Povídky čtenáře/čtenářky René.K.
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 60%

Garry Poker a vězeň z Az-Karbanu

Odkaz | Autor: Garry Poker | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Nemá smysl vypisovat… leda snad: obměny všech postav tam najdete | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 19
Shrnutí: Zcela nový Garry Poker dle tradiční receptury! Více šťávy, více chuti a dvakrát tolik ovoce a vitamínů než v předchozích dílech. A aby toho nebylo málo, také o 20% méně kalorií! Kdo je mezinárodně hledaný uprchlík, koho a jak uplatil, aby se dostal z přísně střeženého Az-Karbanu, a co to má společného s Garrym Pokerem, když tato literární série je jen a jen o něm a o nikom jiném?
Klíčová slova:


Kinda I want to

Odkaz | Autor: Ariel Lindt | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanvid | Postavy: SS/HP | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí:
Klíčová slova: fanvid, fanvideo, slash, porno


Náhražka

Odkaz | Autor: Julie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Lupin | Rating: Teen And Up Audiences | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Je to praktické. Realistické. Rozumné. Pohodlné. Pragmatické. Oboustranně výhodné. Stabilní.
Klíčová slova: po válce


Nečekaná návštěva

Odkaz | Autor: Mats Christiana | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Marcus Flint/Oliver Wood | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Oliver Wood a jeho družstvo vyhrálo famfrpálový pohár. Když se v převlékacích kabinách objeví Marcus Flint, vypadá to, že spolu mají ještě nevyřízené účty. // Povídka má pokračování - Půlnoční duel.
Klíčová slova: Flint/Wood, PWP


Po čem muži touží

Odkaz | Autor: Elehyn | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Jedno nepodařené kouzlo a je to tady. Harry může slyšet myšlenky všech mužů a zjístí tak, že myšlenky jeho profesora lektvarů se zhola nepodobají jeho předešlým odhadům.
Klíčová slova: humor, romantika


Pod jmelím

Odkaz | Autor: catriona Iceyga | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter / Draco Malfoy | Rating: 15 + | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: když ho konečně políbí, objeví se někdo, kdo říká, že by to zvládnul mnohem lépe než ona. Co se z toho nakonec stane pod tajuplným jmelím?
Klíčová slova: romantika, humor, preslash


Porcelain

Odkaz | Autor: Estriel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harryho Pottera fascinuje křehkost a krása. Zároveň se jí ale bojí - co kdyby jí neopatrným zacházením ublížil? První část jednorázovkové trilogie La Foi Mal.
Klíčová slova: melancholie, psychologické

