Povídky čtenáře/čtenářky SSnape
z fandomu Harry Potter

20 věcí, které jste bezpochyby chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Odkaz | Autor: Mathilda | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape | Rating: od 15 let | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: 20 věcí, které jste nevěděli o profesoru Snapeovi...
Klíčová slova:

AdelleR:
“A... to mělo být co?”
Salome:
“Ta pseudomoudrost poslední věty by to zabila, kdyby tedy bylo co zabíjet. Souhlas - Snapeovi je u vy-víte-čeho, jestli ho ostatní chápou, respektive je mu jasné, že to je nemožné.”
SSnape:
“...”
jesssnape:
“...”
Nerla:
“Tohle si dovedu představit v třídním časopise základní školy, co ho žáci vydávají vlastním přičiněním a na vlastní náklady. Pokus o hříčku bez nápadu.”
Lanevra:
“Já to spíš vidím nějak takto na završení: 20. Nesnášel patetické konce příběhů, kdy je netvor napraven a vše mu je odpuštěno. Nechtěl, aby mu ostatní odpustili, protože ho nezajímalo, co si o něm zejména někteří, myslí. Nechtěl ani aby ho pochopili, protože jediní dva lidé, kteří na to měli dostatečnou mozkovou kapacitu také zemřeli. A už vůbec nechtěl, aby po něm jeden hloupí spratek pojmenovával své děti!”
Memorin:
“tohle přesně je Severu Snape, protože... Nesnášel patetické konce příběhů, kdy je netvor napraven a vše mu je odpuštěno. Nechtěl, aby mu ostatní odpustili. Chtěl, aby ho pochopili. Pro tuhle větu 5. Takže nakonec silná 3”
SinamLlumi:
“Skoro jako by autorka chtěla býti prudce originální, ovšem s vynaložením naprostého minima sil. Bohužel mě osobně nabízené alternativy nijak neuchvátily. Jo a mimochodem, teprve ty vynechávky a otazníky místo písmen činí ze čtení skutečnou radost! (Teda když jste Bedřich Hrozný.) // SECTUMSEMPRA, jsem ho pro tebe přepsala: 6. Větššina lidí si myslí, žže má slabost pro zrzky. Ve skutečnosti má slabost pro tvrdých 8 palců. Lepší? :) S.L.”
Velká_koule_chaosu:
“Co k tomu říci.... " Nechtěl, aby mu ostatní odpustili. Chtěl, aby ho pochopili." - to chceme snad každý. // SL: Tak to se ti povedlo. :D”
Mrmla:
“..”
Sectumsempra:
“nektery body me pobavily... (kazdopadne bod sest me nasral:D)SL: To neni lepsi, to je nejlepsi!! Diky, moje slashove libido je nyni plne uspokojeno:D (jen doufam, ze pote, co bylo neco specialne prepsano kvuli mne, nebudu moc namyslena:D)”
sigam:
“Hmm, přečetla jsem. Dobré, ale víc nemám, co bych řekla.”
kripolik:
“moc se mi to nelíbilo, ale četla jsem i horší věci”
GwenLoguir:
“Našlo sa pár takých skvelých bodov, že trojku si zaslúži (4., 16., 20.)”
Chantal:
“Čekala jsem od toho víc...”
AiShine:
“Hloupůstka...”
Aha_Lucia:
“14. bod je celkom morbídny, a 20. bod bol na úrovni. inak nič moc.”
D.J. Orlovský:
“V Jinotaji by to nejspíš zabodovalo, ale to je asi tak všechno.”
Akkarra:
“Líbí se mi ten poslední bod - na tom něco bude...”
SaraPolanska:
“Něco jo a něco ne. Takže vlastně dobrý průměr :-)”
Rebelka:
“Celou dobu jsem balancovala mezi čtyřkou a pětkou, ale protože poslední větě (jako jedné z mála) nevěřím, dávám čtverku. Ale líbí moc, vyvovává to spoustu zajímvých myšlenek.”
Kate Mathews:
“no, je to takový průměr....”
Danae:
“Hříčka, která přerostla v něco nečekaného.”

