Povídky čtenáře/čtenářky Usmevava_Barush
z fandomu Teorie FF
ohodnocené na 60%

Alternative universe

Odkaz | Autor: belldandy | Fandom: Teorie FF | Jazyk: ČJ | Postavy: nic | Rating: Pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Článek pojednává o fenomenu AU (Alternative universe) fanfikcích, jejich základních druzích a hlavně o poznatcích autorky k tomuto tématu.
Klíčová slova: AU, Alternative universe, alternativní vesmír


Vliv fandomu na otaku mysl

Odkaz | Autor: Kalisto | Fandom: Teorie FF | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Přednáška na Animefestu 2012. Kdysi jsme byli malí, roztomilí a nevinní. Jenže pak jsme objevili anime, a pak fandom, a nějakým zvláštním způsobem se náš pohled na svět změnil. Do jaké míry má fandom vliv na náš mozek? Fandom určitě ovlivňuje naše vnímání a možná i styl kterým se prezentujeme. Poznáte od pohledu ecchi fanouška? A co takhle yaoi fanynku? A jsou někdy excesy, které nám přijdou normální, přijatelné běžnou společností? Přednáška je věnovaná otaku a celkově fandom kultuře a tomu jak obohacuje své okolí a to jak svýmy názory, tak i většími činnostmi jako organizace conů.
Klíčová slova: video přednáška, teorie FF

Usmevava_Barush:
“..”
belldandy:
“To je druhá (vedle "Yaoi očima akademiků") ze dvou přednášek, které se mi na Animefestu 2012 líbily nejvíc. Nu, tématu tohoto webu se dotýká jen okrajově, ale styčné body se najdou, tak jsem si ji dovolila přidat. Tady musím říct, že jsem se dozvěděla i leccos nového (viz. třeba paragrafy 34 a 63 nebo pojmy tsundere a yandere).”