Povídky čtenáře/čtenářky Purple Haze
z fandomu LOTR
ohodnocené na 80%

Dva životy

Odkaz | Autor: Titany | Fandom: LOTR | Jazyk: ČJ | Postavy: Pipin/Smíšek | Rating: PG-13 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Pipin je nešťastný a Smíšek se mu vyhýbá. Obsahuje sonet č.XLIV ze sbírky Sto sonetů o lásce od Pabla Nerudy (překl. Jan Pilař)
Klíčová slova:

sigam:
“Já mám povídky od Titany moc ráda. Takže ani tahle nebyla výjimkou.”
Akkarra:
“Mě se to taky líbí. Je to takové roztomilé. :)”
Purple Haze:
“Mně se to líbilo! Pro Smíška a Pipina jsem měl vždycky slabost a kdyby se opravdu dali dohromady, tak si myslím, že nějak takhle. :-) Navíc si myslím, že autorka docela umí psát, takže nebyl problém dočíst do konce (ale já jsem zhýčkaný čtenář povídek na ODG, takže mám vysokou laťku :-). Podle varování je to prý fluff, ale mě to jako bůhvíjaký fluff nepřipadalo. Bylo to takové roztomilé a něžné, ale - zamilovaní lidé (i hobiti) přeci vrkají, ne? Takže já si přidám dokonce hned dvě hvězdičky.”
Pyriel:
“Na začátku je vtipně popsán vztah hobitů k vínu, ale především k pivu - aby to pak Pipin předvedl v praxi, když se opíjí, protože je bez Smíška nešťastný. Ale naštěstí se Smíšek objeví v pravou chvíli. No, pokud vám nevadí hobití slash, přidejte hvězdičku, mně prostě nesedí.”

Genius loci

Odkaz | Autor: Titany | Fandom: LOTR | Jazyk: ČJ | Postavy: Pipin, Smíšek, Deagol, Smeagol | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Sméagol a Déagol jdou ve druhém věku rybařit. Stejně tak Pipin a Smíšek ve třetím věku. Na to stejné místo.
Klíčová slova: