Povídky čtenáře/čtenářky René.K.
z fandomu StarTrek
ohodnocené na 100%

Příběh fanynky

Odkaz | Autor: Paula Smith | Fandom: StarTrek | Jazyk: ČJ | Postavy: Mary Sue | Rating: zcela přístupné | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Tato parodie byla vydaná v roce 1974 v zinu*) Menagerie. Poprvé se zde objevilo slovní spojení "Mary Sue", které se následně vžilo jako označení jistého druhu hrdinek fanfiction. :)
Klíčová slova: Mary Sue, parodie

bedrníka:
“Parodiím se vyhýbám, ale tahle je povedená: dostalo se na všechno, a přitom není zbytečně rozvleklá, ani únavně sžíravá. A překlad do češtiny je radost číst.”
Lady Aludnev:
“:D”
Usmevava_Barush:
“.”
Adelaine:
“Ok, pro pěkné shrnutí a historickou hodnotu...”
Ostravanka:
“q”
René.K.:
“Tato povídka u mě pravděpodobně vyhrává, co se týče hlasitých chechotů na větu :D Plus má svou historickou hodnotu! 5*”
Benny:
“Bloody hell..příští rok bude mít Mařka už 40let.Tak ode mne předčasný dárek ke kulatinám v podobě první a poslední pětky pro exclentní Mary Sue:)”
Lanevra:
“Hej! Pojďme taky napsat nějakou českou ST Mary Sue! :-D”
belldandy:
“Ani nevím , jestli je zas tak dobrá, ale dobrá je ... a patří k historii. Taková povídka, co musí být v budoucí FF čítance.”
Sargo:
“Prvni je jenom jedna. :-))”
Akkarra:
“To ne! :D Já vím, že je to parodie, ale když to srovná s ostatními MS, na které jsem kdy v povídkách narazila, tak mi to jako parodie zas až tak moc nepřipadá... ;D Je to vpodstatě obyčejná povídečka, ale v rámci toho, co chce sdělit, si zaslouží plný počet.”