Povídky čtenáře/čtenářky Temna0Maky
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 60%

Esprite

Odkaz | Autor: Estriel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 19
Shrnutí: neuvedeno
Klíčová slova: romantické , drarry


Horká peprmintová čokoláda

Odkaz | Autor: BewitchetOne | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/RL/SB | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Promrzlý Remus hledá útočiště v útulné kavárně, tam však nachází Harryho, mladého muže, který voní jako jeho druh… on však již jednoho druha má. Co s tím dobrosrdečný vlkodlak udělá?
Klíčová slova: AU, Lily a James žijí


Když...

Odkaz | Autor: Assez | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Harry Potter, Ginny, Ron, Hermiona .... | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 70
Shrnutí: Opak AU, platí vše, co bylo napsáno v kánonu s jedinou výjimkou ... /// Na pomezí slashe a preslashe /// Úvod: Co udělá autorka, která nesnese smrt Snapea? Nechá ho přežít. Ten výkřik, mimochodem, ten výkřik: „On je naživu,“ když kolem procházeli dva kouzelníci s nosítky, na kterých ležel Snape, patřil Harrymu. A pak… pak se to zvrtlo. Takže ohraná verze, kapitola o nevině bývalého Smrtijeda po tisící prvé je na světě (=soud). Což kupodivu není to, co jsem chtěla říct povídkou.
Klíčová slova: preslash, slash, snarry


Nechtěné dědictví

Odkaz | Autor: Majka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Voldemort umírá, ale nevzdává se...Potvora jeden
Klíčová slova: Snape, Potter, Voldemort,

Temna0Maky:
“...”
Akkarra:
“Nemůžu se rozhodnout, jestli se mi chce nad nebohým Voldemortem a jeho 'omlouvám se' a 'je mi to líto' a vlastně nad jeho celkovým pojetím plakat nebo zvracet.”
Abigail Laukur:
“***”
lia:
“pěkná povídka, uspěchaná, ale dobrá”
Rulie:
“Povídka se mi líbila, jen jak už bylo řečeno níže ... má neuvěřitelně uspěchaný děj - u téhle povídky by mi nevadilo, kdyby to mělo 50 - 70 kapitol pořádně rozpracovaných .... bohužel proto nemůžu dát lepší hodnocení”
LiviaCullen:
“občas až moc rýchli dejov spád ale inak mi tam neprišlo nič také do očí bijuce.. Čo s tiká deja prišlo mi to miestami trošku depresívne a miestami má to pekne chutilo za srdiečko hlavne scéna s temný znamením bola celom nepríjemná pre mňa keď som si predstavila čo všetko vlastne spôsobil Severus Harrymu a čo všetko vlastne musel Harry podstúpiť a pri tom za nič z toho nemohol nič si z toho neprial.... Možno to tak autorka nemyslela ale pre mňa to bola poviedka na hlboké zamyslenie sa ako vlastne aj V knižnej predlohe mal Harry do celá život na figu ...”
shadow:
“Místy hodně uspěchaný vývoj děje. Špatné to nebylo, ale znovu už si to asi nepřečtu.”
Cora:
“No, nevím... nemůžu říct, že by se mi to vyloženě špatně četlo, ale mám problém s věrohodností obsahu - SPOILER Voldemortova dobrovolná (!) kapitulace i smrt, změna Harryho postoje k Severusovi, kiksnutí Voldyho plánu na zachování jeho vizí, Brumbál, bez mrknutí oka přikyvující tomu, aby Harry přijal znamení KONEC SPOILERU... všechno podstatné, o co v povídce šlo, bylo příliš bezproblémové, rychlé a ne moc dobře "reálné". I přes to mě ale konec zajímal. P.S. Tímhle způsobem se Snape do žádného baráku snad ještě nedostal :-)”
Lucie:
“Nezaujalo”
Velká_koule_chaosu:
“Nevím, mně se povídka v něčem líbila a v něčem absolutně ne. Hlavně jsem jí ale vůbec nevěřila. Podprůměr. ...Autorka píše zajímavě, má celkem dobré nápady, ovšem je tu "něco", kvůli čemu jejím povídkám vůbec nevěřím - reakce a chování hl. postav, spád děje a také mi to místy přijde spíš jako parodie a já se neubráním smíchu, což nevím jestli hodnotit kladně či ne.”
Mrmla:
“...”
mariaa:
“.”
Crystal:
“...”
Nerla:
“Je to čtivé a je docela zábavné sledovat, jak se autorka propisuje do čím dál lepšího stylu. (Protože začátek je spíš kostrbatý než čtivý.) Rozhodně je to povídka, která příjemně ukrátí večer po náročném dni. Při čtení není nutné zapojovat mozek, všechno je polopatické, hezky to odsejpá, na konci to skončí a ačkoliv se k tomu těžko kdy vrátím, líbilo se mi to.”
belldandy:
“Zase jednou nucený sňatek, tentokrát ve Voldemortově režii. V rámci možností je to docela originální a taky je to celkem vzrušující ... - Jako hlavní negativum u téhle autorky vidím, že se v jejích fikcích vždy vše stane strašlivě rychle. Během několika dnů, neřkuli hodin, dojde k zásadním proměnám (nejen) ve vztahu. Protii "Síle zakladatelů" mi ale "Nechtěné dědictví" připadá uvěřitelnější. A obecně mám její delší práce o něco raději než jednorázovky. V delších je čas pro nějakou pořádnou zápletku a jejich vymýšlení ji (podle mě) docela jde. :) A taky se pro rozvíjení vztahu přeci jen nějaký malý prostor najde. - S příhlédnutím k výše zmíněným problémům docela zajímavé ... :) Zejména jste-li snarry shipper nejspíš si čtení užijete. :)”
Sargo:
“Nejspíš příliš mladá autorka... má to potenciál, ale ještě nic pro mě.”
Nade:
“jedu v tom”
kripolik:
“nerada čtu rozepsané povídky takže si počkám až přibyde pár kapitol :P”
Mája:
“Souhlasím s tím napínáním. V současnosti mě žádná jiná rozečtená povídka tak nešponuje, jako tato. Povídka založená na zajímavém nápadu, psaná svěžím stylem a opravdu napínavá kapitolu od kapitoly :-)”
markusti:
“Pěkné, ale autorka moc napíná, končí v nejlepším. Jinak pobaví a zahřeje.. Povídka je dokončená a líbí se mi. Severius jsou dobré stránky a autorka by nás mohla ještě hodně převapit.”

