Povídky čtenáře/čtenářky Temna0Maky
z fandomu Harry Potter

Stránky: 

A Ghostly Boy – Přízračný chlapec

Odkaz | Autor: lastcrazyhorn | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Harry Potter, Albus Brumbál | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus Harryho sice zachrání před Dursleyovými, jenže je příliš pozdě
Klíčová slova: tragéde, smrt hlavní postavy, hořko/sladký konec


Cat Eyes

Odkaz | Autor: DhalaElenaAngel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, HG, RW, GW, AB, LV, RB, LM, DM a další | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Harry už dlouho neví, za co má teď vlastně bojovat a zvláštní chování jeho přátel ho nutí k zamyšlení, především když Ron ztratí nervy, protože mu nemůže dát peníze, jelikož při sobě žádné nemá. Frustrovaný utíká pryč, jen aby ho zasáhlo kouzlo, které bylo určeno Ginny a které ukáže, že její zájem nepatřil jemu, ale jeho trezorům u Gringottových. Nyní, uvězněn ve své zvěromágské podobě, šokovaný věcmi, které se dozvěděl, se v dešti plíží Prasinkami, až je zvednut - a tím se dostává z bláta do louže...
Klíčová slova: Snarry, AU, všechny postavy OOC, zlý Brumbál, Ron i Hermiona...


Čas na změnu

Odkaz | Autor: Sansa | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 24
Shrnutí: Překlad od Yellow. Harry si přál, aby nikdy nebyl Chlapcem-který-přežil a jeho přání se splnilo. Nyní musí nést následky - obětovat všechno, co získal, aby zachránil svět. Cestou nachází lásku. Přijde o ni stejně, jako o všechno ostatní? Původně zveřejněno na http://tequila.iplace.cz/menu/cas-na-zmenu
Klíčová slova: Cestování časem , snarry


Duet

Odkaz | Autor: LinW | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/LM | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Všechno to začalo jednou fotografií. Kdo by řekl, co taková věc může způsobit?!
Klíčová slova: mpreg


Dva tisíce obrátek

Odkaz | Autor: TruTru Kanashiko | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Je po válce, Harry přežil ale vkročit do normálního života se mu nějak nechce. Něco ho táhne zpátky tak usilovně, že nakonec přesvědčí svoji kamarádku a půjčí si od ní Obraceč času. Bez dlouhého otálení se rozhodně udělat se svým životem radikální změnu a aby v tom nebyl sám, ponoří do svého tajemství někoho, kdo je už nějakou dobu po smrti, a měnit to nehodlá. Harrymu je to však jedno. Ztáhne ho sebou do nebezpečné hry s neporazitelným časem a poprvé v životě se pustí do rvačky o vlastní štěstí.
Klíčová slova: Snarry


Esprite

Odkaz | Autor: Estriel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 19
Shrnutí: neuvedeno
Klíčová slova: romantické , drarry


Havran

Odkaz | Autor: Mandragora | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: Ano | Dokončeno: Dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Drsná společnost, drsné prostředí, drsné vztahy 
Klíčová slova: smutek, naděje

