Povídky čtenáře/čtenářky Samy
z fandomu Harry Potter

A Very Potter Musical

Odkaz | Autor: Matt Lang & Team StarKid | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanvid | Postavy: prakticky celá parta z HP | Rating: PG-13 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Studentský muzikál, parodující Harryho Pottera. Odkaz na verzi s českými titulky: http://www.videacesky.cz/serialy/a-very-potter-musical
Klíčová slova: video, parodie, humor, muzikál


A Very Potter Sequel - fanvid

Odkaz | Autor: Matt Lang & Team StarKid | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanvid | Postavy: prakticky celá parta z HP | Rating: PG-13 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Pokračování báječného AVPM, studentský muzikál parodující Harry Pottera. Verze s českými titulky: http://www.videacesky.cz/serialy/a-very-potter-sequel
Klíčová slova: video, parodie, humor, muzikál


Milý Ježíšku

Odkaz | Autor: faithwood | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Draco si potřebuje něco vyřídit s Ježíškem.
Klíčová slova: humor


Nebeský život

Odkaz | Autor: Rorry | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Místo a doba děje: Dimenze jemnohmotného světa, ve které existují naše myšlenkové energie, mezi dopsání šestého dílu HP a začátkem psaní dílu sedmého. Shrnutí: Co se stane, když se původní myšlenková energie J.K.Rowling tvořící její postavy smísí s OOC pisálků fanfiction?
Klíčová slova: humor , drarry


Neschopen hadího slova

Odkaz | Autor: DementorDelta | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape / Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry se skamarádí s tvorem plaché povahy
Klíčová slova: sex