O zmijozelské Růžence

Odkaz | Autor: Dorea | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Vánoční Drarry
Klíčová slova: Drarry, pohádka


Posedlost

Odkaz | Autor: Styx | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Sirius Black/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Sirius Black je přímo posedlý Severusem Snapeem, ovšem Severus jeho vášeň zatvrzele odmítá sdílet. Sirius se ale jen tak nevzdává a hledá způsoby, jak ho přesvědčit.
Klíčová slova: noncon, sex , Snack


Potřebuju rande

Odkaz | Autor: Vorabiza | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Harry potřebuje doprovod na ples, kterým se oslavuje rok od Voldemortovy porážky. Způsobí však pozdvižení, když se rozhodne pozvat Draca, který souhlasí.
Klíčová slova: polibek, Ron na mrtvici , drarry


Světla a stíny na Malfoy Manor

Odkaz | Autor: Lanevra | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Lucius Malfoy, Severus Snape, Albus Brumbál, Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Lord Voldemort padl, z Harryho je hrdina celého kouzelnického světa. Tráví svůj čas profesionálním hraním famfrpálu, studie pod Brumbálovím vedením a nicneděláním. Usmyslí si, že si chce vzít Luciuse Malfoye, který sedí na doživotí v Azkabanu. A Harry dostane všechno, co chce. Nebo snad ne?
Klíčová slova: harrylu, Mpreg, vynucený sňatek, schizofrenní Harry


Vábení moci

Odkaz | Autor: Nade | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/LM | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 46
Shrnutí:
Klíčová slova: rituál; po válce; MEUS


Vysoká cena - High Priced

Odkaz | Autor: Cheryl Dyson | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Harry je víla...
Klíčová slova: víla, humor, romantika , Drarry


Zrádce

Odkaz | Autor: D.J. Orlovský | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Láska je neobyčejně závažný důvod, který ospravedlní všechno. (A. P. Čechov)
Klíčová slova: romantika, smutek, mučení