Povídky čtenáře/čtenářky Pogroma
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 80%

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: bradavičtí profesoři | Rating: kdokoliv | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: „Zaplatil jsem nám společnou dovolenou v Itálii. Letíme pozítří.“ Brumbál hodil na stůl velkou barevnou cestovní tašku a počal do ní přede všemi skládat své věci. Když se pokoušel dostat tam i nafouknutého kačera do vody, Severus se zvedl a raději beze slova odešel. Z deníku Severuse Snapea: Milý deníčku, dnes nám ten šílenec oznámil, že poletíme letadlem někam do hajzlu a to hned pozítří. Byl nadšený jak Hagrid po adopci draka a já začínám mít obavy, že se z té dovolené nevykroutím ani kdybych si zlomil všechny končetiny. Z deníku Albuse Brumbála: Dnes jsem svým milovaným přátelům konečně oznámil, že pojedeme na dovolenou. Všichni vypadali nadšeně a Severus dokonce odešel balit jako první.
Klíčová slova: humor, parodie


Jak ojet Hermionu Grangerovou

Odkaz | Autor: Daioni | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Hermiona se při katalogizaci Snapeova skladu vždycky tak zabere do práce, že ani neví, kam se poděl všechen ten čas...
Klíčová slova: Snape, Grangerová

Katekyo:
“...”
Pogroma:
“to neeee :D :D :D”
Chavelierka:
“To si pamatuju. To byla skvělá povídka. Pohled číslo 6 pro mě nabral nové rozměry :-D”
Lady Aludnev:
“...”
Salome:
“To jsem už kdysi četla, díky za připomenutí.Dobře napsané. Taková drobná, dobře vypointovaná anekdota. Nelíbí se mi ta vulgarita v názvu deníku, a tedy i v názvu povídky.- Snape nebyl vulgární k ženám, navíc je z jiné generace, takže by použil distinguovanější výraz. Já vím, že je to maličkost, ale v miniatuře zaváží každá maličkost.”
Zástupkyňa:
“Za ten výskum by si to možno zaslúžilo aj lepšiu známku, ale, i tak na 3 je to slabé.”
kami:
“Zasmiala som sa. Páčila sa mi tam tá zjednodušená parodickosť.”
Garfielda:
“Pointa předvídatelná, ale přesto pobavila.”
Adelaine:
“Čekala jsem nějakou lepší pointu, asi to pro mě celé bylo moc předvídatelné.”
Lanevra:
“Krátké a úsměvné. A myslím dobře odhadnutá zmijozelská povaha.”
Velká_koule_chaosu:
“Chjo... U povídek s párem SS/HG mám opravdu jen 2 možnosti(ani nevím proč :)) ) buď je to příjemné čtení nebo je nesnáším. Tady bohužel druhá možnost.”
niktoska:
“vtipné a veľmi zaujímavý nápad :o)))”
GwenLoguir:
“sila... Ale... nerealistické. No tak. Ten chlapv miloval jednu ženu ešte takmer dvadsať rokov po jej smrti a vy z neho robíte... Malfoy napríklad je určite vhodnejší adept. Aj keď nie je taký zmyselný na takú úspešnosť :P ale byť to neikto iný, musím uznať, že dám aspoň štyri za geniálny nápad...ale na druhej strane fakt nik ni eje taký netopierovito sexy ako on... dobre, pridám ešte bod, ale...nehodí sa to na neho viac ako hodí.”
Crystal:
“Hodně povedené :)”
Mandelinka:
“Miluju krátké povídky s pointou. Tenhle humor mi sedí! Decentní, ostrý. Skvělý způsob, jak si vyřídit účty se všemi FF, kde Snape mrkne a Grangerová mu omdlí do náručí.”
SinamLlumi:
“Přiznám se, že pointa mě překvapila – ale jen proto, že jsem od ní čekala podstatně víc. ;) A mému matematickému já, ač je zakrnělé, ty "procenta" přijdou dosti na palici. Zkrátka asi jsem zhýčkaná, ale tohle pokládám za úplnou blbost, byť v první části co do slohu víc než obstojně napsanou (za to taky ty 2 body). S.L.”
Akkarra:
“Jestlipak o tomhle 'vědeckém prohektu' ví Brumbál...? ;)”
Keiko.kei:
“Tohle je originální a opravdu k zasmátí...”
SaraPolanska:
“Bavilo, vtipné a dobrý nápad :-)”
Nerla:
“Jedna z mých nejoblíbenějších povídek od Mae. Krátká, vtipná, dokonale vypointovaná a skutečně skvělá.”

Kráska a Smrtijed

Odkaz | Autor: Nerla, Mae | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Vanja Grishamová; Lucius Malfoy, Draco Malfoy, Albus Brumbál, Harry Potter, Kingsley Pastorek, Voldemort | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 139
Shrnutí: První část se zabývá následky jisté nehody - za vším je Voldemort, jak jinak! - která naše hrdiny přiměje sdílet osud poutníků knihovnou rodiny Grishamů, v rolích, které jim knihy přidělí. Smrtijed a jeho oběť, nyní závislí jeden na druhém. To je nadšení! V části druhé si vyřizují Kladní Hrdinové účty s Padouchy - Voldemorta je třeba zničit, pokud možno zcela novým způsobem. Za každého z hrdinů píše jedna z autorek: Severuse Snapea si vzala na starosti Mae, studentky Vanji Grishamové se ujala Nerla.
Klíčová slova: válka, po válce, putování, knihy, Bradavice, havran


Monstrózní sága

Odkaz | Autor: Nerla, Mae | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová, Draco Malfoy, Severus Snape; Brumbál, Malfoy starší, Potter, Weasley... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 26
Shrnutí: Těžko říci, jak shrnout děj, aniž by se neprozradilo, co by mělo zůstat překvapením :-) Hermiona ohrožena temnotou a posléze i Malfoyovými šedavými kukadly, všudezdejší Snape, nekonečně neužiteční hrdinové a podivně vstřícná Komnata nejvyšší potřeby. Možná přijde i Voldemort!
Klíčová slova: černá magie, magické nehody, komnata nejvyšší potřeby, rituály, smrtijedi, záchrany života na poslední chvíli


Šahrazád

Odkaz | Autor: shiv5468 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Granger/Lucius Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Lucius je nový Pán zla.Hermiona se jen snaží přežít.
Klíčová slova: LM/HG, angst, darkfic, sex, lumione