DenDella:
“Jedním slovem hezké. Není to rozhodně to nejlepší, co bych si mohla přát, ale nevadilo mi si přečíst něco v tomto stylu. Rozhodně v tom vidím kvalitu. Tato první část super, emotivní a přečtená jedním dechem. Jen to přirovnávání Draca ke květině bylo sice milé, ale na mě přeci jen trochu moc rušivě přesládlé a romantické. Jako celek skvělé.”
Tiany:
“Ano, chápu, že někomu styl, kterým píše se může líbit, ba lahodit jeho oku, ale já ten člověk s jistotou nejsem. Na zdlouhavé a poetické omáčky musím mít náladu. Avšak kvalitu podání a samotnou myšlenku musím ohodnotit kladně. Co já vím, možná jednou ta chuť to dočíst dojde, no dnes to není.”
belldandy:
“Asi se to dá svým způsobem říct o celém Estrielině díle, že pokud si jeden odmyslí onen vytříbený (v mých očích skoro dekadentně) poetický styl, kterým je to napsáno, a tomu odpovídající atmosféru, tak jde vždy jen o tuctový romantický příběh, nijak extra kanonický. Minimálně Draco na mě tady, ovšem jako ve většině drarry, působí idealizovaně křehce. Pro Estriel je křehký Draco snad i pravidlo. Mám dojem, že takový Draco více koresponduje se vzhledem Toma Feltona než s tím, co je o něm napsáno v kánonu. Pokud k tomu náhledu nestačí jen jeho aristokratický původ. / Nicméně právě ten styl a atmosféru považuji za speciální Estrielinu devízu navíc. No a "Le Foi Mal" trilogii považuji v Estrielině HP produkci za vrchol, takže pro jednou, tak trochu navzdory vlastnímu vkusu, dám za pět. Má srdcovka to totiž sice není, ale dokážu pochopit, že pro jiné je a taky to, že v počátcích českého slashe značilo Estrielino jméno záruku kvality s něčím dalším jen tak snadno neporovnatelnou.”
Benny:
“Nic proti, ale nechytlo mě to za srdce.Když si oloupete filozofickou náladu, kterou to má, je to obyčejný průměrný příběh.”
jesssnape:
“...”
Luci.e.n:
“...”
Usmevava_Barush:
“..”
Ostravanka:
“q”
leporelo:
“jemne, krehke, uveritelne... lahodka na citanie, svieza, cista napriek otrasujucemu zaveru...oplatia sa i dalsie dve casti, hoci dej nijako nerozvijaju, skor iba vysvetluju, ale su to take ceresnicky na torte :)”
Adelaine:
“Výborně napsané, kdyby už pro nic jiného, tak jen pro ten styl stojí za to přečíst. A skvělá přesmyčka La foi mal:)”
Tintinka:
“Tohle byl zvláštní citlivý příběh, který sice není úplně mým šálkem kávy, ale přesto zapůsobil...”
René.K.:
“Na začátek musím říct, že četba to byla vskutku kvalitní. Povídka promyšlená, vymazlená. Líbila se mi i stavba textu, skákání od přítomnosti do minulosti a od Harryho k Dracovi nepůsobilo v nejmenším rušivě nebo zmateně, jak se často stává u jiných povídek. Na druhou stranu celý příběh na mě působil dost zidealizovaně a příliš romanticky na to, že je o dvou puberťácích. Také utkvělá potřeba autorů drarry dělat z jednoho z páru prostřednictvím nějaké tragédie/nehody/whatever slabého a z druhého ochranitele mě již značně omrzela. 3 - 4* (Možná bych se nezdráhal dát i 4*, protože mi povídka přijde spíše nadprůměrná, ale na můj vkus má i tak celkové hodnocení zbytečně vysoké :P)”
Tina_tt:
“...”
Mrmla:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“...”
kripolik:
“...”
Crystal:
“Jedno z nejlepších děl :)”
Kate Mathews:
“...”
Victoria:
“Křehkost... Nemám slov, dokonalost”
Nel-ly:
“Tohle je jedna z povídek, u kterých jsem začínala a poprvé se setkala se Slashem... jeden z důvodů proč tak miluju Drarry :D”
Anne:
“Estriel píše hodně poeticky a tady jsem to vnímala víc, než kdekoli jinde. Křehkost je z toho opravdu cítit.”
Akkarra:
“Spíš, než příběh samotný, mě zaujal způsob, jakým je to napsané. :)”
Dael Shays:
“Děkuju, děkuju, děkuju moc za tuhle povídku. Přísahám, že ji nikdy nepřestanu zbožňovat a budu ji bránit, kdyby jí někdo chtěl ublížit...ještě jednou..Děkuji! :)))”
Mysty15:
“Na tom jsme byli odkojeni.”
sluzy:
“úžasná poviedka..hor sa na pokračovanie”
Čtenářka:
“Break me like a porcelain... Báseň z této povídky visela dobré dva roky v mé školní skříňce. Jedna z těch důležitých. Má nejoblíbenější část z trilogie, ukazuje křehkost jemné osoby a pohledy na křehkost. Rozechvěje. Takových je málo.”
ZJTrane:
“Napriek tomu, že Harryho v slash poviedkach nemusím táto mi nevadila, krásne napísané a Draco toho mám rada. Nádherný nápad s Nevilovou kvetinou a prirovnanie k mladému Malfoyovi úžasné.”
Lenette:
“nádherné, nič viac k tomu ani netreba dodať”
Ivet:
“Jedna z nejmilovanějších, která má určité místo v mém srdci a tak tomu i zůstane. Děkuji Estriel a jejím nádherným slovům v jedinečné a nezapomenutelné části trilogie.”
Nade:
“Jedna z těch lepších povídek, myšlenky propracované. Stálo to za to.”
Ice:
“Souhlasím s Memorin. Klasická povídka, která mi vždycky připomene, proč mám slash tak ráda.”
Memorin:
“Estriel a tato její trilogie mě zavedla do koutů, kde se vzpíná a umírá naděje, aby povstala s jediným něžným dotekem. Dýchnete a okno se zamlží, napíšete tajný vzkaz, že křehkost nikdy z těchto slov nerozbijete.”

Půlnoční duel

Odkaz | Autor: Mats Christiana | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Marcus Flint/Oliver Wood | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Navazuje na Nečekaná návštěva. Marcus Flint přiměje Wooda ke schůzce ve sklepení.
Klíčová slova: Flint/Wood, PWP


V jednom pokoji za jediný den

Odkaz | Autor: Lilithka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Je po velké bitvě. Severus a Harry bydlí spolu...
Klíčová slova: psychologické


Výlet

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Albus Brumbál, Minerva McGonagallová, Remus Lupin, Rubeus Hagrid, Argus Filch | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Jak to asi dopadne, když si profesoři vyrazí na výlet?
Klíčová slova: parodie, humor, výlet, profesoři