Povídky čtenáře/čtenářky SinamLlumi
z fandomu Harry Potter

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

...and to all a good night / Merry Christmas, Git!

Odkaz | Autor: someoldcat (acatnamedeaster) | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Remus/Severus/Sirius | Rating: NWS | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus se na Štědrý den vloudil do Nebelvírské věže, a co z toho vzešlo. :)
Klíčová slova: sex, humor, art, Kinky Kristmas 2010, double penetration


(Self) Love In An Elevator

Odkaz | Autor: ragdoll | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Alastor Moody | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Alastor Moody in a Ministry of Magic Lift with a Potions Flask Wankfest 2011 winner
Klíčová slova: Priapus curse, masturbace


20 věcí, které jste bezpochyby chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Odkaz | Autor: Mathilda | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape | Rating: od 15 let | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: 20 věcí, které jste nevěděli o profesoru Snapeovi...
Klíčová slova:


25 stories Penknife never wrote about the Marauders

Odkaz | Autor: Penknife | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Remus, Sirius, James, Peter, Lily, Snape, Tonks | Rating: PG-13 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: A brief summary of 25 stories I resisted writing for the fanfic100 challenge. All prompts swiped from the fanfic100 chart.
Klíčová slova:


31 Flavours

Odkaz | Autor: Diana Williams | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape/Lupin | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 32
Shrnutí: neuvedeno
Klíčová slova:


31 příchutí

Odkaz | Autor: Diana Williams | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Remus Lupin | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 33
Shrnutí: Remus Lupin a Severus Snape už spolu žijí téměř rok. Jejich vztahu není co vytknout, sex je fajn a přesto... Lupinovi cosi chybí. Proto se pokusí přesvědčit svého partnera, aby spolu vyzkoušeli něco nového... Povídka, ve které si opravdu každý najde to svoje. Jinak vracíme peníze!
Klíčová slova: snupin, sex


A Bottle of Chocolate Sauce and Thou

Odkaz | Autor: Bluestocking | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: SS/RL | Rating: PG-13 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Remus has a request for his birthday. Severus has a problem overthinking things.
Klíčová slova: humor, čokoláda, romantika


A Cup Of Kindness Yet

Odkaz | Autor: odogoddess | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape/Lupin | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Prompt: Historical, non-magical AU, set in either Victorian or Industrial England. Please no nobility/manor stuff. Also requested was: AU/AR magical or non-magical. Romance, angst, dark as long as there is a hopeful ending (can be death). AU, Bonding and werewolves. H/C, physical disability, love under difficult circumstances.
Klíčová slova: nemagické AU

Benny:
“Své výtky jsem překladatelce napsala.Samozřejmě za to co autorka vytvořila Mim nemůže.Miluji Anglii v době viktoriánské, tu špinu v ulicích, prostitutky a bezutišelnost té doby.Každopádně z toho šlo vydupat více.Dobrá trojka.//Ohledně výtek Sinam Llumi;už když si přečtete,že je to povídka bez magie a celé AU,čtenář musí počitat s tím,že postavy budou OOC.Řehtala jsem se při představě Siriuse Blacka coby piráta to prostě jinak nešlo.Ohledně použití másla.Třeba to Severusovi víc vonělo než Aloe:)Mne osobně vadilo popsaná otevřenost rodičů obou hlavních postav vůči své sexualitě.Přece jen viktoriánská doba byla dost prudérní.”
SinamLlumi:
“Venkoncem o ničem příběh s OOC postavami a ke všemu se mi nelíbilo, jak je to napsané – třeba ten prsten, ten jako vedl kam? Odkdy Snape na potkání vypráví o rodinných poměrech svých známých jak babka z dědiny? Ta trojka, co dávám, je doslova s odřenýma ušima za těch několik jednotlivých vět, které se povedly. O nějakých reáliích bych se tady absolutně nebavila – rádoby dobový přízvuk drásal můj cit pro jazyk, dokonce i já vím, že na vši patří jiné byliny atd. :) PS: Bell, tvé máslové teorii nešlo odolat. :) Já sice z nuzných poměrů nepocházím, ale hádám, že hrudka másla by pro hrdého majitele byť jediné kravky neměla být problém. Natož pro inkriminovanou rodinu statkářů. :) Nevím, jak fakt, že si dělnické masy v srdci Evropy o 60 let později mazaly chleba margarínem souvisí s tím, co si na svůj krajíc patlal Londýnský lékárník v roce 1867... :) Když, tak bych spíš měla pochyby o vhodnosti másla jako lubrikantu – já vím, co tehdy velice jiného, ale zrovna u odborníka bych čekala, že sáhne třeba po gelu z aloe vera, když už nestačí plivnout do dlaně. :) S.L.”
belldandy:
“Asi 3 - 4. Je to potíž. Moje první čisté AU odehrávající se ve viktoriánské Anglii, kde se nevyskytují vůbec žádní kouzelníci. Jak hodnotit povídku, kde se shodou okolností objevují postavy se stejným jménem a leda jen vzdáleně podobnou povahou jako v HP, ovšem v naprosto nových situací a vzájemných vztazích. – Co třeba, když nemůžu hledět na věrnost originálu, podívat se na realističnost jako takovou .Tím spíše, že tato fikce je psána se zřejmou snahou o realističnost. A já přiznávám, že právě tohle na ní velmi oceňuji. Zde je pár reálií, o nichž mám jistou pochybnost (Jistá si svými výhradami právě nejsem... Většina mých poznatků se váže ke střední Evropě :), jenže Londýn byl v tento čas už svého druhu nadnárodním velkoměstem.) : * V 19. století by vícečetná rodina neměla nikomu stát za komentář o „plodnosti“, protože takový typ rodiny byl tehdy normou. Překvapit by mohl leda fakt, že se všechny děti v ní dožily vyššího věku. * Ještě v době první republiky se prostituce, z dnes těžko pochopitelných důvodů, považovala za přijatelnější než „samohana“, ovšem je dost možné, že byla o něco přijatelnější než sodomie. :) * Ještě má babička pocházející z chudých poměrů považovala máslo za sváteční pochoutku a nikoli každodenní poživatinu. Těžko si představit, že rodina, která se má, co ohánět, aby uživila všechny své členy, bude mít másla na rozdávání. (Sami nejspíš jedli jen tvaroh.) Hojný výskyt másla v tomto příběhu mě proto zaráží. I když o jeho užití bych nechtěla s autorkou polemizovat. V tom mě přesvědčila, že ví, o čem píše. :) – Každopádně musím říct, že mě tahle věc docela sedla, právě díky výše zmíněné snaze o reálnost a věcnému způsobu vyjadřování. Potěšila mě mnohem víc než průměrně. A moc děkuji Mim za možnost si ji přečíst. Je to opravdu přijemná a milá fikce. :) // S.L.: Jak si pamatuji z Olbrachta, rodina s kravkou za 1.republiky máslo prodávala na trh. Bylo příliš cenné, aby ho sami jedli. Tudíž si nějak neumím představit, že by s ním dělali ještě něco jiného... :) Kdybych si měla tipnout, za snadno dostupné mazadlo bych považovala spíše sádlo. - Ale přiznávám, že Olbracht měl jednoznačné sklony sociální poměry přiostřovat a za znalkyni dobových poměrů se nepovažuji, takže se nehádám :) Jen mě to zarazilo. - Majetkové poměry Weasleyových jsem si možná v hlavě zbytečně zdramatizovala. A souhlasím, že pan lékárník by asi mohl mít i nějaké další možnosti. Zajímavé postřehy o Aloe ;-).”
mariaa:
“Pro mim: díky :).”
mim:
“Príjemná poviedka, hoci nekanonická. Zaujala ma natoľko, že som si ju preložila do slovenčiny, ak by niekto mal záujem rada sa s ňou podelím. (preložená so súhlasom autorky) môj mail : mimi.jordan@gmail.com”
finde:
“příjemné počteníčko”
bedrníka:
“Docela milé AU, laskavý lékárník Snape je sice nekanonický, ale zase má popáleninové jizvy a je nezkušený v sexu. :-)”

A Cure for Dreams

Odkaz | Autor: MusIgneus | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape/Lupin | Rating: R | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Response to challenge #116: After an unplanned/unexpected night of intimacy, Snape acts more coldly than ever toward Lupin, apparently regretting opening up to anyone. Follows A Short Measure and Nightmare (although you do not need to have read these first).
Klíčová slova: drama


A Drowning Desire

Odkaz | Autor: lore | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape/Lupin | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Victory and defeat under the moonlight.
Klíčová slova: sex s vlkodlakem, drabble


A Friendly Wager

Odkaz | Autor: GMTH | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: SS, SB, RL, HG | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Lupin a Black uzavřou sázku, kdo se první vyspí s Hermionou, ale Snape k tomu má co říct…
Klíčová slova: het, humor, AU


A Good Night series

Odkaz | Autor: someoldcat (acatnamedeaster) | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Severus/Sirius, příležitostně Severus/Sirius/Remus | Rating: NWS, NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2011-07-09 | Počet kapitol: 24
Shrnutí: Severus přistihne Remuse a Siriuse při požívání jisté psychotropní látky... a přidá se. Kombinace obrázků a krátkých textů.
Klíčová slova: sex, art, humor, Marauders


