Povídky čtenáře/čtenářky Purple Haze
z fandomu Sherlock Holmes

Atrapa lásky

Odkaz | Autor: Jean-Paul | Fandom: Sherlock Holmes | Jazyk: ČJ | Postavy: Sherlock Holmes / John Watson | Rating: slash, 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: drabble
Klíčová slova:

Mariella:
“Moc dobrá povídka. I když je pravda, že tam nějak nevidím to drabble, ale to nic nemění na tom, že je to velmi dobré.”
terkacarodejka:
“nejsem uplne fanynka SH, ale docela to slo 3/5”
Zuzi:
“Fajn atmosféra”
Sectumsempra:
“libi s emi ponura atmosfera teto povidky...”
Anne:
“Z povídek tohoto autora se mi sice líbila nejmín, ale i tak je dobrá... Možná i díky tomu, že není zbytečně natahována.”
tudorrose:
“Holmes není jediný, kdo nenávidí sám sebe. Nicméně se mě to jaksi nedotklo.”
Akkarra:
“'Jsem nechutný. Odporný. Nenávidím sám sebe.'”
Purple Haze:
“Za tenhle překlad jsem opravdu rád. Přijde mi to svěží a na tak malém prostoru i hodně hluboké. Zaplaťpámbů bez patetických výlevů. Takhle by mohl uvažovat Brit Sherlock Holmes. V celé povídce se střídají krátké věty a delší souvětí, což tvoří "melodii", kterou mám rád. Nadchla mě pasáž: "Vím, že není ráno. Přijde až tak za hodinu. Peřinu mám smotanou mezi nohama . Jedna ruka mi visí na podlahu, druhá srazila model lodi, který stál na poličce mezi postelí a zdí."”
Istar Halabába:
“Moje dřívější představa Sherlocka Holmese a dr. Watsona – nudní postarší podivní pánové. Knihám i filmům o nich jsem se úspěšně vyhýbala. Pak jsem přečetla pár ff povídek – tahle byla první – a svůj názor jsem začala měnit. I knížku jsem vzala do ruky a byla jsem docela překvapená :) V Atrapě lásky se mi líbí vylíčení atmosféry, pocitů, prostředí. ”