l.enik.c:
“Začalo to dobře, líbilo se mi téma, styl vyprávění, i vystihnutí charakterů, přestože mi tam chybělo alespoň nějaké rozumné nastíněni toho, proč se Harry zamiloval. Konec to ale absolutně zabil. Sklouzlo to k naprosto neuvěřitelnému klišé, kdy to mělo rychlý spád a celkový dojem mi to úplně zabilo, zejména pak Severusovo chování. Jinak klobouk dolů před autorkou, že se pustila do tak ožehavého tématu, jako je zoofilie a vlastně i nastíněni pedofilie.”
FemmeFragile:
“K přečtení”
Vai:
“povídka se mi líbila, bylo to zase něco trochu jiného...”
ygritte:
“Jo, tohle si pamatuju. Velmi originální zápletka a i zpracování se mi líbilo. Takže za 5.”
kripolik:
“Neuvěřitelné! Hady nemám ráda, zoofilie mi taky nic neříká, ale tohle se mi moc líbilo :D”
Extasy:
“Námět super. Teprve se Snarry začínám, takže mně se ten nápad líbil. Překlad mě trochu bolel, zdržoval mě místy špatný slovosled, musela jsem se hodněkrát vracet, ale jako celek to bylo skvělé.”
Garfielda:
“Všechno bylo předvídatelné, protože to tu bylo už několikrát. Mně to např. připomnělo některé staré povídky od Lamar na stejný pár. Ale je to napsaný tak, že se občas při čtení svírá srdce. Poznámka k překladu. Neseděl mi, po pár odstavcích jsem přešla na AJ.”
Lanevra:
“Je docela zvláštní, že jsem tuhle povídku ještě nehodnotila... je naprosto nezapomenutelná a po všech těch vlkodlacích a psech, velmi originální. Mám ji ráda.”
Rulie:
“myslím, že to byla vůbec první povídka, kterou jsem kdy z HP přečetla, ale pořád je podivně znepokojující a zároveň skvělá”
Fleur Tera:
“už som ju čítala strašne dávno a stále patrí k mojim obľúbeným :)”
LiviaCullen:
“:P”
Lucie:
“Nic moc jsme nečekala a byla jsme mile překvapena.”
Cora:
“Jedna z těch netradičních; za přečtení stojí minimálně kvůli té neotřelé zápletce. Divím se sama sobě, jak mi sex s TÍMHLE druhem tvora může přijít tak... normální??! :-)”
jesssnape:
“=)”
Meera:
“Skvělá povídka, už od začátku jsem sice nějak tušila, že to bude snape, ale dojem z povídky mi to vůbec nezkazilo, ba naopak. :)”
Casiopea:
“Jj, taky jedna z mých prvních. Přečteno asi 3x. Patří mezi ty chmuroplašné. :)”
Benny:
“Proč 5*?Zoofil nejsem(ale ono to zas tak zoofilie nebyla), ale ty dialogy byly skvostné.Jedna z mých prvních, nemůžu jinak.”
Adelaine:
“Sex s hadem mi to tedy trochu kazil, ale rozhodně napsáno čtivě a netradiční nápad.”
finde:
“vynikající (nemáte někdo odkaz na pokračování Ráno poté?)”
Mrmla:
“--”
delatrix:
“Povídku na takovéto téma jsem ještě nečetla. Jedná se opravdu o zvláštní nápad jak zneužít toho, že má Harry hadí jazyk a zároveň má tato povídka dobrý konec.”
belldandy:
“Asi mám proti sexu se zvířaty pořád předsudky :), každopádně tahle povídka mě trochu zklamala. Což prostě znamená, že jsem od ní čekala víc. Bylo to zajimavé, bylo to originální, bylo to docela čtivé - nicméně to pro mě nebylo tak docela uvěřitelné. A v příběh je třeba alespoň při čtení věřit, jinak to nějak není ono. V.KouleCH.: Teda, já vždy měla za to, že to byl celou dobu Snape. Chápu, že mluvil často dočista jako had. :) // To je normální ... A nejhorší je, když ti to někdo vysvětlí a ty máš při tom pocit, že ve tvé verzi byl příběh lepší a zajímavější. :) /// Finde: Tento odkaz, obávám se, spadá pod "respektujte autory a nezadávejte na FF deníku povídky stažené z internetu". Nicméně, pokud se mi ozveš na belldandy@seznam.cz pošlu ti povídku, případně odkaz na archívovanou verzi.”
ranchan:
“hezké... četlo se to pěkně plynuje a erotické okamžiky byly zajímavé”
Sectumsempra:
“jedna z oblibenych :)”
te.ss.sa:
“úžasně nápadítá a úžasně napsaná povídka :D”
Velká_koule_chaosu:
“Povídka krásná. Ovšem četla jsem si již nekolikrát a stále mi uniká kdy byl s Harrym had a kdy Snape jako had. Nebo to byl pořád Snape had? Tož asi ne... No prostě v tom jsem se nikdy nezorientovala. /Bell: Asi ano. :) Mně zmátl ten začátek, kdy jsem si myslela, že se Harry seznámil s opravdovým hadem a Snape za nim přijde až poté, co vyslechne, jak had říká, že chce Harry se Snapem hnízdit :D (poté jak mu Severus přinese na zasazení ty semínka pětilistu). No nevadí. Pochopit věci úplně jinak, než jak jsou myšleny to je moje specialita... :D Jinak děkuji moc za vysvětlení. :)/”
Slythoryn:
“Neobvyklý děj, ale slashu tolik neholduju...”
Victoria:
“Chystám se na to ;-)”
mariaa:
“Moc ráda se k ní vracím - to mluví snad za vše :).”
Nexer:
“...”
Mája:
“Tato povídka mě pobavila, ráda si ji za čas přečtu znova.”
ZJTrane:
“Skvelé. Ja som si to vážne užila s hadom so Severusom toho milujem a napodiv aj s Potterom.”
Akkarra:
“Trochu mě zklamal závěr, ale jinak si nemůžu stěžovat. Nejlepší jsou sexuální scény s hadem. Škoda, že nebyly dotažené až "do konce". :)”
assez:
“Ano.”
zmije:
“Výrazné jazykové, mluvnické i logické nedostatky. Nicméně povídka jako taková je fajn. ”
Nade:
“Vždycky je dobré pořídit si malého živého mazlíčka.”
Ivet:
“Opravdu HP/SS často nečtu, ale po doporučení a dokopání k přečtení jsem nelitovala. Určitě za to stojí. Vážně dobrá myšlenka.”
Samy:
“Tohle je asi druhá povídka s tímhle párem, kterou jsem kdy četla. Povídka, která mě přinutila přemýšlet o tom, kde jsou hranice mezi tím, co je zvláštní a co je divné. A přesto je to psáno stylem úplně přirozeným, po kterém si někteří možná budou chtít pořídit kamaráda hada.”
Lilithka:
“Tahle povídka se nesmazatelně vepsala do mého povědomí. Její styl, myšlenka i propracovanost. ”
Istar Halabába:
“Tahle povídka je první slash, který jsem četla (ve skutečnosti vlastně třetí, ale první delší a... no prostě první). Ta dobrá duše, která mi ji dala přečíst, chtěla vědět, co tomu řeknu, a já jsem jí tehdy odpověděla: ´...jak jsem to tak četla, dostala jsem hlad, protože tam pořád něco jedli... četla jsem docela zaujatě, ale nemůžu říct, že bych si hned chtěla přečíst něco podobného.´ A přečetla jsem si a brzy a pak i něco podobného a ráda :)”
D.J. Orlovský:
“Skvělá povídka o tom, že byste se neměli bavit z cizími hady, ani když vypadají tak přátelsky. Nikdy nevíte, co se z toho může vyklubat. Skvělá je ta hadem asistovaná mastrubace.”
bedrníka:
“Já jsem tuhle povídku teda nečetla, ale musím jí dát pět bodů za mojí maminku, protože ji měla moc ráda. :-)”
Mandragora:
“To že se Harry skamarádí s hadem není až tak neobvyklé, ale vývoj jejich přátelství už ano. A had má rád vajíčka a i něco jiného.”

Pekelná vášeň

Odkaz | Autor: Severka Plamenná | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Antislash...malá hloupůstka...žert trochu na Severusův účet, ale hlavně na účet těch, kteří mi z něj dělají gaye (ach jéje!).
Klíčová slova: parodie, humor


Přeřeknutí

Odkaz | Autor: Seeker | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Zlatoslav Lockhart | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Snape svému milenci neumýslně prozradí své nejtajnější přání
Klíčová slova: Snape, Lockhart, humor, sex


Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Odkaz | Autor: Dayspring | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter / Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 44
Shrnutí: Proč by měl Draco Malfoy čekat, až svět zachrání Harry Potter? Plný nespokojenosti s rodinou předurčeností vezme záležitosti do vlastních rukou.
Klíčová slova: drarry, elf, Mpreg


Šílenství má jméno

Odkaz | Autor: Brygminka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy, Harry Potter/OMC | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Voldemort byl poražen. Harry žije pryč od světa kouzel a jedinou zábavou mu jsou vztahy přes internet. Alespoň tedy do té doby, než objeví místo s názvem Asylum...
Klíčová slova: po válce , drarry


Zimní zjevení

Odkaz | Autor: Mats Christiana | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Vánoční večer skrývá na taneční parketu jednoho nočního klubu pro Harryho nečekané překvapení.
Klíčová slova: po válce, vánoční , Drarry


Zločin a trest

Odkaz | Autor: Ingrid | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy, Severus Snape/Lucius Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 51
Shrnutí: O lásce, která se zrodila zločinem a ani trest ji nedokázal zabít... Všechny kapitoly zde, ale je potřeba zaregistrovat se. :) Jinde se tato povídka celá bohužel nevyskytuje. http://www.napoj-lasky.com/search.php?rstext=all-phpRS-all&rstema=115
Klíčová slova: drama, násilí, romantika, erotika, humor, parodie