Povídky čtenáře/čtenářky René.K.
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 60%

Garry Poker a vězeň z Az-Karbanu

Odkaz | Autor: Garry Poker | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Nemá smysl vypisovat… leda snad: obměny všech postav tam najdete | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 19
Shrnutí: Zcela nový Garry Poker dle tradiční receptury! Více šťávy, více chuti a dvakrát tolik ovoce a vitamínů než v předchozích dílech. A aby toho nebylo málo, také o 20% méně kalorií! Kdo je mezinárodně hledaný uprchlík, koho a jak uplatil, aby se dostal z přísně střeženého Az-Karbanu, a co to má společného s Garrym Pokerem, když tato literární série je jen a jen o něm a o nikom jiném?
Klíčová slova:


Kinda I want to

Odkaz | Autor: Ariel Lindt | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanvid | Postavy: SS/HP | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí:
Klíčová slova: fanvid, fanvideo, slash, porno


Náhražka

Odkaz | Autor: Julie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Lupin | Rating: Teen And Up Audiences | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Je to praktické. Realistické. Rozumné. Pohodlné. Pragmatické. Oboustranně výhodné. Stabilní.
Klíčová slova: po válce

l.enik.c:
“Nevím proč ty negativní komentáře a zklamané reakce. Podle mě je toto snad nejvěryhodnější Snape ve fakticky romantické povídce. Navenek sebevědomý, nepropustný, nikdy ničím zaskočený, necitlivý, ale uvnitř nejistý člověk toužící po troše toho štěstí jen pro sebe, i když to nikdy nepřizná a to vlastně ani sám sobě. A takto se může cítit i muž. Bohužel znám ze svého okolí pár takových lidí. Forma textu náhodou zajímavá a originální, občas sama se sebou takové dialogy taky vedu a to dokonce nahlas :-D”
lia:
“v nouzi je člověk vynalézaví”
Salome:
“K této povídce mě přilákalo protichůdné hodnocení - a nejsem z toho ani nadšená, ani znechucená. Oceňuji dobře vylíčené ženské pocity, jen mi vadí, že je autorka dala do hlavy muži, navíc Snapeovi. Ale jinak dobrý, víc se mi to rozebírat nechce, za to pět minut čtení bez dopadu nestojí.”
Danae:
“Kurnik, ta se povedla. Severusi, ty blbče, takhle bys mohl dopadnout, mít trochu kliku.”
Benny:
“Asi po přečtení poloviny povídky jsem zjistila, že jsem jí už četla před rokem.A dojmy?Vlastně je to nezajimavé a zapomenutelné.Sloh drásal moje oči, a Severus vykreslený jako jedinec s nulovým sebevědomím.V těhle citových omáčkách nerada plavu.”
Sargo:
“Má to své kouzlo a velmi oceňuji, že navzdory nedějovému obsahu se to celé povedlo správně uzavřít. :-)”
kami:
“Pre mňa uveriteľné.”
René.K.:
“Pro mě rozhodně dobrá povídka, i když nijak zvlášť dechberoucí či pamětihodná. 3 - 4*”
SinamLlumi:
“Obzvláště nehezký případ nejpokleslejšího literárního stylu. Palec dolů a ruce pryč. Zním hnusně? Možná ano. Jsem už taková. (PS: Tohle bych mohla dělat celý den.) Štve vás to? Dělá mi dobře štvát lidi. Totiž, mojí sebestřednosti. Totiž, obsedantně-kompulzivní touze po pozornosti - slova mého psychiatra. No jo, mám psychiatra. A teď si myslíte: další taková hysterka. Jenže zdání klame. V mém případě dvojnásob. (PPS: Vidíte? ;D) Nevím, co bych na takhle "napsané" "povídce" měla chválit. Netušíte, jak mě svrběla ruka dát jen jeden bod. Možná to ještě udělám, páč absolutně nevím, za co by si tohle blbě napsané nic o ničem v hlavní roli s neskutečně protivnou labilní puberťačkou zasloužilo 2. Někdy bych si ráda poslechla, co má jako být na té zdejší "psychologii postav" kanonického. :) S.L.”
Mrmla:
“...”
Sectumsempra:
“tahle povidka je jednoznacne na pet... nejenom proto, ze u nekterych povidek mate pocit, ze vam nekdo vidi do hlavy (...a zcela sobecky si myslite, ze nektere pocity jsou originalni, jen vase...)”
Arengil:
“Jedna z nejlepších s mým oblíbeným pairingem. Co si víc přát?”
mariaa:
“.”
Akkarra:
“Smutné, ale přesto svým způsobem úsměvné. Jedna z mála povídek, u které naprosto věřím, že by se to takhle klidně mohlo stát.”
Rebelka:
“Ano, jestli má mít Snape někdy s někým něco, tak přesně tohle.”
D.J. Orlovský:
“Vždycky jsem říkal, že kánonický Lupin je dost velký blbec na to, aby s kánonickým Snapem vydržel. A tady je prvotřídní důkaz.”
Vrána:
“Nedlouhý odraz Severovy mysli v zrcadle jeho trochu hořké ironie. Melancholické. Kanonické. Působivé. A tak nějak ..skrytě pozitivní.”
bedrníka:
“Moc dobrá povídka. Snape jako z knížky (a Lupin koneckonců taky).”

Nečekaná návštěva

Odkaz | Autor: Mats Christiana | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Marcus Flint/Oliver Wood | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Oliver Wood a jeho družstvo vyhrálo famfrpálový pohár. Když se v převlékacích kabinách objeví Marcus Flint, vypadá to, že spolu mají ještě nevyřízené účty. // Povídka má pokračování - Půlnoční duel.
Klíčová slova: Flint/Wood, PWP


Po čem muži touží

Odkaz | Autor: Elehyn | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Jedno nepodařené kouzlo a je to tady. Harry může slyšet myšlenky všech mužů a zjístí tak, že myšlenky jeho profesora lektvarů se zhola nepodobají jeho předešlým odhadům.
Klíčová slova: humor, romantika


Pod jmelím

Odkaz | Autor: catriona Iceyga | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter / Draco Malfoy | Rating: 15 + | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: když ho konečně políbí, objeví se někdo, kdo říká, že by to zvládnul mnohem lépe než ona. Co se z toho nakonec stane pod tajuplným jmelím?
Klíčová slova: romantika, humor, preslash


Porcelain

Odkaz | Autor: Estriel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harryho Pottera fascinuje křehkost a krása. Zároveň se jí ale bojí - co kdyby jí neopatrným zacházením ublížil? První část jednorázovkové trilogie La Foi Mal.
Klíčová slova: melancholie, psychologické


Půlnoční duel

Odkaz | Autor: Mats Christiana | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Marcus Flint/Oliver Wood | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Navazuje na Nečekaná návštěva. Marcus Flint přiměje Wooda ke schůzce ve sklepení.
Klíčová slova: Flint/Wood, PWP


V jednom pokoji za jediný den

Odkaz | Autor: Lilithka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Je po velké bitvě. Severus a Harry bydlí spolu...
Klíčová slova: psychologické


Výlet

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Albus Brumbál, Minerva McGonagallová, Remus Lupin, Rubeus Hagrid, Argus Filch | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Jak to asi dopadne, když si profesoři vyrazí na výlet?
Klíčová slova: parodie, humor, výlet, profesoři