Povídky čtenáře/čtenářky Rulie
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 40%

A budeš můj

Odkaz | Autor: Spirit | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry/Draco | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 14
Shrnutí: Harry se pokusí otrávit, ale Draco ho najde a z merlin ví jakého popudu se o něj postará. Harry ale ztratí paměť a až ji znovu získá, nebude z nejšťastnějších. Povídka o hledání cesty...
Klíčová slova:


Dárek nejcennější

Odkaz | Autor: Severka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Lupin | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Další dáreček pod snapeofilský stromeček vám naděluje severka.
Klíčová slova: snupin, Vánoce, Snape v Azkabanu


Dovolená 3 aneb Bradavice opět dobývají svět

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: bradavičtí profesoři | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Tak jste mě přemluvili a já, ač jsem původně nechtěla, dávám další sérii Dovolené, kterou prožívají (dost nedobrovolně) naši profesoři už po třetí. Snad Vám bude přinášet smích a radost.
Klíčová slova: parodie, humor


Harry Potter a upíří klan

Odkaz | Autor: Karlos-sama | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Staří dobří známí a několik nových postav, které zahýbou dějem. | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Sirius Black i po své smrti ovlivnil životy některých osob, hlavně svého kmotřence, kterému zajistí plnoletost a ustanoví ho hlavou rodu Blacků. Od té chvíle je z Harryho Sira Harry James Potter Black. Nicméně tímto nic nekončí, co se stane, když do školy na místa učitelů přijdou dva vlkodlaci, muž a žena? Kdo bude nová a záhadná studentka, která svým vzhledem uchvátí všechny chlapce? To vše v téhle povídce, kde se hlavní hrdina nebude s nikým párat a využije všech prostředků, které se mu naskytnou, aby dosáhnul svého.
Klíčová slova: OOC, Superpower


In my dreams

Odkaz | Autor: Majka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: přístupné | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry viděl Titanik
Klíčová slova: Snarry


Kitty Paradise

Odkaz | Autor: phoenixmaiden13 (LadyPhoenix) | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter/Tom Riddle | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Navazuje na Kitty Trouble (3.díl serie). Válka je konečně u konce a Harry s Tome mohou konečně dělat co sami chtějí. První v pořadí je VZIT se. Připojte se k Harrymu a Tomivu při plánování jejich svatby a vychovávání jejich dvojčat. M/M - TRHP - OOC - MPEG
Klíčová slova: Harry Potter, Mpreg, svatba, po válce


Nevyhnutelné

Odkaz | Autor: Nade | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: DM/HP a pár dalších | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Voldemort má s Dracem své plány - Dracovi rodiče tento návrh podporují, ale bude vše tak jak plánují ?
Klíčová slova: proroctví, drarry


No, Hermiono!

Odkaz | Autor: wocicko | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona, Snape, Voldemort, Draco | Rating: s přehledem dám 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 45
Shrnutí: Voldemort zatouží po získání větší magické síly a tu může dostat jedině od Hermiony.
Klíčová slova: těhotná Hermiona


Oheň a růže II

Odkaz | Autor: Abby a Domina | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Granger | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 25
Shrnutí: Volné pokračování Oheň a růže. Uplynulo deset let, SS i Hermiona šli svou vlastní cestou. Ale minulost se připomíná dopisem Parvati Patilové
Klíčová slova: Snamione


Pretty Woman

Odkaz | Autor: Blanch | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy; SS/RL; SB/CHW | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 68
Shrnutí: Harry pracuje na ministerstvu jako bystrozor a k jeho nemalé radosti s ním pracuje i ten blonďatý arogantní zazobanec, který si žije zhýralým životem. Kamenný oblouk na Odboru záhad byl doposud neprobádaná záhada. Ale i navzdory tomu se Harry rozhodne udělat neuváženost, která mu změní celý život od základů. A aby u toho taky nebyl Malfoy, že?!
Klíčová slova: Drarry

