se Severusem? A ještě jsem vyrozuměla, že minimálně prapůvodně bydleli u jeho otce? No nějaké zvláštní, přesto pro mě jedinečné. Má to atmosféru, člověk opravdu prožívá všechny emoce spolu s hrdiny, ať ty kladné či záporné, psychologie postav zvládnutá skvěle. Krásně zasazena postava Reguluse Blacka.”
DenDella:
“Tento příběh je mi hodně sympatický a ráda se k němu vracím. Až na pár časových odchylek to dává smysl, takže nevidím důvod tomu nevěřit. A to jsem myslela, že tomuto páru nepřijdu na chuť. Za mě jedna z nejlepších povídek na toto téma.”
ygritte:
“Výborná záležitost”
jesssnape:
“...”
willow:
“***** spolu s VP nejlepší povídka SS/LM co jsem četla”
Mariella:
“Pamatuji si, že právě tato povídka mě přivedla k páru Severus/Lucius. a stále je skvělá, stále se k ní ráda vracím. Pravda, někomu může připadat až moc o sexu, ale to už k tomu nějak patří (navíc to není podáno nereálnou verzí, že si ho Lucius vezme hned... to víte, Severus je neuvěřitelně roztomilý). A Styx je skvělá autorka, což jen dokazuje pokračování - Vyvrženci pekla.”
Su Šenka:
“Co lepšího se dá u nás v Čechách najít na pár SS/LM než IWV a následující VP? Jestli jsem si kvůli něčemu zamilovala pár Lucius/Severus (a jistou dobu jsem se ho opravdu nemohla nabažit), pak to bylo právě díky téhle sérii. Pravda, sice je povídka postavená hlavně na sexu a pak se tu najde trochu těch citů, jenže je to celé tak naprosto báječné a dokonale to všechno koresponduje s mojí představou o tomhle páru :). Takže prostě nejde jinak, než to milovat :). Lucius je tu tak perfektní, ukázkově aristokratický, dominantně sumbmisivní (sice nevím, jak je to autorka dokázala, ale je to tak) a jako stvořený pro Severuse... Prostě pravý Malfoy. A Severus... už v povídce to několikrát zaznělo - jednoduše ďábel (a tak ho taky všichni milujeme). Ano, rozhodně se k tomu ještě vrátím. Rozhodně něco mezi 4-5, ale 4 dávám, protože VP jsou ještě o kapánek lepší. Tohle beru jako takový rozjezd pro to, co má následovat :)”
Ostravanka:
“q”
Zástupkyňa:
“.”
Adelaine:
“Uvítala bych trochu delší vývin všeho, nicméně jedno z těch povedených děl. 4/5”
belldandy:
“Aha ... Tak takhle se má ten snucius psát. :) Fikce začíná oblíbeným/neoblíbeným slashovým konfliktem - nechci, nechci, chci ... Spolu se Severusem i mě Lucius střídavě odpuzoval i vzrušoval. A tato dichotomie mi přišla naprosto případná. Protože jaké jiné pocity by vlastně měl Lucius Malfoy vzbuzovat? Naopak mě mrzelo, když byl tento konflikt rychle překonán a překlopil se pouze k druhé straně. Klidně mohl Lucius zůstat nečitelně obojetný ještě nějakou tu chvíli. Bylo tu vůbec něco, co se mi nelíbilo? Mám slabost pro příběhy dodržující jednotu prostoru a času. Připadá mi, že mají výraznější, protože jednotnou, atmosféru. Vzhledem k tomu, že se větší část fikce odehrává během jedné návštěvy na Malfoy Manor, uvítala bych, kdyby byl úvod podán v retrospektivě, aby se příběh nerozpadal na dvě části. Nicméně to je spíše jen taková má osobní libůstka než nějaká výtka. Jsem zatracené hodně spokojená. :)”
sandymathews:
“...”
Fleur Tera:
“absolútne presvedčivý vývin udalostí... verila som autorke každé slovo”
Nerla:
“...”
Mrmla:
“...”
kami:
“Táto poviedka ma nesmierne ovplyvnila. Či už vo výbere najobľúbenejšieho páru alebo v spracovaní ich vzťahu. Je to niečo k čomu sa pravidelne vraciam.”
Victoria:
“Kdysi jsem jí četla a pak marně hledala. Konečně jsem jí našla. Většinou páry se SS nemusím, ale tahle povìdka mi zvláštním způsobem utkvěla v hlavě”
Kate Mathews:
“...”
Akkarra:
“Zase jednou nevím, co říct. Fascinovala mě tady ta Luciusova něžnější stránka, která patřila jen Severusovi. A ten sex..... :)”
Neferet:
“Naprosto skvělá povídka :)”
ZJTrane:
“Styx - najlepšia spisovateľka slashu. Jej príbehy vtiahnu čitateľa do deja a ja už nemám šancu vytrhnúť sa z príbehu Severusa a Luciusa. Ďakujem Styx za to, že si ich stvorila. Kvôli tejto poviedke (a ešte viac kvôli jej pokračovaniu Vyvrženci pekla) som začala čítať aj slash.”

