Povídky čtenáře/čtenářky Temna0Maky
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 80%

Cat Eyes

Odkaz | Autor: DhalaElenaAngel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, HG, RW, GW, AB, LV, RB, LM, DM a další | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Harry už dlouho neví, za co má teď vlastně bojovat a zvláštní chování jeho přátel ho nutí k zamyšlení, především když Ron ztratí nervy, protože mu nemůže dát peníze, jelikož při sobě žádné nemá. Frustrovaný utíká pryč, jen aby ho zasáhlo kouzlo, které bylo určeno Ginny a které ukáže, že její zájem nepatřil jemu, ale jeho trezorům u Gringottových. Nyní, uvězněn ve své zvěromágské podobě, šokovaný věcmi, které se dozvěděl, se v dešti plíží Prasinkami, až je zvednut - a tím se dostává z bláta do louže...
Klíčová slova: Snarry, AU, všechny postavy OOC, zlý Brumbál, Ron i Hermiona...

FemmeFragile:
“K přečtení”
Badinek:
“Oddychovka na večery”
Sarkan:
“Za mě je to dokonalé”
Haniiinka:
“Můj první kočičí povídka sladké”
Temna0Maky:
“Celkově se mi to líbilo a rozebírat nějakou chybku nemá cenu:)”
brandivina:
“rozvláčné, divné, nic moc”
ZuzuLambliff:
“Začátek parádní, zhruba od poloviny mě už začínalo trochu štvát Harryho stereotypní a trochu ukňourané chování, ale i tak nápad super, nebýt ohohle, bylo by to parádní :)”
LiviaCullen:
“veľmi pekné”
Rulie:
“1/2 na půl .... ke konci se mi to zdálo psané jako by narychlo oproti vymazlenému začátku. Jinak si myslím, že je to celkem povedená kočičárna”
Gartepka:
“Ze začátku bych dala i 5, ale ke konci už to trošku kulhalo. Přesto je to skvělá povídka, ke které se ráda vrátím. Člověk to musí brát trošku s rezervou, ale zlej Brumbál se povedl ;).”
jesssnape:
“když zavřu všechny oči a nemyslím u toho =D”
Silvia.Feroceta:
“...”
shadow:
“Sice tu bylo varování, ale že se to až takhle "zvrhne"... . Je mi vždy líto dát nízké hodnocení dobrému překladu, bohužel nemůžu jinak.”
Trinyx01:
“...”
mariaa:
“Začátek mě opravdu bavil... ale ty konečné kapitoly :(... 2-”
Casiopea:
“Uvědomuji si všechny věci, které by měly být jinak, ale ve chvíli, kdy jsem pochopila, o jaký typ povídky se jedná, přestala jsem to řešit a prostě si to užívala. Několikrát jsem se i zasmála nahlas díky vtipným dialogům (namátkou slovní výměna mezi Tomem a Luciusem). O úplném konci předstírám, že tam nebyl. Pro mě to skončilo zkrátka společným zabydlením. Vím, že čistě subjektivně, ale prostě líbilo 3-4.”
Akkarra:
“Charaktery zmiňovat nebudu - byla jsem před nimi varována, odpovědnost padá jen na mou hlavu. Ale nebyla jsem varována před tím zbytkem - bohužel.”
l.terka:
“Pobavila jsem se :)”
speisy:
“Osobně mám ráda, když je Voldemort ten "správnější", nicméně tato povídka mi přišla odfláknutá. Ze začátku se mi i líbil Severus, kekonci už mě ale docela dráždil. Harryho charakter mě dráždil od první chvíle. Konec je vysloveně utrpný. Námět není špatný, překlad se mi zdá povedený. S přimhouřeným očkem za 3.”
Sectumsempra:
“Brumbal je tak zlej, ze by si z fleku mohl zahrat v remaku Evil Dead, roztomilouskyyy Harry a sladky Severus... ech. Jako napad je fajn, taky me bavi pritomnost Reguluse, ale jinak je to tak preslazeny, ze muzu vynechat svou denni davku cokolady.”
Adelaine:
“No nevím...:)/Ehm, nezačínalo to úplně špatně, ale někde cestou se to dost zvrhlo, až jsem z toho měla nápadně moc podobný pocit jako z Nezáměrně tvůj. Bod za překlad.”
KCJerryL:
“Moc hezké..čekám, kdo zaklepe bačkorami :D”
Mrmla:
“..”
Amarilli:
“Vyzerá to zaujímavo... uvidíme, čo sa z toho vykľuje// Oukej, je jasné, že toto nutne potrebuje edit, takže. Je veľká škoda, že zaujímavý začiatok sa zvrtol na patetického Snapa a Pottera s PMS.... Za ten začiatok by som dala aj 3, 5.. ale ten koniec bol tak... na cukrovku, nezmyselný... veľká škoda...”
Benny:
“Sakra, jak mám být objektivní, když Sitara je přitelkyně.Takže..začátek mne bavil, o tom žadná.Prdlého kocoura mám sama doma:DJenže pak povídka sklouzla do předvidatelnosti.Brumbál ve svém zlounství nepřekvapil.Severus, sakra..miluji Alana Rickmana a jeho pojetí bastarda.Ale podle chování a vystupování jsem viděla spíše Snapea jako prince Krasoňe a Harryho jako desetileté dítě, které princ Krasoň przní.Myslím že i Sitaru přešlo původní nadšení(musíme si na toto téma promluvit)Ale na druhou stranu se to čte dobře(pár věci v přiběhu drhne, ale když přivřete oči)obsahuje střelené koťatko a plno hodných stryčinku a úžasného Toma.Takže pokud si nepotrpíte na logice a chcete šilené kvantum cukrů a oddech od Smrtijedů, znásilňování a mučení vřele doporučuji.A pokud se Sitara rozhodne pro jeden dlouhatánský překlad mužeme se těšit na skvělý příběh.(fuj, škaredý spoiler, ode mne to nemáte!!)//Tušení potvrzeno.Samu překladatelku druhá půlka povídky zklamala./DOKONČENO”
yoshiko:
“Tak zatím to vypadá zajímavě”
Velká_koule_chaosu:
“2-3*”

Čas na změnu

Odkaz | Autor: Sansa | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 24
Shrnutí: Překlad od Yellow. Harry si přál, aby nikdy nebyl Chlapcem-který-přežil a jeho přání se splnilo. Nyní musí nést následky - obětovat všechno, co získal, aby zachránil svět. Cestou nachází lásku. Přijde o ni stejně, jako o všechno ostatní? Původně zveřejněno na http://tequila.iplace.cz/menu/cas-na-zmenu
Klíčová slova: Cestování časem , snarry


Dva tisíce obrátek

Odkaz | Autor: TruTru Kanashiko | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Je po válce, Harry přežil ale vkročit do normálního života se mu nějak nechce. Něco ho táhne zpátky tak usilovně, že nakonec přesvědčí svoji kamarádku a půjčí si od ní Obraceč času. Bez dlouhého otálení se rozhodně udělat se svým životem radikální změnu a aby v tom nebyl sám, ponoří do svého tajemství někoho, kdo je už nějakou dobu po smrti, a měnit to nehodlá. Harrymu je to však jedno. Ztáhne ho sebou do nebezpečné hry s neporazitelným časem a poprvé v životě se pustí do rvačky o vlastní štěstí.
Klíčová slova: Snarry


Miluju tě...i když jsi (někdy) idiot

Odkaz | Autor: A-SISI | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Minerva, Albus | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Albus je zvědavý, Minerva je zvědavá, Harry by to prozradil, Severus ne.
Klíčová slova: sňatek , Snarry


Motýlí křídla

Odkaz | Autor: Estriel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy/Harry Potter | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: "Když Draco Malfoy poprvé spatří Harryho Pottera v obchodě Madam Malkinové, nevidí slavného hrdinu či zachránce kouzelnické populace, ale chlapce, který se na všechno, co Draco pokládá za samozřejmé, dívá očima rozšířenýma úžasem, jako by to pro něj bylo nové a neuvěřitelné... Draco dosud nikdy nezahlédl podobně upřímné ohromení, a když po očku fascinovaně pokukuje po onom chlapci s havraními vlasy a překvapivě jasnýma zelenýma očima, cítí, jak se hluboko uvnitř něj cosi zlehýnka zatřepetá, jako by se v jeho hrudi roztančil drobounký motýlek. To jest další z věcí, které Draco dosud nepoznal, a přestože je ono chvění vesměs příjemné, Draco je pro jistotu přece jen pečlivě skryje pod maskou znuděné lhostejnosti. "
Klíčová slova: romantika, psychologické


Nové Bradavice

Odkaz | Autor: Darkness deStination | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, Hermiona Grangerová/autentická postava | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 22
Shrnutí: Voldemort padl, Bradavice byly zničeny. Musí to tak zůstat na věky?  Alternativní odkaz: http://labyrintem.4fan.cz/archiv-hp/hp-kapitolove/nove-bradavice
Klíčová slova:


Too Many Potters - Příliš mnoho Potterů

Odkaz | Autor: Cheryl Dyson | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy/Harry Potter, a mnoho dalších Potterů ;) | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Weasleyovic dvojčata uspořádají večírek na oslavu vytvoření nového lektvaru.Povídka je tak AU, až to hezké není.A obsahuje části pouze pro dospělé, samozřejmě.
Klíčová slova: Drarry, AU, Mnoholičný lektvar, sex


Vnímavá zahrada

Odkaz | Autor: RaeWhit | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 22
Shrnutí: Co kdyby se Harry nedověděl od Albuse Brumbála celou věštbu? Po letech, navždy změněných druhou části věštby, se Severus a Harry opět sbližují, tentokrát díky společné lásce ke květinám a zahradám.
Klíčová slova: Snarry, post-war, květiny