A is for Awkward - fanart

Odkaz | Autor: someoldcat (acatnamedeaster) | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Snape/Pomfreyová | Rating: NOT WORK SAFE | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: While taking care of Severus during his long convalescence after surviving Nagini´s attack, Madam Pomfrey decides he´s in need of a thorough examination. Things go pear shaped from there.
Klíčová slova: fanart, rektální vyšetření, humor


A Kind Word or Two

Odkaz | Autor: EntreNous | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Remus Lupin/Ron Weasley | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Ron is spending the holiday mostly by himself in a house full of people. Remus is alone in more ways than Ron realizes. Varování: chan (Ron is 16)
Klíčová slova: chan, PWP


A Little More Than Comfort

Odkaz | Autor: Lassenia | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Sirius Black / Remus Lupin | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Reunion, Fantasies and Sex. Another answer to my "straight challenge".
Klíčová slova:


A Matter of Size

Odkaz | Autor: Amy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape/Harry | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry has a small boy's fascination for big things. varování: Chan (16)
Klíčová slova: AU, Crack, Chan, voyeurism


A Short Measure

Odkaz | Autor: MusIgneus | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Severus Snape/Remus Lupin, Lucius Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Remus is captured by Death Eaters, and Severus does what he must.
Klíčová slova: non-con , rape


A Toy at Christmas

Odkaz | Autor: thegildedmagpie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Barty Crouch Jr.-as-Moody/Draco, implied Moody/Flitwick | Rating: R | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Nothing turns Draco on more than being treated like a sex toy. And in the guise of his fourth-year Defense Against the Dark Arts teacher, Barty Crouch is only too happy to treat him that way.
Klíčová slova:


A Tutor for Teddy

Odkaz | Autor: lore | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape/Lupin, Teddy | Rating: R | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Remus hires Teddy a tutor, but it's Remus who ends up learning a thing or two.
Klíčová slova: sex, Snape je pokládán za mrtvého,


A Very Potter Musical

Odkaz | Autor: Matt Lang & Team StarKid | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanvid | Postavy: prakticky celá parta z HP | Rating: PG-13 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Studentský muzikál, parodující Harryho Pottera. Odkaz na verzi s českými titulky: http://www.videacesky.cz/serialy/a-very-potter-musical
Klíčová slova: video, parodie, humor, muzikál


A Very Potter Sequel - fanvid

Odkaz | Autor: Matt Lang & Team StarKid | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanvid | Postavy: prakticky celá parta z HP | Rating: PG-13 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Pokračování báječného AVPM, studentský muzikál parodující Harry Pottera. Verze s českými titulky: http://www.videacesky.cz/serialy/a-very-potter-sequel
Klíčová slova: video, parodie, humor, muzikál


Ablaze

Odkaz | Autor: madeyemax | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Sirius Black / James Potter | Rating: R | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: A night at a Muggle circus reveals one of Sirius's biggest kinks.
Klíčová slova:


Adrenaline Junkies

Odkaz | Autor: Snegurochka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: SB/Charlie Weasley | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: "It's kinky, sure," Sirius murmured, closing in behind Charlie and whispering across the back of his neck, "but if you're interested in magical creatures, and I think maybe you are, you've got one right here. And he owes you a favour." Varování: PWP, sex, bestiality, humor
Klíčová slova: PWP, humor


Ako sme to prežili

Odkaz | Autor: Kami | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Remus Lupin, Severus Snape, Sirius Black, Peter Petigrew, James Lupin, Lilly Evans, Lord V. | Rating: K | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Poviedka Ako sme to prežili je v období prvej vojny. Všetky postavy sú už vonku zo školy. Tehotná Lilly a James bývajú v spoločnom dome. Sú šťastní a neuvedomujú si situáciu vonku. Sirius nevie čo so sebou. Pravidelne navštevuje najlepšieho priateľa s jeho ženou, no momenty samoty sú preňho na nevydržanie. Remus vie, že ho v Ráde podozrievajú z predávania informácií druhej strane. Občas má chuť urobiť tak naozaj. Severus chce mať od všetkého pokoj. Vrátane života. A Peter? Ten si začína užívať dôležitosť špeha.
Klíčová slova: deprese


All in the Family

Odkaz | Autor: Elfflame | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Sirius / Draco, mention of Sirius / Regulus, Lucius / Draco suggested | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Snape warned him not to go into the basement…
Klíčová slova:


|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|