Povídky čtenáře/čtenářky The Frail
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 80%

Šťastnější

Odkaz | Autor: Danae | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová | Rating: - | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: "Ze svátku zamilovaných se stala noční můra. Pevně doufala, že tenhle den přežije bez toho, aby se rozbrečela na veřejnosti." ~~~~~~ Valentinská songfic věnovaná všem, kdo ztrácejí naději (a určená i pro ty šťastnější).
Klíčová slova: Valentín, výkričník

larkinh:
“:)”
Fawi:
“Krátká povídka, na jejímž zpracování si dala autorka jako vždy záležet. Krásně zahřeje, a přitom současně rozesmutní. Ach Snape.”
Lucie:
“...”
Nerla:
“Dobře, pomineme romantické chování neromantických postav, Danae na to má nárok. Hezky začleněná báseň/píseň, songfic nemusím, ale tady mi to vlastně ani moc nedošlo, že to songfic je, a tak to má být. Hermioniny vnitřní pochody jsou geniálně popsané. Hezky napsané, byť těžko utkví.”
Salome:
“Pěkná črta, která neurazí, ale ani mi příliš nezůstane v paměti. Trochu mi tam vadily některé obraty, které prozrazují, že je to druh "teenager teenagerům", ale na druhou stranu oceňuji nenásilně začleněný text písně. Mimochodem - v této úpravě je to vlastně lepší než původní text písně.”
The Frail:
“úžasný songficton na mojí oblíbenou písničku od tata bojs”
Emily:
“Tohle bylo vážně skvělé.. jsem nadšena.. zas tam byl můj oblíbený "pár" a hlavně to naprosto a dokonale vystihovalo 6. díl!”
ZJTrane:
“Krásna jednoduchá a nezabudnuteľná.”
Akkarra:
“Když pominu ten fakt, že on by něco takového nikdy neudělal, tak je to docela pěkné. Jemné, lehce romantické...”
SaraPolanska:
“Danae, Danae. CO mi to děláš? Excelentní. Akorát mě to dost zdrtilo, ještě že není Valentýn. :-D”
GwenLoguir:
“nádhera + slzy v očiach”
Neferet:
“Tohle se mi moc líbilo. Nic přeslazeného, jak to v tomto tématu bývá, ale něco, co bylo napsáno s velkým citem.”
Aha_Lucia:
“naozaj pekná, jemná poviedka s tematikou Valentína, ktorá vám ako jedna z mála nevypáli oči presladeným bahnom.”