Budoucnost začíná dnes, ne zítra

Odkaz | Autor: wixie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Granger | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 21
Shrnutí: Příběh začíná temně, Hermionu unesou a muči a je držená na Malfoy Manor. Ztrácí paměť. Musí se naučit žít svůj nový život s novou identitou jako "šmukel"...
Klíčová slova:


Co se ti líbí, máš mít v užívání

Odkaz | Autor: Deeble | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 29
Shrnutí: Co se týče názvu, jde o verš z Goetheho Fausta a povídka obsahuje i další úryvky z této hry. Dále jsou použity verše ze Shakespeareovy Zimní pohádky, Hamleta, Sonetů a dalších knížek. Většinou je jasné, odkud který pochází, když by to jasné býti nemělo, dám tam poznámku. Fan fiction ze soudku harrypotterovského (předesílám, že nepůjde o dětské čtení, vpravdě, pro některé HP fanoušky by to mohlo být čtení přímo toxické - od verze JKR má na míle daleko), vše se točí kolem dvojice Hermiona Grangerová a Severus Snape.
Klíčová slova: snamione


Člověk míní, život mění

Odkaz | Autor: wixie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HG, SS | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 25
Shrnutí: Hermiona Grangerová po válce opustila kouzelnický svět. Ztratila jednoho ze svých přátel, neunesla stíhání novinářů a raději se stáhla do ústraní. Avšak člověk míní, život mění. Hermiona je nucena vrátit se do míst, které jí připomínají minulost. Vyrovná se s tím? A kdo jí pomůže?
Klíčová slova:


Člověk míní, život mění 2

Odkaz | Autor: Wixie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/HG, ... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 28
Shrnutí: První část skončila malinko neurčitě. A tako část tak v podstatě začne. Jak se budou vyvíjet osudy hlavních hrdinů po tom zvláštním a nečekaném konci? Odpovědi najdete v průběhu povídky.
Klíčová slova: snamione


Dlouhý černý plášť

Odkaz | Autor: Bloodcult of freud | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová/Severus Snape | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Děj se odehrává v alternativním světě, kdy Voldemortova strana Temna vyhrála, Harry Potter zemřel a Hermiona Grangerová se skrývá mezi obyčejnými mudly. To však jen do chvíle, kdy se ve vesnici objeví starý známý. Povídka vyhrála v roce 2006 Hp-fanfiction Awards: Quill to Parchment (brkem na pergamen), v kategorii "Dark Fics".
Klíčová slova: temné, psychologické, drama , snamione


Dokonalý obraz

Odkaz | Autor: Loten | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová | Rating: 9+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Smrt opravdu lidi moc nemění, jak zjistí jeden z budoucích zástupců ředitele v Bradavicích při svém představení některým známým tvářím z minulosti…
Klíčová slova: bradavická ředitelna, obrazy


Honba za sluncem

Odkaz | Autor: Loten | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus S. / Hermiona G. a zvyšok | Rating: 16+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 60
Shrnutí: AU, od Fénixova řádu dál. Hermiona se jen chtěla naučit léčit; zjistí, že profesor Snape je přece jen lidská bytost a že jeho činy dramaticky ovlivňují průběh války.
Klíčová slova: snamione


Inter Spem Et Metum (Mezi nadějí a strachem)

Odkaz | Autor: WatchersGoddess | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 70
Shrnutí: První školní den pátého ročníku potká Hermiona na Bradavických pozemcích zle pochroumaného profesora Snapea, vracejícího se ze schůzky Smrtijedů. Musí mu pomoci a ani netuší, nakolik to změní její život. PŘEKLAD POKRAČUJE!
Klíčová slova: snamione


Jeden dobrý důvod (k přežití)

Odkaz | Autor: Daioni | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape / Hermiona Grangerová, Harry Potter, Albus Brumbál, Lucius Malfoy, Voldemort | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Je několik oblíbených způsobů, jakými dát dohromady Hermionu a Snapea. Neodolala jsem a jeden z těch tradičnějších si též zpracovala; jen se obávám, že má romantická stránka nikdy nebyla příliš silná. Ale kdo ví, čtenáři si často najdou polohy netušené. Přeji pěkné počtení :-)
Klíčová slova: snamione


Jediná

Odkaz | Autor: wixie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 22
Shrnutí: Snamionka bez hlubšího děje. Spíše jen hodně odlehčené čtení se spoustou OOC postav :-)
Klíčová slova: snamione


Magický podpis

Odkaz | Autor: Leemony | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová, Severus Snape, Neville Longbottom, Minerva McGonagallová, Harry Potter | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 40
Shrnutí: Povídka začíná Brumbálovým pohřbem. Sleduje základní dějovou linii sedmého dílu, ale Hermiona se rozhodla zůstat v Bradavicích. Hlavní postavy: Hermiona Grangerová, Severus Snape Více zde: http://short-stories17.webnode.cz/magicky-podpis/
Klíčová slova: Hermiona Grangerová Harry Potter Severus Snape Bradavice Magický podpis povídka SS/HG snamione


Ne jen Granger

Odkaz | Autor: FerPotter | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Nathan Granger, Severus Snape / Hermiona Grangerová | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 23
Shrnutí: Překlad povídky od FerPotter z Brazílie - Not Only a Granger. Je to již jedenáct let, co skončila válka, a Hermiona se nachází v choulostivé situaci - její jediný syn nastupuje do Bradavic, kde se střetává s tajemstvím, které Hermiona po celý život pečlivě střežila. Že její syn není jen Granger, ale taky Snape.
Klíčová slova: snamione


Post Tenebras, Lux (Po temnotě světlo)

Odkaz | Autor: Loten | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová/Severus Snape | Rating: 16+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 43
Shrnutí: Náhodné setkání deset let po válce není jen shoda okolností a může mít dalekosáhlé důsledky. Příběh o mnoha věcech, ale především o uzdravování.
Klíčová slova: snamione, přátelství, romantika, SS/HG, sexuální scény 16+ , psychologie, uzdravení, po válce


Potvůrka

Odkaz | Autor: Blesk | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/HG | Rating: od 12 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Jeden nepovedený lektvar a jeden strašně otravný tvor u ještě otravnějšího profesora. Výbušná kombinace, i když...
Klíčová slova: snamione


Potvůrka II.

Odkaz | Autor: Blesk | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Náhoda je pěkná mrcha. A zvláště, když svede dohromady dva lidi, kteří by se snad už nikdy ani setkat nechtěli. Nebo snad ano? Volné pokračování (možná epilog) k Potvůrce.
Klíčová slova: snamione


Srdce bez společníka

Odkaz | Autor: Michmak | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Granger, Harry Potter, Nettie Pomfreyová | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 20
Shrnutí: Je po válce, Voldemort je poražen. V závěrečné bitvě se Hermiona Grangerová zcela nečekaně vrhne před Severuse Snapea, takže ji zasáhne neznámá kletba, kterou na něj vyslal Lucius Malfoy. Díky tomu leží v kómatu v nemocnici U svatého Munga a její stav je už několik měsíců beznadějně stejný. Pokusy o zjištění, jakou kletbu Lucius použil, selhávají a za Hermionou chodí pravidelně už jen jeden člověk. Ačkoliv vlastně ani pořádně neví, proč to dělá, každý večer přichází Severus Snape a usedá k Hermioninu lůžku...
Klíčová slova: snamione


Šalamounek

Odkaz | Autor: Blesk | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape / Hermiona Grangerová | Rating: Pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Se Severusem Snapem to jde z kopce a Hermiona Grangerová dostane za úkol zjistit důvod jeho zapšklosti. Nejdříve se však bude muset postarat, aby měla vůbec koho sledovat...
Klíčová slova: snamione


Šalamounek II.

Odkaz | Autor: Blesk | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová, Severus Snape | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Volné pokračování Šalamounku. Šest let poté, co se Hermiona tak neočekávaně objevila v kabinetě profesora lektvarů je čas, aby on pomohl jí. A to z pěkné šlamastiky.
Klíčová slova:


The Prince's Tale - Animation

Odkaz | Autor: RandomMumble | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanvid | Postavy: Severus Snape | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Život Severuse Snapea
Klíčová slova: Snape centrik


Útočiště

Odkaz | Autor: Danae | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Hermiona | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 12
Shrnutí: Osudy Severuse Snapea a Hermiony Grangerové v závěru války s Voldemortem a pět let poté. Dva životy, které se nečekaně setkávají. Dvě časové linie, které se těsně proplétají, aby minulost objasnila přítomnost - anebo ji ještě více zamlžila... Sepsáno po vydání Prince dvojí krve - povídku lze chápat jako alternativní verzi 7. ročníku. původní odkaz: http://fanfiction.potterharry.net/cze/povidka/1270%7CUtociste/
Klíčová slova: zmrzačený Snape, smutné, snamione


Vánoční polibek

Odkaz | Autor: Samantha.C | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape / Hermiona Grangerová | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus políbí Hermionu pod jmelím a všem tím vytře zrak :)
Klíčová slova: polibek, snamione


Zodpovědnost nade vše

Odkaz | Autor: Dyce | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape / Hermiona Grangerová | Rating: T | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 31
Shrnutí: Úvod: Válka skončila. Život Hermiony Grangerové, ač bezpečnější, přec není o nic méně spletitý. Nechtěné následky vítězství ovlivňují nejen ji, ale i všechny jí blízké. Psáno v letech 2006 až 2007 - autorka je Australanka
Klíčová slova: snamione


Život na oplátku

Odkaz | Autor: sedoocka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová, HP, RW, ... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Co může způsobit jedno ráno v lese a přítomnost Hermionina otce? Jako myslivec dělá to, co vždycky a své dceři svým jednáním "zkomplikuje" život... Má první povídka na pár HG/SS...
Klíčová slova: snamione