Povídky čtenáře/čtenářky Su Šenka
z fandomu Harry Potter
rozečtené

My Immortal

Odkaz | Autor: Tara Gilesbie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: | Rating: od 15 let | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 45
Shrnutí: Upírka Ebony nastupuje do Bradavic a všichni jí zobou z ruky.
Klíčová slova: mary sue, upíři, OOC

Sectumsempra:
“..”
Su Šenka:
“Až si příště budu chtít zničit notebook, budu si pamatovat, že jako nástroje poslouží sklenice vody a tenhle blábol. Bože! Bože, bože, bože! Už nikdy víc (a to si třikrát rudě podtrhávám)!”
Adelaine:
“Odkaz vede na stránku, kde je mimo jiné možno stáhnout povídku v aj, shlédnout film natočený k My Immortal, také odkaz k načtenému dílu. A mimochodem, doporučuji se "dočíst" nebo přeskočit až k 16. kapitole, protože tam od autorky odešla beta. Pak to teprv stojí za to.// K povídce: Wha da fa? Přečetla jsem asi deset kapitol a pak se musela jít kouknout na telenovelu, abych si dala slovní (a nejen ty) schopnosti zase na aspoň trochu snesitelnou úroveň. Jako výplach mozku je to absolutně nepřekonatelné. Trošku nevěřím, že tohohle je úmyslně někdo schopen (a ten, kdo to dokázal, má vesměs můj hluboký obdiv). Tomuhle 'dílu' se nedá přiřadit nic jiného než 0 nebo 5. Ale vzhledem k tomu, že je to zdraví škodlivé, tak dávám 0.”
Neimh:
“Fangz 2 bloodytearz666 4 helpin me wif da chapta! BTW preps stop flaming ma story ok! Tak na tuhle větu jsem nějakou dobu koukala, než mi došlo - sakra, to bude asi zkomolená angličtina. (Není to zkomolená angličtina? Je to zkomolená angličtina! A jak!) Nebudu popisovat, co přišlo po tom. Mám chuť dát tomu v záchvatu ironie pět hvězdiček. Ale to nedokážu i kdyby mě na břiše lechtal slon. To je prostě neuvěřitelné. Fakt.”
Victoria:
“Pane bože... Ech, tohle je moc i na mě. Takovou kravinu bych nedokázala "vytvořit" snad ani já”
SinamLlumi:
“Kde jste vyhrabali tuhle trollí bestii?! lol, nemyslela jsem, že ji ještě někdy uvidím. Každopádně "povídka" mě opět pobavila a to se počítá, :) Ačkoliv Jennu Black a Kellie Nightshade mám ještě radši, asi proto, že ty jsou myšlené smrtelně vážně :))) S.L.”
Danae:
“"I MAY BE A HOGWARTS STUDENT...." Hargirid paused angrily. "BUT I AM ALSO A SATANIST!" Lunkvil, máš mě na svědomí!”
Lunkvil:
“Příběh, kde krvavé slzy tečou proudem. Příběh, kde se vyskytují postavy jako "profesor Sinatra" (=Trelawneyová), McGoggle, Snaketail, Volxemort, pan Filth a Mr. Noris nebo Death Dealers. Příběh, kde se to mezi nimi děje mnohokrát a vždy velmi "passively". Příběh, kde si hlavní hrdinka nejen nepamatuje jména ostatních postav, ale není si jistá ani svým vlastním jménem. Příběh, kde se lidé jeden na druhého ne smějí, ale čuchají. Příběh, který probudí vaši fantazii. Příběh, který zcela poprávu bývá označován za nejhorší fanfiction všech dob. Příběh, kterému se podařilo v době svého vzniku získat víc než čtyři tisíce komentářů. Příběh absolutně buiruitul. A samozřejmě varování: ať vás ani nenapadne při čtení požívat jakýkoli nápoj nebo pokrm!”