Badinek:
“Když jsem na ni narazila poprvé nedočetla jsem jí ale teď po několika letech v ní vidím skripty poklad”
Taj Branan:
“Přemýšlím, jak shrnout tuto povídku do jednoho krátkého textu. Když jsem ji četl poprvé kdysi před lety, byl jsem neskutečně přesycený emocemi, ale nevybavím si, jak vypadala před revizí autorky, pouze ten pocit z jejího přečtení. Před rokem jsem ji četl podruhé a ten pocit byl naprosto stejný, ne snad ještě intenzivnější. Slohově, příběhově i myšlenkově úžasná podívaná. Co se týče slashe, tak taky pěkný výběr a dost uvěřitelný. I když je to velmi stará povídka z mého dávného mládí, pořád stojí za přečtení. Pořád stojí za zamyšlení. Detektivní zápletka je velké plus k tomu. Mimo jiné. Dnes už málokdo tvoří podobné věci. Doporučuju všemi deseti.”
l.enik.c:
“Nechápu takovou kritiku. Co se týče stylu psaní, je pravda, že by tomu neuškodila ještě jedna menší revize, se zaměřením na opakující se slovní obraty, jelikož ve dvou odstavcích číst třikrát "o dva údery srdce později", což se následně opakuje v každé druhé kapitole, je dost iritující. Ale jinak je to na poměrně solidní úrovni. Co se obsahu týče, užila jsem si to, ač nejsem fanoušek drarry. Zajímavá pro mě byla více dějová linka snupinu, která mě však v závěru dost zamrzela. Námět přeměny v ženu je věru zajímavý, avšak já si na Harriet nemohla jaksi zvyknout a uvěřit, že by si na to tak rychle zvykl Harry Potter, ze kterého se stal div ne feminista. Každopádně jsem se od povídky těžko odtrhávala a musím přiznat, že jsem přeskakovala intimní scény (JÁ!!!), protože jsem se nemohla dočkat, kam se vztahy všech postav vyvinou. Samozřejmě jsem se pak k postelovým scénám hezky vrátila a musím pochválit. Nejvíc mi vadilo, jak se z většiny hetero postav stávají regulérní homosexuálove a nejvíc to zabila Dracova úvaha, jestli to, že překonal otázku pohlaví a nevadí mu, že je Harry opět muž, znamená, že konečně dospěl, což podle mě opravdu neznamená. Ale celkově to špatné prostě nebylo, jen bych ocenila pokračování snupinu. :-)”
Sandorel:
“Nebudu objektivní, Blanch jsem objevil před dvěma roky přes Johnlock. Nemůžu soudit podle toho, jak psala kdysi. Ale nikdy v životě jsem si nemyslel, že budu číst HP fandom. Prostě i když jsem Potterhead, slash(a už vůbec drarry) mě v rámci tohoto světa nikdy nezajímal, neviděl jsem ho tam. Autorka naprosto změnila můj pohled na tenhle druh ff. A musím říct, že Pretty woman pro mě bylo něco, co slovy nedokážu popsat. Nejenže je naprosto skvěle napsaná(nevím, jak vypadala před korekturou), ale je plná emocí, zvratů, čtenář si tam přijde na všechno. Dojímala mě, rozesmávala, měl jsem z ní husí kůži. Hodně ve mně zanechala. Byla to emocionální smršť. A zamiloval jsem se díky ní do Draca. Ideálně Draca s Harrym. Ostatní páry byly jako třešinka na dortu. Pro mě jasná pětka, i když to nemám s čím porovnat. Moc nerozumím některým komentářům níž, které řeší naprosto nepodstatné věci a na základě toho snižují hodnocení. Je jasné, že sto lidí, sto chutí, ale tady to trochu působí už jako zaujatá nesnášenlivost(nebo snad závist, předpojatost, co já vím, všiml jsem si, že u povídek Blanch se to děje nezvykle často). Někteří lidi tady by se nad sebou vážně měli zamyslet.”
Tereza:
“...”
Rulie:
“nápad dobrý _ ale ke konci jsem přeskakovala pasáže”
Lady Aludnev:
“...”
Akkarra:
“Nebaví, nebaví a ještě jednou nebaví. Nápad celkem dobrý, ale to je tak vše.”
jesssnape:
“??? počáteční nápad skvělý, těšila jsem se na dobrou povídku, ale... je to nuda, z Pottera se najednou stala uřvaná, slaboduchá nanynka... nedočteno”
shadow:
“Ne nesedlo mi to, stejně jako většina povídek od Blanch. Tento „Harry“ se mi skutečně nelíbí. Ještě bod ubírám za to, co nesouvisí s kvalitou povídky - opravdu mám moc „ráda“ sliby: „jj, na pokračování se pracuje, další díl už brzy...“), i když v případe téhle povídky mi nedokončení vlastně nevadí.//Edit: Nakonec jsem neodolala a povídku prolítla ještě jednou, když už je dokončená. Snižuji hodnocení o jeden bod.”
Ostravanka:
“q”
Trinyx01:
“...”
nika.bezi:
“uzasna :)”
Heredhether:
“S hrdostí můžu prohlásit, že jsem přečetla všechny existující kapitoly, i když od té doby uplynulo už hodně vody a při čtení nejnovější jsem si už s obtížemi vybavovala, co se dělo v těch starších. Asi do poloviny mě to hodně bavilo, vymýšlela jsem spletité teorie ohledně rozuzlení detektivní zápletky, načež mě oficiální verze těžce zklamala. Vztah Harryho a Draca (i ostatních postav) mě taky ze začátku dost bral, ale časem jsem si nemohla pomoct a prostě mi ta nastavovaná kaše chutnala čím dál míň. Mělo to skončit zavčasu a v nejlepším, takhle se to táhne jako ty otřesný televizní seriály, co už jedou snad jen ze setrvačnosti. A je to škoda, protože námět je velice zajímavý a má ohromný potenciál.”
Benny:
“Akademická otázka:Proč čteme slash?Za sebe tvrdím, že si chci číst o lásce dvou mužu, kde neřeší přespřiliš city a zůstnou macho chlapem.A tohle je přesně ta ukázka toho jak vnímám hetero fanfikční literaturu.Hlavní hrdinka je krasavice, která 365dní v roce trpí předmenstrulačním syndromem a roní neustále krokodýlí slzy i nad blbostma.Námět je originální, to bezesporu.Jenže Harry není Harry a o Mařence vytvořené z Harryho si číst nechci.Nedočteno a asi to tak zůstane.Dám za tři, protože se mi ten nápad z počátku líbil.”
belldandy:
“Tak zrovna tohle si asi nikdy nepřečtu, ale může to tady chybět? Podle mě nemůže. :) Třeba ji dokonce jednoho dne Blanch dopíše ... Pokud si to přejete, tak doporučuji trochu toho povzbuzování směrem k autorce. :)”

Severus

Odkaz | Autor: HapticMimesis | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Severus Snape | Rating: 0+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Severus při četbě
Klíčová slova: Severus Snape


Spřízněni kletbou

Odkaz | Autor: Rocia Mixan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Remus Lupin/Sirius Black | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 42
Shrnutí: Temné Voldemortovo prokletí má patnáctiletého Harryho Pottera zabít... nebo ho donutit připojit se k Pánu zla. Na třetí možnost ale Voldemort nějak zapomněl...
Klíčová slova: nucený sňatek, Mpreg, snarry


Srdce si nevyberá

Odkaz | Autor: Testralka(Tesska) | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Ron Weasley/Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 11
Shrnutí: Odpověď na výzvu.
Klíčová slova: Dron, RW/DM , Post-war


Takhle by to nešlo, chlapci

Odkaz | Autor: SarkaS | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, Albus Brumbál | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Můj příspěvek do Snarry Chalenge 2015. Severus a Harry si jdou po krku už od prvního ročníku, ale po sedmi letech všem kolem nich pomalu dochází trpělivost. Dokonce i Brumbálovi. Co se stane, když je ředitel přinutí se usmířit a trochu to přežene?
Klíčová slova: Snarry Chalenge 2015, Snarry


Turnaj

Odkaz | Autor: Atropa | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/LM HP/SS | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: LM se snaží zvítězit v rytířském klání, naprosto AU
Klíčová slova:


Žádný člověk není ostrov

Odkaz | Autor: Pooky | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Při pátrání po tajemstvích bratří Pewerellových zasáhne Severuse kletba a stane se neviditelným. Jediná možnost jak se z této situace dostat je najít jednoho z potomků Ignota Pewerella - a jediný žijící potomek je (překvapivě) Harry Potter. Ovšem kde je Chlapec-který-zabil-Vy-víte-koho? (Děj se odehrábá po válce)
Klíčová slova: HP/SS , Snarry