Povídky čtenáře/čtenářky SinamLlumi
z fandomu Originální Fic
rozečtené

Bratříček

Odkaz | Autor: Dahaka | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Florian/Dany | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 38
Shrnutí: Florian je normální mladík jenž se chystá po prázdninách na lékařskou fakultu. Ovšem jeho orientace je poněkud jiná. Problémy nastanou když se jeho matka zasnoubí s novým přítelem a náš milý chudák Flo nafasuje nového brášku. Jejich soužití však nebude lehké, jelikož Dany je rozený provokatér a s bratříčkem si rád hraje na kočku a myš, navíc jeho orientace je také jaksi sporná. Jak tohle dopadne? Vydrží Florian odolávat tomuhle tabu nebo ho zláká zakázané ovoce v podobě nevlastního bratříčka?
Klíčová slova:

bwews:
“...”
Usmevava_Barush:
“..”
Ostravanka:
“q”
Benny:
“Kouzlo to má..”
ZJTrane:
“Je to strašne milé, vtipné a nežné dielko. Až na jeden moment, ktorý ma naštval som sa do poviedky zamilovala.”
Chrystelle:
“;)”
shadow:
“:-)”
SinamLlumi:
“1. Bohužel – styl vypravování je mi nesnesitelně protivný. 2. Bohužel – v pubertě už nejsem a senilní ještě dlouho nebudu, takže silně pochybuju, že tohle někdy dočtu. :( S.L.”
Mrmla:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“Já si prostě nemůžu pomoct! :D A náhodou já bych takovou zrůdičku domu chtěla. - Povídka má své chyby, ale pocit z ní je stejně skvělý.”
Akkarra:
“Pro uke zrůdičku jsem měla opravdu slabost... :D Stejně jako pro Dahačiny povídky celkově.”
mariaa:
“"Viktor tedy balancoval mezi rozčilenou matkou a vzpurným synem jako akrobat na laně." Zábavná povídka, doporučuji :)... (3+).”
kami:
“Presne takto má podľa mňa vyzerať klasika. :)”
sigam:
“Pěkně napsané a čtivé.”
paulinegrint:
“Tuto povídku mám strašně moc ráda a pokaždé se třesu na novou kapitolu :) navíc miluju forbidden love a je zde i zastoupena uke zrůdička (jak Danyho trefně nazvala autorka), takže není co řešit :)”