Povídky čtenáře/čtenářky SinamLlumi
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 60%

Stránky: 

25 stories Penknife never wrote about the Marauders

Odkaz | Autor: Penknife | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Remus, Sirius, James, Peter, Lily, Snape, Tonks | Rating: PG-13 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: A brief summary of 25 stories I resisted writing for the fanfic100 challenge. All prompts swiped from the fanfic100 chart.
Klíčová slova:


A Cup Of Kindness Yet

Odkaz | Autor: odogoddess | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape/Lupin | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Prompt: Historical, non-magical AU, set in either Victorian or Industrial England. Please no nobility/manor stuff. Also requested was: AU/AR magical or non-magical. Romance, angst, dark as long as there is a hopeful ending (can be death). AU, Bonding and werewolves. H/C, physical disability, love under difficult circumstances.
Klíčová slova: nemagické AU

Benny:
“Své výtky jsem překladatelce napsala.Samozřejmě za to co autorka vytvořila Mim nemůže.Miluji Anglii v době viktoriánské, tu špinu v ulicích, prostitutky a bezutišelnost té doby.Každopádně z toho šlo vydupat více.Dobrá trojka.//Ohledně výtek Sinam Llumi;už když si přečtete,že je to povídka bez magie a celé AU,čtenář musí počitat s tím,že postavy budou OOC.Řehtala jsem se při představě Siriuse Blacka coby piráta to prostě jinak nešlo.Ohledně použití másla.Třeba to Severusovi víc vonělo než Aloe:)Mne osobně vadilo popsaná otevřenost rodičů obou hlavních postav vůči své sexualitě.Přece jen viktoriánská doba byla dost prudérní.”
SinamLlumi:
“Venkoncem o ničem příběh s OOC postavami a ke všemu se mi nelíbilo, jak je to napsané – třeba ten prsten, ten jako vedl kam? Odkdy Snape na potkání vypráví o rodinných poměrech svých známých jak babka z dědiny? Ta trojka, co dávám, je doslova s odřenýma ušima za těch několik jednotlivých vět, které se povedly. O nějakých reáliích bych se tady absolutně nebavila – rádoby dobový přízvuk drásal můj cit pro jazyk, dokonce i já vím, že na vši patří jiné byliny atd. :) PS: Bell, tvé máslové teorii nešlo odolat. :) Já sice z nuzných poměrů nepocházím, ale hádám, že hrudka másla by pro hrdého majitele byť jediné kravky neměla být problém. Natož pro inkriminovanou rodinu statkářů. :) Nevím, jak fakt, že si dělnické masy v srdci Evropy o 60 let později mazaly chleba margarínem souvisí s tím, co si na svůj krajíc patlal Londýnský lékárník v roce 1867... :) Když, tak bych spíš měla pochyby o vhodnosti másla jako lubrikantu – já vím, co tehdy velice jiného, ale zrovna u odborníka bych čekala, že sáhne třeba po gelu z aloe vera, když už nestačí plivnout do dlaně. :) S.L.”
belldandy:
“Asi 3 - 4. Je to potíž. Moje první čisté AU odehrávající se ve viktoriánské Anglii, kde se nevyskytují vůbec žádní kouzelníci. Jak hodnotit povídku, kde se shodou okolností objevují postavy se stejným jménem a leda jen vzdáleně podobnou povahou jako v HP, ovšem v naprosto nových situací a vzájemných vztazích. – Co třeba, když nemůžu hledět na věrnost originálu, podívat se na realističnost jako takovou .Tím spíše, že tato fikce je psána se zřejmou snahou o realističnost. A já přiznávám, že právě tohle na ní velmi oceňuji. Zde je pár reálií, o nichž mám jistou pochybnost (Jistá si svými výhradami právě nejsem... Většina mých poznatků se váže ke střední Evropě :), jenže Londýn byl v tento čas už svého druhu nadnárodním velkoměstem.) : * V 19. století by vícečetná rodina neměla nikomu stát za komentář o „plodnosti“, protože takový typ rodiny byl tehdy normou. Překvapit by mohl leda fakt, že se všechny děti v ní dožily vyššího věku. * Ještě v době první republiky se prostituce, z dnes těžko pochopitelných důvodů, považovala za přijatelnější než „samohana“, ovšem je dost možné, že byla o něco přijatelnější než sodomie. :) * Ještě má babička pocházející z chudých poměrů považovala máslo za sváteční pochoutku a nikoli každodenní poživatinu. Těžko si představit, že rodina, která se má, co ohánět, aby uživila všechny své členy, bude mít másla na rozdávání. (Sami nejspíš jedli jen tvaroh.) Hojný výskyt másla v tomto příběhu mě proto zaráží. I když o jeho užití bych nechtěla s autorkou polemizovat. V tom mě přesvědčila, že ví, o čem píše. :) – Každopádně musím říct, že mě tahle věc docela sedla, právě díky výše zmíněné snaze o reálnost a věcnému způsobu vyjadřování. Potěšila mě mnohem víc než průměrně. A moc děkuji Mim za možnost si ji přečíst. Je to opravdu přijemná a milá fikce. :) // S.L.: Jak si pamatuji z Olbrachta, rodina s kravkou za 1.republiky máslo prodávala na trh. Bylo příliš cenné, aby ho sami jedli. Tudíž si nějak neumím představit, že by s ním dělali ještě něco jiného... :) Kdybych si měla tipnout, za snadno dostupné mazadlo bych považovala spíše sádlo. - Ale přiznávám, že Olbracht měl jednoznačné sklony sociální poměry přiostřovat a za znalkyni dobových poměrů se nepovažuji, takže se nehádám :) Jen mě to zarazilo. - Majetkové poměry Weasleyových jsem si možná v hlavě zbytečně zdramatizovala. A souhlasím, že pan lékárník by asi mohl mít i nějaké další možnosti. Zajímavé postřehy o Aloe ;-).”
mariaa:
“Pro mim: díky :).”
mim:
“Príjemná poviedka, hoci nekanonická. Zaujala ma natoľko, že som si ju preložila do slovenčiny, ak by niekto mal záujem rada sa s ňou podelím. (preložená so súhlasom autorky) môj mail : mimi.jordan@gmail.com”
finde:
“příjemné počteníčko”
bedrníka:
“Docela milé AU, laskavý lékárník Snape je sice nekanonický, ale zase má popáleninové jizvy a je nezkušený v sexu. :-)”