l.enik.c:
“Líbí se mi negativní vykreslení společnosti a to, že ani po válce není vše najednou růžové a problémy v kouzelnické společnosti jsou hlubší, než se mohlo zdát. Ale i tato stránka by potřebovala mnohem více prostoru, natožpak vykreslení postav a jejich vývoj. A to zejména Severus. Co se mi opravdu líbilo, bylo Harryho prozření a změna názoru, jak si zařídit svůj život. Celkově to mělo mnohem větší potenciál.”
FemmeFragile:
“Anotace zněla krátce, výstižně a lákavě. Čekala jsem, že to bude něco fakt drsného a temného, ale pak jsem Havrana otevřela... A tam Severus, který se do Harryho zamiluje asi tak po pěti minutách ve společné azkabanské cele a říká mu „andílku“ a „blázínku“. A je tam taky Harry, kterého Malfoy dost nevybíravě přefikne (mimochodem, Malfoy má v Azkabanu celu hezčí jak vilu na Kanárech!), ale už pět minut po znásilnění se málem udělá, když mu Severus na rozbolavělý zadek natírá mastičku. Ostatní postavy stojí také úplně mimo kánon. Na mě tohle bylo bohužel strašně moc OOC a všechno jde tak nějak hopem, vývoj je pro mě těžko uvěřitelný. Z druhé strany ale musím souhlasit s některým z předchozích komentářů - kdyby tohle byla jedna z těch opravdu dlouhých kapitolovek, kde by postavy dostaly víc prostoru pro pozvolnější transformaci, dalo by se tomu uvěřit mnohem snáz a mohla by vzniknout opravdu dobrá povídka. Klidně bych přitvrdila na temnotě a dala bych asi i větší prostor havranovi, podle kterého se to celé jmenuje. Nápad je to minimálně velmi dobrý, takže lepší zpracování by ho podle mého vystřelilo o několik hvězdiček výše :)”
Temna0Maky:
“..”
Cora:
“Mě se to strašně nechce hodnotit průměrem, protože tématicky to vůbec není špatné, naopak. Neseděl mi tu ale Severus, takřka kompletně. Nedovolím si tvrdit, že se nepovedl, jen se nepovedl pro mě.”
Extasy:
“Skvělý námět s obrovským, ovšem nevyužitým potenciálem. Povídka by si zasloužila klidně dvacet, možná i třicet kapitol a pěkně rozepsaných. Jinak to bylo ale úžasně napsané, styl se mi líbil, takže se k tomu určitě zase někdy vrátím.”
lia:
“:) bezva povídka, ráda se k ní vracím”
jesssnape:
“...”
KalamityJane:
“Andílka a blázínka mi ani Azkaban nemůže ospravedlnit. Námět pěkný, i po válce je svět plný politického pletichaření.”
willow:
“****”
T_nule:
“Drsné, ale i tak moc pěkné.”
Benny:
“Skvělá povídka”
Tintinka:
“Je to docela drsná povídka, ale i když jsem ji četla už před časem, zanechala ve mně dojem... Působí realisticky a navíc má dobrý konec, co víc si přát?”
Adelaine:
“Dobrá, s pointou, bez typických klišé.”
Fleur Tera:
“Řekni, kolik je na světě, kolik je takovejch měst, řekni, kdo by se vracel, všude je tisíce cest,”
Velká_koule_chaosu:
“3-4*”
Akkarra:
“Už jsem ji kdysi četla. Občas je to sice docela patetické, ale stejně se mi to líbilo. :)”
Sectumsempra:
“mela bych k tomu drobne vyhrady, ale odradilo me od nich uz jenom to, ze tuhle povidku ctu asi potreti a porad me bavi...”
Mrmla:
“...”
Sargo:
“Nevim presne, jak k te povidce pristoupit. Asi tak, ze je dobra, ale byla by mnohem lepsi, kdyby byla autorka o par let starsi. Coz lze tezko ovlivnit. Takze - dobra :-)”
SinamLlumi:
“navnadily mě komentáře, tak uvidíme :)”
Nerla:
“Tahle povídka je pěkná a dokonce i přiměřeně realistická. (Následuje spoiler.) Moc se mi líbilo, že Snape neuprchl prvoplánově tak, jak se zdálo zpočátku, že se mu to povede, neboť je to přece nadčlověk a co jinému trvalo šestnáct let, on zvládne za čtrnáct měsíců. Líbila se mi Hermiona, Pastorek i Ron, Lupin mi moc neseděl do charakteru, ale co o něm z kánonu vlastně víme? Malfoy po všech stránkách pobavil.”
belldandy:
“Jsem ráda, že Mandragora jednou zkusila i něco delšího. :) Patří mezi mé oblibené české fikce.”
mariaa:
“Toto dílo bylo krásné, bavilo mě ale i přesto se k němu nemám potřebu v budoucnu vrátit.”
beruska:
“Smutne”
assez:
“Ano, ano, ano!”
Memorin:
“Povídka se mi líbíla. Ale znovu ji číst nebudu. Slabá 3”
Lilithka:
“Válka lidi mění. I ty, kteří se snaží přežít v zavšivených podmínkách a nevěří už v jinou záchranu, než vlastními silami. Všechno se ale mění, když do cely Severuse přibude další nocležník.”

