Povídky čtenáře/čtenářky SinamLlumi
z fandomu StarTrek
ohodnocené na 80%

Closer - video

Odkaz | Autor: T. Jonesy and Killa | Fandom: StarTrek | Jazyk: fanvid | Postavy: Kirk/Spock | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: ... Co kdyby to na Vulkán nestihli včas?... Link na YouTube (pro nedočkavce): http://www.youtube.com/watch?v=1PwpcUawjK0 Hudba: Nine Inch Nails
Klíčová slova: rape, sex

Akkarra:
“Původní Star Trek moc nemusím, ale tohle... ;)”
Lanevra:
“Stejně, na pstruhy a včeličky se nedá zapomenout. :-D”
belldandy:
“A tady souhlasím s Dieginou. Já mám pro černobílý poruchový videa slabost. Tu písničku ani dokonce nemám moc ráda, ale video je naprostá špička. :) PS: Je tam ten odkaz pro nedočkavce.”
SinamLlumi:
“ Už se smiřuju s tím, že Closer se prostě nedočká. Ještě jsem nezažila, aby někdo tuhle písničku opravdu vystihl - samozřejmě kromě tvůrců téměř geniálního původního videoklipu, ovšem i v jejich případě by ještě bylo kam se zlepšovat. Styl mě nijak nedojímá, protože je naprosto viditelně „okopčený“ z originálu. :p A já jsem vždycky dřív pro originalitu než řemeslnou dokonalost. Nicméně... některé části jsou naprosto skvělé. S.L.”
D.J. Orlovský:
“Video je udělané moc pěkně, ale osobně v tom příliš příběh toho, co bylo, kdyby to na Vulkán nestihli, moc nevidím. Možná proto, že já bych tam viděl trochu jiný příběh :-)”
Diegina:
“Dnes již klasika snad mezi všemi fandomovými MV. Když jsem toto video před dlouhými léty viděla, spadla mi čelist a zůstala dole po zbytek noci, kdy jsem si to video pouštěla znovu a znovu dokola. Ten střih! Ten výběr záběrů! Ty efekty! Ten PŘÍBĚH! Dodnes je pro mě toto video jedním z velmi mála vzorů, jak se má správně dělat music video. Toto video bych doporučila všem, a tuplovaně hlavně rádoby vidderům, kteří produkují své sračkoidní videa jak na běžícím pásu, jen sem tam vymění pořadí záběrů a nalepí to na jinou hudbu. Všimněte si: to není jen video s aplikovaným efektem starého filmu. Kromě spousty drobných, často nepatrních střihů si tam hraje s rychlostí, rozmazáním, stmívačkama i rozjasňvačka, s kontrastem, rozdvojením, clonami... a přitom ve výsledku to nepůsobí vůbec kýčovitě, ve výsledku to opravdu nakonec působí jak starý film do té míry, jak jednoduchá aplikace efektu nikdy nepůsobí! Plus samozřejmě titěrná práce s výběrem a načasováním záběrů, nenásilné, ale nepřehlédnutelní vpravení záběrů z porna, které rozhodně nepůsobí dojmem, že nebyly v seriálu, jak šikovně tam jsou zasazeny. Šokující, dokonalé. Killa měla svého času toto video na svém webu, kvůli nechtěné popularitě a ještě většímu flamu však před časem tento svůj web zrušila a všechna videa stáhla. Zůstala tak jen některá na YouTube , avšak v nevalné kvalitě (zvlášť když i relativně nová volba HD nebývá u starších videí často nic víc, než rozpliznutí na 16:9). Zvláště u Closer to je však neskutečné škoda, protože je tam spousta detailů, které se tak ztratí. Proto jsem riskovala hněv Killy a T.Jonesy a nahrála jsem zazipovanou původní divx verzi k sobě na web, abyste se taky mohli pořádně pokochat.”

Star Trek Meets Monty Python - vid

Odkaz | Autor: T. Jonesy and Killa | Fandom: StarTrek | Jazyk: fanvid | Postavy: posádka Enterprise pod velením Kirka | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Video na písničku Knights of the Round Table.
Klíčová slova: crossover s Monty Python and the Holy Grail, fanvid