Povídky čtenáře/čtenářky René.K.
z fandomu Originální Fic

Dvouruční meč

Odkaz | Autor: Kleio | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: mnich/voják | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Třicetiletá válka zuří v téměř celé Evropě. Fridrich Falcký už velmi dávno a neslavně opustil českou kotlinu. Nastává podzim, v ovzduší je cítit příměří, alespoň na pár měsíců. Gustav II. Adolf chce využít domnělého klidu zbraní a táhne se svou armádou na Lipsko. 16. listopadu 1632 se armády střetnou u Lützenu. O život přijde víc jak 9000 vojáků, úplně zbytečně. A pár okamžiků před katastrofou jeden císařský voják náhodou objeví v lese zmučeného mladíka a rozhodne se, že zachrání jeho život...
Klíčová slova: smrt


Okamžik

Odkaz | Autor: Alice O´Really | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Daniel / Alexandr | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Člověk roste bolestí. A tak se může stát, že se jednoho dne dotkne hvězd.
Klíčová slova: drama


Rums

Odkaz | Autor: Velekněžka | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Symeon, Esmee, Nick, Valentýn, Christian | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2013-05-20 | Počet kapitol: 16
Shrnutí: Pro mnohé to bylo kouzelné místo. Zatímco ve vrchních vrstvách se o něm zmiňovalo pouze s odporem a zavržením, v těch nejspodnějších, kde společnost odhaluje pravou tvář a do ran se solí víc než je obvyklé, se o něm vždy mluvilo jako o neuvěřitelné pohádce. Příběh psán za účelem studie charakteru. Proč se člověk chová, jak se chová. Obyčejné drobnosti a zvrácené temnoty duší. Každou kapitolou jiná osobnost. (volné, velice volné, pokračování, - Řekni proč, kde sice zcela opustíme Adriana, Severuse a celý kouzelnický svět, ale za to se budu věnovat celému klubu Rums a všem lidem uvnitř.)
Klíčová slova: sex, násilie


Světlo temnoty

Odkaz | Autor: Amater | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Tostig/Patrik | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 23
Shrnutí: Příběh nově proměněného upíra a jeho ochránce
Klíčová slova: upíři

Sylwia:
“docela jsems se bavila”
Benny:
“Na tohle jsem moc stará.Zřejmě autorka čerpala inspiraci z Twilight ságy? Upír ktery je starostlivý, může na denní světlo a zřejmě i romantik?Sorry, ale Twilight, Upíří deníky a merlin ví, co za nové sračky ještě vyplavou, nejsou pro mě, kterou odkojila Buffy.A jak jsem si všimla, tak Akkarra to vzdala po stejné kapitole.Takže já jsem v klidu.”
Usmevava_Barush:
“.”
Zuzi:
“Upíry žeru”
Ostravanka:
“q”
shadow:
“:( edit 5.2.2014 Sakra, ani na další pokus jsem to nedala. Že bych byla už taky moc stará, když stejně jako Benny považuju WD, Merlina, Twilight za kraviny? A to nejsem ani Husákovo dítě.”
mariaa:
“Krásně napsáno, sladký děj, u konce už mě to trošku začalo nudit... Hodnocení 4, dávám ale 3, protože ji z novu číst nebudu...”
René.K.:
“...”
ZJTrane:
“Moja prvá poviedka zo sveta upírov :) doteraz som čítala len ff hp, ale táto ma zaujala už obsahom na FF Denníku tak som sa do nej pustila a teraz som rada,že som sa začítala. Je písaná krásne. (chcela som nechať komentár pod prvou kapitolou, ale nepodarilo sa mi to, píše mi že "Uživatel má již příliš mnoho komentářů a není možné přidávat další.") Tak snáď si to autorka prečíta tu. Je to vážne skvelá poviedka.”
zmije:
“ne”
sandymathews:
“...”
Akkarra:
“Obávám se, že tohle nebude nic pro mě.... Autorčino pojetí upírů se mi nelíbí, hlavní hrdinové mi jsou nesympatičtí a slohový styl mi taky příliš nesedl... Takže to po 3. kapitole balím. :(”
Victoria:
“Jedna z prvních slashových povídek co jsem četla. Tato povídka je moje srdeční záležitost =)”

Ve jménu Říše

Odkaz | Autor: Amater | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Ethan/Amine, Max | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 24
Shrnutí: Amater napsala: Povídka vznikla, když jsme jednou si povídali a válce a mě napadla šílená scéna. Podle toho vznikl i název díla Vše ve jménu německé říše, ale nakonec jsme to zkrátili. Doufám, že se vám příhody Amine, Maxe a vesnice Bois budou líbit a málem bych zapomněla i na Bubiho a Puppiho a spoustu dalších postaviček.
Klíčová slova: Válka