Horká peprmintová čokoláda

Odkaz | Autor: BewitchetOne | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/RL/SB | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Promrzlý Remus hledá útočiště v útulné kavárně, tam však nachází Harryho, mladého muže, který voní jako jeho druh… on však již jednoho druha má. Co s tím dobrosrdečný vlkodlak udělá?
Klíčová slova: AU, Lily a James žijí


HP and Mystery of Life

Odkaz | Autor: Kejt-chan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 21
Shrnutí: Harryho kupodivu zachrání právě Severus Snape, ale právě to je oba zachrání.
Klíčová slova: přátelství, láska, nová identita


Když...

Odkaz | Autor: Assez | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Harry Potter, Ginny, Ron, Hermiona .... | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 70
Shrnutí: Opak AU, platí vše, co bylo napsáno v kánonu s jedinou výjimkou ... /// Na pomezí slashe a preslashe /// Úvod: Co udělá autorka, která nesnese smrt Snapea? Nechá ho přežít. Ten výkřik, mimochodem, ten výkřik: „On je naživu,“ když kolem procházeli dva kouzelníci s nosítky, na kterých ležel Snape, patřil Harrymu. A pak… pak se to zvrtlo. Takže ohraná verze, kapitola o nevině bývalého Smrtijeda po tisící prvé je na světě (=soud). Což kupodivu není to, co jsem chtěla říct povídkou.
Klíčová slova: preslash, slash, snarry


Kit

Odkaz | Autor: withdemonwings | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Lupin Malfoy/Remus Lupin | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 21
Shrnutí: Harry se vzbudí jako Kneazle při napadení Hermionou. Nezachrání ho nikdo jiný než Severus. Pomůže mu se vrátit člověčí podobu?
Klíčová slova: Snarry, Harry zvěromágem, LM/RL


Miluju tě...i když jsi (někdy) idiot

Odkaz | Autor: A-SISI | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Minerva, Albus | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Albus je zvědavý, Minerva je zvědavá, Harry by to prozradil, Severus ne.
Klíčová slova: sňatek , Snarry


Motýlí křídla

Odkaz | Autor: Estriel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy/Harry Potter | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: "Když Draco Malfoy poprvé spatří Harryho Pottera v obchodě Madam Malkinové, nevidí slavného hrdinu či zachránce kouzelnické populace, ale chlapce, který se na všechno, co Draco pokládá za samozřejmé, dívá očima rozšířenýma úžasem, jako by to pro něj bylo nové a neuvěřitelné... Draco dosud nikdy nezahlédl podobně upřímné ohromení, a když po očku fascinovaně pokukuje po onom chlapci s havraními vlasy a překvapivě jasnýma zelenýma očima, cítí, jak se hluboko uvnitř něj cosi zlehýnka zatřepetá, jako by se v jeho hrudi roztančil drobounký motýlek. To jest další z věcí, které Draco dosud nepoznal, a přestože je ono chvění vesměs příjemné, Draco je pro jistotu přece jen pečlivě skryje pod maskou znuděné lhostejnosti. "
Klíčová slova: romantika, psychologické


Nechtěné dědictví

Odkaz | Autor: Majka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Voldemort umírá, ale nevzdává se...Potvora jeden
Klíčová slova: Snape, Potter, Voldemort,


Nejlepší nepřátelé

Odkaz | Autor: AlineDaryen | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 13+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Jedno špatně mířené zaklínadlo a Harry Potter se ocitá svému největšímu rivalovi blíž, než by si kdy přál. Ale Draco Malfoy už není tím, kým býval kdysi.
Klíčová slova: drarry


Neočekávané věci

Odkaz | Autor: malika-azrael | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Lucius Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2014-07-13 | Počet kapitol: 27
Shrnutí: Harry navrhuje najmout Luciuse jako učitele Obrany za účelem získání informací.Lucius s tím souhlasí, protože je zvědavý, a protože chce Harrho využít ke zvýšení vlivu rodiny Malfoyů.||Aktualizace prvně na webu Azkaban vs. Polepšovna, každou neděli.
Klíčová slova: Harrylu, pomsta


Nezáměrně tvůj

Odkaz | Autor: Dinkel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Tom Raddle (LV) | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 60
Shrnutí: Lord Voldemort zatouží po svém nepříteli. Nic mu nezabrání, aby ho získal a spojil se s ním.
Klíčová slova: týrání, svatba, nucený sňatek, zlý Brumbál


