Povídky čtenáře/čtenářky Sarkan
z fandomu LOTR

Hvězda přišla do Imladris

Odkaz | Autor: Morgana | Fandom: LOTR | Jazyk: ČJ | Postavy: Erestor/Glorfindel | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Do Imladris přijde vyčerpaný elf, který s sebou nese drahocenné břemeno. Glorfindel je Glorfindel, proto se mu snaží přiblížit.
Klíčová slova: sexuální zneužívání, Mpreg

Sarkan:
“...”
Vithra:
“.”
shadow:
“Já sladké ráda.”
Sargo:
“Medu bylo mi dnes třeba, a ej, byl sladký. :-)”
Usmevava_Barush:
“.”
Ostravanka:
“q”
Akkarra:
“Tuhle si moc dobře pamatuju a jak je řečeno níže - med z ní přímo kape. Nemůžu říct, že by konkrétně tohle bylo moje oblíbené čtení.”
Mrmla:
“..”
Benny:
“Řikám si, Benny neblbni a nečti jen snarry, rozšiř si pohled na slash z Pána prstenů;jednorázovku dáš!!Merline, to byl děsně blbej nápad!!Deklarovaný počet není jedna část ale asi 6?Přestala jsem dávat pozor.Přesto dočteno a zklamání je neskonalé.Mpreg v pohodě, nic zavadného, jako těhotenství nebo porod samotný, popsáno není.Tudiž i čtenář, který mužskou graviditu nevyhledavá, nebude znechucen.Sexuální útlak také není explicivně popsán.Ono to celé spiše působí jako venezuelská telenovela, kde všichni chrání hrdinku před zlosynem.//MALÝ SPOILER;Zlosyn si přijede pro Juanitu, nějaký uvědomělý samomstitel ho píchne dýkou a vzápěti nechavá odříhnou malou Juanitku nad tělem jejího proradného otce?!?//Utvrdila jsem se v tom, že raději si milionkrát přečtu o vynuceném svazku mezi Severusem a Harrym než znova cokoli z LOTR.”
Samy:
“Velice sladké a roztomilé čtení téměř i pro nejmenší do chmurných dnů či večer pod peřinu.”
Pyriel:
“Pokud nemáte rádi sladké povídky, tak tohle pro vás nebude - jak jsem kdesi četla, med z ní přímo kape. Ale stejně ji miluju, hlavně kvůli té malé elfince.”