Povídky čtenáře/čtenářky Purple Haze
z fandomu Originální Fic
ohodnocené na 100%

Andílku

Odkaz | Autor: M.R.K.E.V. | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: dívka, andílek, matka aj. | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Autorka napsala: Povídka, která mi strašně dlouho ležela v hlavě. A ještě dýl mi její první verze ležela v počítači. Konečně je hotová a díky beta-readu mojí milované Asweroth připravená k uveřejnění. Tak ji tady máte a doufám, že se vám budou líbit i moje ne HP povídky.
Klíčová slova:

terkacarodejka:
“4/5”
Sylwia:
“to je andílek”
Usmevava_Barush:
“.”
Ostravanka:
“q”
Sargo:
“Asi se nedovedu prenest pres to strasne nesympaticke andilkovani. V ramci zanru ale asi obstojne...”
SaraPolanska:
“Mě to oslovilo. Některé věci mě tam ruší, ale myšlenka, která nakonec asi začala žít svým životem, se mi líbí. Jinak bych jen reagovala na to, co se objevuje v předchozích komentářích - autorku neznám, a nemám ponětí, zda ji znají ostatní, ale říct, že nemůže vědět, jaké to je, mi přijde divné, protože... co my víme?”
Aha_Lucia:
“ano, smutné, no nič viac”
Akkarra:
“Tak tohle ne - nedočteno. Nevadí mi ani tak příběh, jako spíš hrdinka sama - nějak nevím, jestli jsou jí 3 nebo 13 a nevím, která z těch variant je horší. Nemůžu si pomoct, ale na mě to úderně nebo dokonce důvěryhodně opravdu nepůsobí. A to vím, o čem mluvím. Taky se omlouvám těm, na které tahle povídka působí, ale prostě ne!”
sandymathews:
“:( krásná”
SinamLlumi:
“Zjevně nejsem cílová skupina a moc se omlouvám všem, pro které tato povídka něco znamená, ale u mě tohle není nic víc, než vysoce koncentrované citové vydírání čtenáře. Nemluvě o tom, že bytostně nesnáším, když někdo píše o takových věcech jako by měl ponětí, jaké to je. Připadá mi to jako výsměch všem, kdo na rozdíl od autorky v životě měli tu smůlu, že je něco takového potkalo. S.L.”
Memorin:
“Silné a úderné. Přesto mi není sympatická hrdinka. slabá 3”
ZJTrane:
“Nádherné, boľavé. Krásne napísané.”
Purple Haze:
“Neuvěřitelné! To bylo tak krásné a sugestivní, že mi až slzy vyhrkly do očí! A ten konec... Potvrdil mou domněnku o vývoji děje. Krásné! (Vzpomněl jsem si, jak jsem i já měl v dětství podobné přátele.)”

Dva druhy sejra

Odkaz | Autor: Lord Roderik Galant | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Jarvo, Lví král, Briánek, Billy a další | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Autorova slova: Příběh pana veterináře alias Jarva už znáte. Nyní je na čase vyslechnout si i druhou stranu. Možná vás překvapí, kolik kostlivců se skrývá ve skříni Lvího krále, jenž je dokonalým příkladem člověka otročícího vlastní výjimečnosti. (A neříkejte, že jsem vás nevaroval!)
Klíčová slova:


Jedna runda navíc

Odkaz | Autor: Alane | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Prokop, Julián, Ivanka, Saša aj. | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Báječnou dovolenou si každý představuje jinak. Některé vztahy se na dovolené upevní, jiné jsou nenávratně pryč. O dovolené se taky seznamujeme s úplně novými lidmi a s jinými pohledy na život. Jak taková "báječná dovolená" ovlivní život manželského páru Prokopa a Ivanky?
Klíčová slova:


Morning walk - (fan)art

Odkaz | Autor: Alassa | Fandom: Originální Fic | Jazyk: fanart | Postavy: | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí:
Klíčová slova:


O učiteli, jabloni a draku

Odkaz | Autor: Lord Roderik Galant | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: královský učitel Alfréd, princ Amín | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Jak se odvážný pan učitel vydal zachránit ztraceného prince.
Klíčová slova:


Tak copak nás trápí?

Odkaz | Autor: Lord Roderik Galant | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: pan veterinář, Lví král a jiní | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Autor napsal: Jeden přišel na svět proto, aby ho zkrášlil svým osobním kouzlem. Druhý proto, aby pečoval o nemocná zvířata. Navzdory očekávání však jejich příběh nebyl černo-bílý. / Povídka má pokračování s názvem Dva druhy sejra.
Klíčová slova: psychologické, sex


Těžký život pekelníka

Odkaz | Autor: Alane | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Andreas, Barnabáš, Jašek, Aglaia, Lucius | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Něco mezi pohádkou a historickou povídkou. Základní myšlenka je stejná jako ve vtipu, který autorka cituje z MfD: Znáš to, jak ten chlápek dorazí k bráně pekelné a Lucifer ho provádí podsvětím? Přijdou do prvního sálu, kde se všichni milují. Tohle že je peklo? diví se nebožtík. Ve druhém je hostina, jídlo až do stropu. Chlapík je zase překvapený. Pak konečně otevřou dveře do místnosti, kde se v kotlích smaží hříšníci. Tohle jsem si myslel, že je peklo, povídá chlap. A Lucifer na to: To je, ale jenom pro křesťany, oni to tak chtěj... (z rozhovoru s A. Lustigem)
Klíčová slova:


Úhel pohledu

Odkaz | Autor: Alane | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Kryštof, Olivier a jiní | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Autorka ke svým povídkám málokdy píše nějaká sáhodlouhá shrnutí. :-) Ale i tak mě její Co všechno nás v životě může ovlivnit? navnadilo.
Klíčová slova: sochařství, originálka, současnost, realita