A Drowning Desire

Odkaz | Autor: lore | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape/Lupin | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Victory and defeat under the moonlight.
Klíčová slova: sex s vlkodlakem, drabble


A Kind Word or Two

Odkaz | Autor: EntreNous | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Remus Lupin/Ron Weasley | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Ron is spending the holiday mostly by himself in a house full of people. Remus is alone in more ways than Ron realizes. Varování: chan (Ron is 16)
Klíčová slova: chan, PWP


A Little More Than Comfort

Odkaz | Autor: Lassenia | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Sirius Black / Remus Lupin | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Reunion, Fantasies and Sex. Another answer to my "straight challenge".
Klíčová slova:


A Matter of Size

Odkaz | Autor: Amy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape/Harry | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry has a small boy's fascination for big things. varování: Chan (16)
Klíčová slova: AU, Crack, Chan, voyeurism


Ablaze

Odkaz | Autor: madeyemax | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Sirius Black / James Potter | Rating: R | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: A night at a Muggle circus reveals one of Sirius's biggest kinks.
Klíčová slova:


Ako sme to prežili

Odkaz | Autor: Kami | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Remus Lupin, Severus Snape, Sirius Black, Peter Petigrew, James Lupin, Lilly Evans, Lord V. | Rating: K | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Poviedka Ako sme to prežili je v období prvej vojny. Všetky postavy sú už vonku zo školy. Tehotná Lilly a James bývajú v spoločnom dome. Sú šťastní a neuvedomujú si situáciu vonku. Sirius nevie čo so sebou. Pravidelne navštevuje najlepšieho priateľa s jeho ženou, no momenty samoty sú preňho na nevydržanie. Remus vie, že ho v Ráde podozrievajú z predávania informácií druhej strane. Občas má chuť urobiť tak naozaj. Severus chce mať od všetkého pokoj. Vrátane života. A Peter? Ten si začína užívať dôležitosť špeha.
Klíčová slova: deprese


Animal Instincts

Odkaz | Autor: Llama | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter, James Potter, Sirius Black | Rating: R | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: What Harry wants, Harry gets. With a little help from his fairy godfather.
Klíčová slova:


Bath Time

Odkaz | Autor: inamac | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Petunia Dursley/Sirius Black | Rating: NC-17 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry is not the only one to encounter a black dog in Privet Drive.
Klíčová slova: sex, dog, Padfoot, 4 Privet Drive, light bestiality, bathing/washing


Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Odkaz | Autor: anitaray | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: AB | Rating: bez omezení (G) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Brumbál měl jeden ze svých geniálních nápadů: sedl si a sepsal svoji strategii. Překlad povídky Dumbledore´s 21-Point Master Plan od anitaray. Přeložila ioannina
Klíčová slova: humor


Candy From Strangers

Odkaz | Autor: Amy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Sirius/Neville | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Sirius sees Neville studying out by the forest, and uses Padfoot to lure him into a friendship, and more. Varování: chan (14), present tense, doggie erections
Klíčová slova: chan


Čtyři pohřby a jedna svatba

Odkaz | Autor: Isis | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HG, RW, Viktor K., NL, DM, Colin C. | Rating: bez omezení | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Co se dozvíme z novinových článků o bývalých studentech Bradavic? Nevhodné pro děti do 3 let, hrozí vdechnutí drobných předmětů - z důvodu nezvladatelného smíchu. Originál zde: https://archiveofourown.org/works/2602532
Klíčová slova: humor, po válce


Damage Control

Odkaz | Autor: Juxian Tang | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, jiní/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Pokračování Naruby od Amanuensis//ČJ překlad: http://www.ffdenik.cz/index.php?str=viewstory&max-yv=1&cmid=no&tale=4090
Klíčová slova: znásilnění, násilí, sex


Dark Marauder

Odkaz | Autor: BajaB | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: SB, RL, JP, PP | Rating: T | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: The Maruaders were not nice people, but what if the gang was as Dark as they should at first glance appear to be?
Klíčová slova: Dark Marauders, Murders, Violence, AU


Dovolená 2 aneb Bradavice opět dobývají svět

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: profesorský sbor z Bradavic | Rating: přístupné | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 11
Shrnutí: Z deníčku Severuse Snapea: Oprášil jsem tvé mrtvé listy, neboť má mysl tuší další podpásovku. Blíží se zimní prázdniny a mně je již teď naprosto jasné, že Brumbál dělá to, co doufám, že nedělá, protože jestli to dělá, tak já taky něco udělám!
Klíčová slova: parodie, humor


Down With The Patriarchy!

Odkaz | Autor: ceredwen | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Hermione Granger / Sirius Black | Rating: R | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Sirius is a product of the seventies.
Klíčová slova:


Dream within a Dream

Odkaz | Autor: ac1d6urn / firefly-wp | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS, HP | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Ilustrace k Prasklince v čase. Stejně jako v případě literární předlohy, jde o preslash.
Klíčová slova:


Driving the Ford Focus

Odkaz | Autor: nimrod_9 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape/Lupin | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: neuvedeno
Klíčová slova: pissing


Everything He Has to Give

Odkaz | Autor: r_grayjoy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape/Lupin | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus doesn't understand the nature of his relationship with Remus, or why he should be the one to inspire such passion in him. [Time period isn't specified, so place it in whatever era you like best!] sex, PWP, masturbation, semen kink
Klíčová slova: PWP


Falling... falling...

Odkaz | Autor: centaury_squill | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Severus Snape / Sirius Black | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: You couldn't really call Sirius and Severus friends, but they do have an... arrangement. (AU after DH, both Sirius and Severus are still alive and in a sort of enemies-with-benefits relationship.)
Klíčová slova:


Fanged Frisbees for the Win

Odkaz | Autor: nimrod_9 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Remus/Severus | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Day 4 of HP May Madness, challenge: amazing race.
Klíčová slova:


Fifty-three Stories About Snape and Black

Odkaz | Autor: Amanuensis | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape/Sirius | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: A parody written for the Intimate Enemies (Snape/Black) FQF, consisting of all 53 challenges, answered.
Klíčová slova: parodie, humor


For the Cause

Odkaz | Autor: Paronomania | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HG/SS/AD | Rating: Hard R | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Snape's protection is as bad or worse than the danger from which Hermione is fleeing. Varování: Bestiality, Chan, Coercion, Rape, NonCon, Sex, Dark
Klíčová slova: Rape, NonCon, Sex, Darkfic


Garry Poker a vězeň z Az-Karbanu

Odkaz | Autor: Garry Poker | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Nemá smysl vypisovat… leda snad: obměny všech postav tam najdete | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 19
Shrnutí: Zcela nový Garry Poker dle tradiční receptury! Více šťávy, více chuti a dvakrát tolik ovoce a vitamínů než v předchozích dílech. A aby toho nebylo málo, také o 20% méně kalorií! Kdo je mezinárodně hledaný uprchlík, koho a jak uplatil, aby se dostal z přísně střeženého Az-Karbanu, a co to má společného s Garrym Pokerem, když tato literární série je jen a jen o něm a o nikom jiném?
Klíčová slova:


Stránky: