Povídky čtenáře/čtenářky Velká_koule_chaosu
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 20%

20 věcí, které jste bezpochyby chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Odkaz | Autor: Mathilda | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape | Rating: od 15 let | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: 20 věcí, které jste nevěděli o profesoru Snapeovi...
Klíčová slova:


Fluff n Stuff - Ňuchňací plyšáci

Odkaz | Autor: Emynn | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Někdy jsou plyšáci dosti důležitou součástí i dospělých lidí... nebo kouzelníků...
Klíčová slova: Snarry, plyšáci, romance


Golden boy

Odkaz | Autor: Bilkis | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 17
Shrnutí: Hlavními postavami jsou Severus a Harry, příběh se odehrává pět let po ukončení Harryho studia Bradavicích. Zápletka je velmi neoriginální, povídka je slashová a zřejmě je to AU, protože nerespektuje konec šestého dílu a celý díl sedmý (ten se mi do krámu opravdu nehodí).
Klíčová slova: EWE

mariaa:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“Hrůza. Opravdu otřesně napsané. Všechny postavy jsou nedomyšlené trosky reagující jako puberťáci bez mozků. "Něco" mě nutilo číst dál a za to dávám 1*”
Sectumsempra:
“prvni kapitoly me vazne bavilySPOILER: ..a pak prisly ty priserny dopisy - nebyt jich, byla by tahle povidka vazne skvela...takhle se stavi do urovne romanu z brava... hodnoceni davam za kapitoly, u kterych jsem si nemusela rikat wtf?”
beruska:
“Jeden z prvnich slashu co jsem cetla, mela bych si ho opet pripomenout”
Akkarra:
“Je pravda, že i mě připadá děj místy tak trochu přitažený za vlasy a že postavy jsou místy víc než OOC, ale zas až tak mi to kupodivu nevadilo. Překvapilo mě, když se ukázalo, do koho byl tady podle autorky Severus na škole zamilovaný. Za to přidávám bod. :)”
zmije:
“Připadá mi, že ani jedna z postav, které tu vystupují, nemá všech pět úplně pohromadě. Zvláště pozoruhodné jsou dopisy v Denním věštci. Nedokážu si představit Hermionu, která takovou trapnost vymyslí, dokonce ani Harryho, který to zrealizuje a už vůbec ne Severuse, který po přečtení prvního dopisu neuteče o půl zeměkoule dál od jejich choromyslného autora.”
assez:
“Ano.”

Nitky osudu

Odkaz | Autor: Archea Majuar | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 39
Shrnutí: Jak dopadnou osudy našich hrdinů po vítězství ve válce? Co dělá Harry a jak do toho zapadá Severus Snape?
Klíčová slova: Snarry