Kartenhaus

Odkaz | Autor: Mysty15 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Regulus Black/Sirius Black | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Jedorázovka, můj výkřik do tmy... Nečekejte nic zláštního, je to krátké a incest. Takže... ;-) Hezké počtení. _________________________________________________________ Udělal jsi z mého života domeček z karet... ….postavený na tobě.
Klíčová slova: incest, psychologické


Malfoyesque

Odkaz | Autor: Estriel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy/Lucius Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Volné pokračování k povídce "Porcelain", druhá část trilogie La Foi Mal. Jaké to je, patřit do vznešeného rodu Malfoyů?
Klíčová slova: melancholie, incest, znásilnění, psychologické


Nebeský život

Odkaz | Autor: Rorry | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Místo a doba děje: Dimenze jemnohmotného světa, ve které existují naše myšlenkové energie, mezi dopsání šestého dílu HP a začátkem psaní dílu sedmého. Shrnutí: Co se stane, když se původní myšlenková energie J.K.Rowling tvořící její postavy smísí s OOC pisálků fanfiction?
Klíčová slova: humor , drarry


Nejlepší nepřátelé

Odkaz | Autor: AlineDaryen | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 13+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Jedno špatně mířené zaklínadlo a Harry Potter se ocitá svému největšímu rivalovi blíž, než by si kdy přál. Ale Draco Malfoy už není tím, kým býval kdysi.
Klíčová slova: drarry


Nesměj se mi

Odkaz | Autor: Julie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Minerva McGonagalová, Sibyla Trelawneyová | Rating: přístupné | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Možná femslash, možná povídka o umírajícím přátelství.
Klíčová slova: femslash


Porcelain

Odkaz | Autor: Estriel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harryho Pottera fascinuje křehkost a krása. Zároveň se jí ale bojí - co kdyby jí neopatrným zacházením ublížil? První část jednorázovkové trilogie La Foi Mal.
Klíčová slova: melancholie, psychologické


Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Odkaz | Autor: Dayspring | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter / Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 44
Shrnutí: Proč by měl Draco Malfoy čekat, až svět zachrání Harry Potter? Plný nespokojenosti s rodinou předurčeností vezme záležitosti do vlastních rukou.
Klíčová slova: drarry, elf, Mpreg


Tajemství je ve vyprávění

Odkaz | Autor: Sakuri | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy, Remus Lupin/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 42
Shrnutí: Draco Malfoy, čistokrevný a zmijozelský princ, musí snést nepředstavitelné, když je napaden a pokousán Remusem Lupinem. Jak může po tomhle žít takový život, zvlášt když Potter stále do všeho strká ten svůj nevítaný nos?
Klíčová slova: vlkodlak


Toujours Pur

Odkaz | Autor: Estriel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy/Harry Potter; Narcissa Malfoy/Lucius Malfoy; Narcissa Black/Sirius Black | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Závěr trilogie La Foi Mal, volné pokračování povídek "Porcelain" a "Malfoyesque". Rod Blacků se chlubí rodinným mottem hlásajícím, že Blackové jsou "vždy čistí" - ale je tomu skutečně tak?
Klíčová slova: melancholie, incest, znásilnění, psychologické


V nesprávném čase

Odkaz | Autor: Cosmic | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy. | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 23
Shrnutí: Harry se probudí s bolestí hlavy, ale brzo si uvědomí, že bolest hlavy je ta poslední věc, která by mu měla dělat starosti. Náhle je vržen do světa velmi podobného tomu jeho – přesto velmi odlišného. Vize, Voldemort, lektvary, jedy, legrace, dobrodružství a romance následuje. A jakou roli v tom všem hraje Draco?
Klíčová slova: slash, nasilí


Za sluncem a za měsícem

Odkaz | Autor: Senjy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Remus Lupin | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: Zpracování námětu od thesnapelyone následujícího znění: Severus je nucen jednat s vlkodlaky, jednou či víckrát, v čase kolem úplňku. Buď Fenrir nebo Remus ve vlčí podobě ho kousnou a stane se z něj taky vlkodlak. Z nějakého důvodu Severus začne žít ve Fenrirově smečce a Remus mu pomáhá, protože si Severus nechce přiznat, čím se stal. Prosím spoustu sexu a žádný slaďák.
Klíčová slova: sex, zmrzačený Snape, napětí, vlkodlaci