Nové Bradavice

Odkaz | Autor: Darkness deStination | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, Hermiona Grangerová/autentická postava | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 22
Shrnutí: Voldemort padl, Bradavice byly zničeny. Musí to tak zůstat na věky?  Alternativní odkaz: http://labyrintem.4fan.cz/archiv-hp/hp-kapitolove/nove-bradavice
Klíčová slova:


O zmijozelské Růžence

Odkaz | Autor: Dorea | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Vánoční Drarry
Klíčová slova: Drarry, pohádka


Posedlost

Odkaz | Autor: Styx | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Sirius Black/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Sirius Black je přímo posedlý Severusem Snapeem, ovšem Severus jeho vášeň zatvrzele odmítá sdílet. Sirius se ale jen tak nevzdává a hledá způsoby, jak ho přesvědčit.
Klíčová slova: noncon, sex , Snack


Potřebuju rande

Odkaz | Autor: Vorabiza | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Harry potřebuje doprovod na ples, kterým se oslavuje rok od Voldemortovy porážky. Způsobí však pozdvižení, když se rozhodne pozvat Draca, který souhlasí.
Klíčová slova: polibek, Ron na mrtvici , drarry


Red Hills

Odkaz | Autor: Akame Sora | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 50
Shrnutí: Kouzelnický svět se po válce vrací do normálu. Harry chce uskutečnit svou vizi, Draco vidí obchodní příležitosti. Škodolibý osud zkříží jejich cesty. Oba si myslí, že vědí, co od sebe mohou vzájemně očekávat. Skutečně to tak bude?
Klíčová slova: drarry, poválečné období


Světla a stíny na Malfoy Manor

Odkaz | Autor: Lanevra | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Lucius Malfoy, Severus Snape, Albus Brumbál, Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Lord Voldemort padl, z Harryho je hrdina celého kouzelnického světa. Tráví svůj čas profesionálním hraním famfrpálu, studie pod Brumbálovím vedením a nicneděláním. Usmyslí si, že si chce vzít Luciuse Malfoye, který sedí na doživotí v Azkabanu. A Harry dostane všechno, co chce. Nebo snad ne?
Klíčová slova: harrylu, Mpreg, vynucený sňatek, schizofrenní Harry


Světlo pod vodou

Odkaz | Autor: Maya | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy, Hermiona Grangerová, Ron Weasley, Albus Brumbál, Pansy Parkinsonová, Blaise Zabini, Terry Boot, Remus Lupin, Sirius Black, Narcisa Malfoyová | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 23
Shrnutí: Překlad anglické povídky Underwater Light, která je jedním ze základních kamenů slash povídek o páru Harry Potter / Draco Malfoy. Její děj se začíná v Harryho 7. ročníku, kdy se v Bradavicích znovu pořádá turnaj tří kouzelnických škol. Harry je znovu jedním ze tří šampionů. Při druhém úkolu najde u jezerních lidí jako svého zajatce Draca Malfoye namísto Rona, kterého očekává, a netuší proč. Rozhodne se zjistit, proč byl Ohnivým pohárem jako někdo, koho bude těžce postrádat vybrán právě jeho největší školní nepřítel. Příběh jejich zvláštního a pozvolna se rozvíjejícího vztahu se odehrává na pozadí propukající otevřené války s Voldemortem, jehož špeh se skrytou identitou se pohybuje po Bradavicích, unáší studenty a bezostyšně vraždí každého, kdo mu zkříží cestu. Podezřelí jsou všichni a víc než kdy jindy je potřeba, aby přátelé drželi při sobě.
Klíčová slova: harry potter, draco malfoy, uderwater light, světlo pod vodou, turnaj tří kouzelnických škol


Tajemství je ve vyprávění

Odkaz | Autor: Sakuri | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy, Remus Lupin/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 42
Shrnutí: Draco Malfoy, čistokrevný a zmijozelský princ, musí snést nepředstavitelné, když je napaden a pokousán Remusem Lupinem. Jak může po tomhle žít takový život, zvlášt když Potter stále do všeho strká ten svůj nevítaný nos?
Klíčová slova: vlkodlak


Stránky: