Povídky čtenáře/čtenářky SinamLlumi
z fandomu Originální Fic

Andílku

Odkaz | Autor: M.R.K.E.V. | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: dívka, andílek, matka aj. | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Autorka napsala: Povídka, která mi strašně dlouho ležela v hlavě. A ještě dýl mi její první verze ležela v počítači. Konečně je hotová a díky beta-readu mojí milované Asweroth připravená k uveřejnění. Tak ji tady máte a doufám, že se vám budou líbit i moje ne HP povídky.
Klíčová slova:


Bratříček

Odkaz | Autor: Dahaka | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Florian/Dany | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 38
Shrnutí: Florian je normální mladík jenž se chystá po prázdninách na lékařskou fakultu. Ovšem jeho orientace je poněkud jiná. Problémy nastanou když se jeho matka zasnoubí s novým přítelem a náš milý chudák Flo nafasuje nového brášku. Jejich soužití však nebude lehké, jelikož Dany je rozený provokatér a s bratříčkem si rád hraje na kočku a myš, navíc jeho orientace je také jaksi sporná. Jak tohle dopadne? Vydrží Florian odolávat tomuhle tabu nebo ho zláká zakázané ovoce v podobě nevlastního bratříčka?
Klíčová slova:


Dívka s lampou

Odkaz | Autor: Arengil | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: dvě :) | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: "Povídka je určena: 1. Pro všechny ženy, které kdysi byly dívkami, nebo jimi právě jsou. 2. Pro všechny, které kdy marně toužily po přítelkyni, po sestře, po důvěrnici... 3. Pro příznivkyně femme-slashe, přestože se tu vyskytuje jen ve stopovém množství."
Klíčová slova: drabble, femslash


Dva druhy sejra

Odkaz | Autor: Lord Roderik Galant | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Jarvo, Lví král, Briánek, Billy a další | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Autorova slova: Příběh pana veterináře alias Jarva už znáte. Nyní je na čase vyslechnout si i druhou stranu. Možná vás překvapí, kolik kostlivců se skrývá ve skříni Lvího krále, jenž je dokonalým příkladem člověka otročícího vlastní výjimečnosti. (A neříkejte, že jsem vás nevaroval!)
Klíčová slova:


Kapky

Odkaz | Autor: Estriel | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: ona/ona | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Láska kamarádky ke kamarádce... když city nakonec poleví.
Klíčová slova: femslash, vypravěč ve druhé osobě


Trest anděla

Odkaz | Autor: Reina | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2012-04-19 | Počet kapitol: 3
Shrnutí:
Klíčová slova:

Zuzi:
“Je to pěkné”
Ostravanka:
“q”
shadow:
“...”
mariaa:
“Na základě komentářů, ráda tuto povídku vynechám :D...”
zmije:
“Tak tohle je teda fakt strašnej blábol... Krom toho jsem si všimla zajímavé věci - Ren, která povídku vložila a hodnotila/jenom a pouze tuto jedinou/, má v profilu odkaz na svůj web - a hádejte, kam to vede? Tak to vypadá, že Ren a Reina je ta stejná osoba. Pro padlé anděly nejspíš pravidla neplatí...”
Akkarra:
“Nevím, jestli se mám skácet k zemi hrůzou nebo smíchy, ale když si vzpomenu na první odstavec, jehož celková stylistika mě přinutila přemýšlet, jakým že jazykem je to psáno (po chvíli pracného překladu se ukázalo, že se skutečně jedná o češtinu), tak se jednozančně kloním k té hrůze.... Jenom by mě zajímalo, jestli je slečna skutečně tak... chmm... ehm... nebo jestli tady zapracoval strýček překladač... ;)”
SinamLlumi:
“LOOOOL! Slečna možná krásná bude, bohužel její psaní nikoliv. Jestli jste tu někdo z východních Čech, kde prosím vás leží ten (ta, to) Cherls ??? :) A neodpustím si pro někoho možná hnusnou poznámku, ale netušila jsem, že andělé jsou tak tupí. :) S.L.”
AnneMaria:
“Nádherná povídka od nádherné slečny. Musím říct milá Reino: Děláš to jen 5 měsíců a už sklízíš ovoce. Blahopřeju :D”
Ren:
“:))”

Zkáza a Naděje

Odkaz | Autor: Lady Corten | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Aka, Lorik, Merik a další | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 65
Shrnutí: První díl trilogie Aka: Příběh o jedné dívce, která se musí stát chlapcem, aby zakryla jednu velkou lež. O princi, který neví, jestli chce být princem. A mágovi, který je opředen mnohými příběhy tak hustě, že už sám neví, co je pravdou a co lží. A když do toho vložíme jedno proroctví a skupinu vyděšených bohů, tak dostaneme svět, o kterém si budete muset přečíst víc, jestli chcete vědět, jak to vše ve skutečnosti bylo.
Klíčová slova: Proroctví, mág, čaroděj, válka, osud