Povídky čtenáře/čtenářky RidiPotty
z fandomu Harry Potter
rozečtené

Braní mimochodem

Odkaz | Autor: Kasp | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2014-05-17 | Počet kapitol: 3
Shrnutí:
Klíčová slova: Když se Potter objeví v sídle Draca Malfoye se žádostí o pomoc, ani jeden z mužů si zprvu neuvědomuje, co všechno jedno prosté setkání změní. Postačí k tomu příběh o starých houslích a nové dobrodružství je na světě. Je to však skutečné?


Mrchožrout

Odkaz | Autor: Kasp | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco, Harry, AUTP | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Dluhy je třeba platit.
Klíčová slova:

Mandelinka:
“...”
Salome:
“Nějak netuším, proč si autor v úvodu tak sprostě stěžuje na to, že by se mohl někomu nelíbit jeho sloh. Já jeho sloh považuji za excelentní. Líbilo se mi, jak pracuje s náznaky, po formální stránce je to úžasné (jen pro úplnost - udivuje mě, že někdo, kdo umí takto psát, se nenaučí i těch pár maličkostí okolo přímé řeči). Dostalo mě: "Na čí straně jste celou tu dobu stál? Někde v meziprostoru, v mezidobí jednoho tónu jako malé nakažené Ave Schuberta, a bylo to k posrání." Osobní problém mám s dějem, respektive s jeho náznakem - nelibuji si v náladě zmaru, která je zde cílem, nikoli prostředkem pro něco jiného - na to toho víme příliš málo.”
Sargo:
“Můj šálek čaje to není, ale pro ty, kteří takové chutě rádi, je napsaná moc pěkně. :-)”
Akkarra:
“Přiznávám, že to nějak nechápu. O co tu vlastně šlo?”
RidiPotty:
“...”

Stříbrozlatý pakt

Odkaz | Autor: Kasp | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2014-05-05 | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Albus Brumbál je dosud živý a domnívám se, že zatím nemíní zemřít. Snape ladně prochází hradem jako černý netopýr. Všechno se zdá být podivně normální, ale vy i já, my všichni jistě víme, že slovo normální v mnoha ohledech vzbuzuje podezření. Jednoho podivného ráda se po Bradavicích šíří mlha. A to, co bývá v mlze ukryté, může být smrtící. - Povídka o objevování dosud neobjeveného.
Klíčová slova: